AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Als je jezelf aanleert alles fout in te stellen werk je eerder blessures in de hand dan ze te voorkomen/genezen lijkt mij? Ik ben hoe dan ook niet de aangewezen persoon om ze daar mee te confronteren, dat mogen de mensen doen die daarvoor worden betaald! En wat ik eerder ook al zei, iedereen moet doen wat hij/zij niet laten kan... :)

??
Heb overtijd een klant gehad die moest revalideren van een hamstring blessure en die haar voeten stonden ook helemaal niet correct op de legpress hoor.

Zoiets bedoel ik. :)

Aah zo! Excuses... Verkeerd geinterpreteerd! :)

kix,train jij wel momenteel ? :P

half augustus weer serieus beginnen met trainen man..
vasten + werk + hossel = druk op je ede, jwz.. money moet rolen G

0.jpg

Ik erger me vooral aan van die bloedserieuze kerels die hun rug en heupen zitten te verkloten in het squatrek, terwijl ik daar net mn bicep curls probeer te doen..

Of van die gasten die me verbeteren in de gym, dude ik heb alle filmpjes van Zyzz gezien op youtube, ik weet wat ik doe eikel!

Ik erger me vooral aan van die bloedserieuze kerels die hun rug en heupen zitten te verkloten in het squatrek, terwijl ik daar net mn bicep curls probeer te doen..

Of van die gasten die me verbeteren in de gym, dude ik heb alle filmpjes van Zyzz gezien op youtube, ik weet wat ik doe eikel!

XBe2K.jpg

Gasten die iedereen kennen en ook met iedereen luidruchtig praten.

Gasten die elk weekend zuipen en totaal geen eetschema hebben en nog vooruitgang boeken terwijl het bij mij zo moeilijk gaat.

De dumbbells gaan maar tot 30 kg :( Niet irritant in, maar wel aan mijn gym is dat de eigenaar zomaar 3 weken op vakantie gaat, gym dus 3 weken dicht die ook nog is naadloos op mijn twee weken vakantie aansluiten. Gym, long time no see haha.

Als ik eerlijk ben, eigenlijks niks. Alleen het feit dat ik er niet kan douchen stoort me.

De dumbbells gaan maar tot 30 kg :( Niet irritant in, maar wel aan mijn gym is dat de eigenaar zomaar 3 weken op vakantie gaat, gym dus 3 weken dicht die ook nog is naadloos op mijn twee weken vakantie aansluiten. Gym, long time no see haha.

kilotje of 10 eraan plakken, hij is toch op vakantie :roflol:

300px-Duct-tape.jpg

w8 dus hij gaat 3 weken weg, moet je dan nog steeds betalen?

w8 dus hij gaat 3 weken weg, moet je dan nog steeds betalen?

Ja. Schande die vent. Achja vanaf september trainen in de area van radboud, hopelijk is het daar wat. Zo maar is een topic maken.

@kix, ze hebben wel verstelbare dumbbells maar dat is maar 1 paar, niet echt handig dus.

En het hele huis is wakker omdat ik een mug keihard doodsla op de muur, oeps

Heeft gelijk ook, deadliften is simpelweg heel erg slopend voor je rug. De DBB'ers hier maken zichzelf, en elkaar, graag wijs dat het geen kwaad kan met goede techniek etc. Maar hoe je het ook draait of keert, je lichaam is niet gemaakt om zwaardere dingen dan 150k te gaan heffen :p enig idee hoeveel druk er op je ruggengraat/wervels komt? Idem met squat.

Inb4 shitstorm.

Lockouts ftw :cool:
Tell me more, brofessor.
In after phaggot

Verder, hele dikke "wijven" (sorry voor de woordkeus) die tot vervelens toe alleen maar op de krachtapparaten voor de buik en benen zitten omdat ze daar willen "afvallen" en daarentegen dan van die anorexia types die urenlang alleen maar cardio doen om NOG dunner te worden. Ik snap er helemaal niks van.

****ing genetic freaks die je gaan vertellen hoe iets moet. En vervolgens zelf k*tvorm hebben maar toch breder zijn :(

Achja train pas net serieus..

Terug
Naar boven