Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Makkelijk vond ik het zeker niet nee, maar als je het niet in positie kan brengen moet je het ook niet pressen.
ook ben ik langer bezig geweest om die db goed aan te geven om hem dan 2 reps te zien doen aan 1/3 rom, yeah buddy..
Hier doen een paar precies hetzelfde, haha. Maar bij mij in de gym is hun ego zelfs te groot om hulp te vragen, dus met trillende armpjes beginnen ze aan hun eerste rep, en dan is het nog maar afwachten hoeveel reps ze kunnen of dat het een keer goed mis gaat...

http://www.youtube.com/watch?v=iaVzjrz-n4Q

Nee, simpel bij ons zijn geen mooie vrouwen :P
+2

Maar herken de tweestrijd wel :(

opa die 10 minuten eerder dan ik gaat omkleden, vervolgens blijft zitten zn bril te poetsen tot ik klaar ben en dan 'ok tot ziens'... nog nooit eerder gezien

**** off

zeker als je 's ochtends traint staart de halve sportschool je aan

opa die 10 minuten eerder dan ik gaat omkleden, vervolgens blijft zitten zn bril te poetsen tot ik klaar ben en dan 'ok tot ziens'... nog nooit eerder gezien

**** off

Toch niets irritant aan? Is gewoon vriendelijke gozer.. Of ben je bang voor je poepgaatje?

was vanmiddag in de sportschool en er was een gast die me gewoon fakking hard aan zat te staren.... normaal geef ik er niet zoveel om maar deze gast bleef echt fakking lang staren :roflol: misschien was hij jelly omdat ik jonger ben dan hem en meer lift ofzo....

knipoog geven ofzo :p

**** off

komt omdat dan hun testo hoger is lolol

Geen airco :mad: Kun gewoon merken dat je training veel minder intensief is.... :(

Verkeerde thread?

train nu al in korte sportbroek ruim boven de knieen + hempie zweet me vaak al kapot gaat nog leuk worden van de zomer

Terug
Naar boven