XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Gewoon tegen de regels om het woord kanker te misbruiken. Is geen discussie voor nodig..

Kanker is gewoon een beladen woord. Tegenwoordig gebruikt elk jochie het woord als of het ja en nee is, kanker dit kanker dat. Heb er gewoon een hekel aan dat iemand dat gebruikt terwijl ze de lading van het woord niet kennen. En mensen die kankeren gebruiken in de zin van een werkwoord die snappen het wel waar ze het over hebben en zijn imo niet de mensen die kanker als scheldwoord gebruiken.

crying+baby.jpg

Kanker is gewoon een beladen woord. Tegenwoordig gebruikt elk jochie het woord als of het ja en nee is, kanker dit kanker dat. Heb er gewoon een hekel aan dat iemand dat gebruikt terwijl ze de lading van het woord niet kennen. En mensen die kankeren gebruiken in de zin van een werkwoord die snappen het wel waar ze het over hebben en zijn imo niet de mensen die kanker als scheldwoord gebruiken.

Als je je al druk maakt om wat een vreemde zegt op een forum..
Als het nu irl was zou ik het nog kunnen begrijpen dat je mensen erop aanduidt.

kom naar belgie, daar zeggen ze dat niet:p

boeien man. waar ga je je druk over maken :o heb nog liever dat ze de gewichten op de stang laten hangen dan dat ze op de grond liggen en je er overheen struikelt. ik heb er echt geen moeite mee om ff een paar schijven van een stang af te halen... laat zelf soms ook weleens wat hangen

Op de grond? Gewoon aan de muur, waar ze horen. En als je m'n post goed leest kun je er uit opmaken dat ik me er normaal niet zo aan stoor, maar dat dit een beetje de druppel was.

In mijn optiek: Alles wat je gebruikt, hang je daarna weer netjes terug.

Kerel die me vraagt een dumbbell van ****ing 40kg aan te geven om incline te pressen..

Wat is hier irritant aan? Kon je het niet tillen ?

Makkelijk vond ik het zeker niet nee, maar als je het niet in positie kan brengen moet je het ook niet pressen.
ook ben ik langer bezig geweest om die db goed aan te geven om hem dan 2 reps te zien doen aan 1/3 rom, yeah buddy..

Makkelijk vond ik het zeker niet nee, maar als je het niet in positie kan brengen moet je het ook niet pressen.
ook ben ik langer bezig geweest om die db goed aan te geven om hem dan 2 reps te zien doen aan 1/3 rom, yeah buddy..

Ok.. dan snap ik je punt .. ;) had 'm gewoon 20kg gegeven... 2x = ook 40 kilo

Ik zit in dubio of ik knappe vrouwen nou wel of niet irritant vind in de sportschool... Mijn concentratie lijdt er soms ontzettend onder, herkennen meer mensen deze tweestrijd!?

:roflol:

dit vind ik nou irritant/vermakelijk in de sportschool
mensen die hun ego trainen met verrotte form en incomplete ROM met te zware gewichten

Ik zit in dubio of ik knappe vrouwen nou wel of niet irritant vind in de sportschool... Mijn concentratie lijdt er soms ontzettend onder, herkennen meer mensen deze tweestrijd!?

Nee, simpel bij ons zijn geen mooie vrouwen :P

hahah.. dat soort figuren moeten hun dumbbell lekker zelf oppakken.

Terug
Naar boven