XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Eerst vind je het irritant dat vrouwen bij jou komen praten (wat mij vrij sterk lijkt dat ze interesse hebben in zo'n klein dikkertje), en dan opeens train je in een hardcore sportschool. Meestal trainen daar bijna geen vrouwen. Volgens mij leef jij een beetje in een fantasiewereld. En natuurlijk dat er regelmatig mensen staan te kotsen.

Als je squat met 250+ en je perst er alles uit (50 reps of meer) dan kots je toch? Komt bij ons ook dagelijks voor hoor. yeah right...

Haha zo'n reactie had ik al verwacht, Hij is de enige persoon van wie ik het goed zou vinden, de zinnetjes zelf erger ik me niet aan. Ik erger me aan de personen die het zeggen.
Zo'n mager mannetje van 55kg die dat loopt te roepen zou ik me ook behoorlijk aan ergeren. Maar hoor ik het nooit in m'n sportschool, oude vrouwtjes zijn niet zo fanatiek.

Ik erger me aan internet helden die in de gym niks klaar spelen en dan hier komen miepen.
Wees toch verdomme eens wat tolerant naar elkaar toe.

DG80 is de held van dit topic (rofl)

Eerst vind je het irritant dat vrouwen bij jou komen praten (wat mij vrij sterk lijkt dat ze interesse hebben in zo'n klein dikkertje), en dan opeens train je in een hardcore sportschool. Meestal trainen daar bijna geen vrouwen. Volgens mij leef jij een beetje in een fantasiewereld. En natuurlijk dat er regelmatig mensen staan te kotsen.

XD alsof er ook maar een chick is die in de sportschool met gasten praat op die manier. Ik praat ook weleens over training gerelateerde dingen met een chick maar chicks die naar je toe komen? XD

Ik irriteer me aan mensen die alles irritant vinden.

ectos of dikke mensen

Mensen

Ik irriteer me aan mensen die langer dan 10-15 min bezig zijn met 1 oefening en veel te veel rust nemen tussen setjes door. Ik ben een ongeduldige MF :(

Ik irriteer me aan mensen die langer dan 10-15 min bezig zijn met 1 oefening en veel te veel rust nemen tussen setjes door. Ik ben een ongeduldige MF :(

Dan let je teveel op wat anderen doen :p. Of moest je er zelf bij?

ot. Een man die vandaag ongevraagd ineens kwam spotten. wtf.

Terug
Naar boven