AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Gast die tijdens mijn superset pushups / dumbbell row m'n dumbbells weghaalde en begon te lachen omdat hij een k*t biceps curl oefening wilde gaan doen ...

( Hij is gehandicapt )

Pfff, sinds vandaag. Mensen tegenkomen waarmee je zakelijke contacten onderhoudt en dus nu ook persoonlijk bent geworden omdat "Hey train jij ook hier? :D:D:D:D" ik vond het juist zo lekker om in totale anonimiteit te trainen. :(

gasten die voor de spiegel gaan staan waar ik aan het trainen ben zodat ik me zelf niet zie:mad:

Pfff, sinds vandaag. Mensen tegenkomen waarmee je zakelijke contacten onderhoudt en dus nu ook persoonlijk bent geworden omdat "Hey train jij ook hier? :D:D:D:D" ik vond het juist zo lekker om in totale anonimiteit te trainen. :(

heb precies hetzelfde met onze commercieel directeur ..

Vrouwen met handschoentjes aan en dan 15 kg lat pulldown doen
Vrouwen die bicep curls doen
Ecto's die handschoentjes dragen om chin-ups te doen

gasten die als ze de kleedkamer uitlopen de deur niet dicht doen ...

gasten die alleen in het krachthonk zijn, en dan oefening-spiegel-oefening-spiegel doen .. van een afstandje staan ze gewoon voor lul :)

Waarom is het irritant als vrouwen bicep curls doen?

Ik vind het ook wel leuk om een vrouw eens wat serieus te zien doen bij ons. Het publiek van mijn sportschool (Victory Plaza, Alkmaar) is echt alleen maar jochies van 14 tot 16 met piepstemmetjes, en verder ouwe kerels van 50+. Als er dan een gespierde vrouw incidenteel eens staat in het krachtgedeelte dan zit 10 man echt met de onderkaak op de grond te staren, echt zo grappig om te zien. :P

Vrouwen mogen best trainen, maar niet in het krachtgedeelte (muv squatrek), klaar. :p

Tom, jij bent zelf een meisje.

Misschien wel, ik ben ook maar ecto, maar vind het gewoon lelijk als een vrouw gespierd is (in zulke mate dat het duidelijk aanwezig is), het is niet voor niets dat mannen vroeger de jagers waren en de vrouwen achter het stenen fornuis stonden..

Misschien wel, ik ben ook maar ecto, maar vind het gewoon lelijk als een vrouw gespierd is (in zulke mate dat het duidelijk aanwezig is), het is niet voor niets dat mannen vroeger de jagers waren en de vrouwen achter het stenen fornuis stonden..

laatste zin vond ik wel grappig

maar +1 ik vind het ook niet mooi als vrouwen echt gespierd zijn, maar een beetje mag wel ;) just no roids

+1

maar een vrouw kan ook mooi strak worden door krachttraining met mate, krachttraining is dus niet per definitie slecht maar als het te gek word wel

spuuglelijk die manwijven die mack10 zo graag post

Terug
Naar boven