Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Zit op mijn werk momenteel.
Altijd grappig als er dan jochies zijn die zich 2 maanden eerder hebben ingeschreven voor eerste fitness abo.
Nu staan ze bij hun vriendjes te doen alsof ze fitness instructeur zijn :p

****ing kneusje die hele tijd achter mensen staat te poseren voor de spiegel . Traint al tijden maar nog steeds skinny as ****. En constant stoere poep tegen zn vriendjes praten.
Ik wordt gewoon zwaar agressief als ik hele tijd dat stoere gedrag moet aanschouwen en al die onzin die uit zn bek komt.
Beter hier maar mijn frustraties uitten dan hem te klappen denk ik dan.

****ing kneusje die hele tijd achter mensen staat te poseren voor de spiegel . Traint al tijden maar nog steeds skinny as ****. En constant stoere poep tegen zn vriendjes praten.
Ik wordt gewoon zwaar agressief als ik hele tijd dat stoere gedrag moet aanschouwen en al die onzin die uit zn bek komt.
Beter hier maar mijn frustraties uitten dan hem te klappen denk ik dan.

Daar zit je dus fout.

2 verdomde idioten die urenlang tussen de MP rekjes aan het squatten waren -met barbiegewichtjes en totaal verkeerde uitvoering- waardoor ik niet kon MP'en.

Yes mad.:mad:

2 verdomde idioten die urenlang tussen de MP rekjes aan het squatten waren -met barbiegewichtjes en totaal verkeerde uitvoering- waardoor ik niet kon MP'en.

Yes mad.:mad:

Serieus Marcel, dan zeg je toch gewoon vriendelijk dat ze op moeten pleuren, dat ze maar gaan squatten waar het ook echt de bedoeling is. En dat ze er sowieso triest uitzien met hun homo gewichtjes.

Laatst bewerkt:
Serieus Marcel, dan zeg je toch gewoon vriendelijk dat ze op moeten donderen, dat ze maar gaan squatten waar het ook echt de bedoeling is. En dat ze er sowieso triest uitzien met hun homo gewichtjes.

:roflol: Tnx voor de tip!

Check je karma!

• Like
Waarderingen: DG80
Ik ga 'm er ook in gooien:

MENSEN DIE HUN SPULLEN NIET OPRUIMEN!!

Normaal gesproken heb ik er nooit echt veel last van als ze schijven laten zitten, omdat ik dan meestal gewoon schijven kan toevoegen en gaan.

Zojuist wilde ik preacher curl gaan doen, aan beide kanten een schijf van 2.5kg en 1.25kg en het klemmetje er nog op. Moet ík dus alles eraf halen voordat ik kan beginnen.

Wat denken die mensen? Ik doe de schijven erop, maar dan hoef ik ze er toch zeker niet meer af te halen?

FFUUUUUUUUU
boeien man. waar ga je je druk over maken :o heb nog liever dat ze de gewichten op de stang laten hangen dan dat ze op de grond liggen en je er overheen struikelt. ik heb er echt geen moeite mee om ff een paar schijven van een stang af te halen... laat zelf soms ook weleens wat hangen

Reported, taalgebruik. Normaal doen man, mensen hebben familie verloren aan die k*tziekte.

-let op je taalgebruik

-"k*tziekte"
lekker hypocriet weer

Ach kom op voel je je geraakt door het woord k*t?

ja

mijn moeder heeft kanker gehad maar kan me er niet aan irriteren als iemand het een keer zegt.

2 omas aan verloren en een opa

Aah jochie, jouw tijd komt nog wel.

Reported, taalgebruik. Normaal doen man, mensen hebben familie verloren aan die k*tziekte.

Mensen die het (scheld)woord niet los kunnen zien van de ziekte... Daarbij zijn er genoeg andere ziektes waar veel meer mensen aan gestorven zijn, maar daar maakt niemand zich druk om. Kankeren is ook een synoniem voor zeuren, asocieer je het dan ook gelijk met de ziekte?

Kanker is gewoon een beladen woord. Tegenwoordig gebruikt elk jochie het woord als of het ja en nee is, kanker dit kanker dat. Heb er gewoon een hekel aan dat iemand dat gebruikt terwijl ze de lading van het woord niet kennen. En mensen die kankeren gebruiken in de zin van een werkwoord die snappen het wel waar ze het over hebben en zijn imo niet de mensen die kanker als scheldwoord gebruiken.

Het woord kanker is taboe, hoe meer taboe een woord is het meer het oplucht door het te zeggen.

En dit
Mensen die het (scheld)woord niet los kunnen zien van de ziekte... Daarbij zijn er genoeg andere ziektes waar veel meer mensen aan gestorven zijn, maar daar maakt niemand zich druk om. Kankeren is ook een synoniem voor zeuren, asocieer je het dan ook gelijk met de ziekte?

Terug
Naar boven