ThomasGroenlo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pfff, sinds vandaag. Mensen tegenkomen waarmee je zakelijke contacten onderhoudt en dus nu ook persoonlijk bent geworden omdat "Hey train jij ook hier?" ik vond het juist zo lekker om in totale anonimiteit te trainen.
![]()
Vrouwen met handschoentjes aan en dan 15 kg lat pulldown doen
Vrouwen die bicep curls doen
Ecto's die handschoentjes dragen om chin-ups te doen

Heb je issues?Vrouwen met handschoentjes aan en dan 15 kg lat pulldown doen
Vrouwen die bicep curls doen
Ecto's die handschoentjes dragen om chin-ups te doen
als je je daar druk om maakt
Waarom is het irritant als vrouwen bicep curls doen?

Vrouwen mogen best trainen, maar niet in het krachtgedeelte (muv squatrek), klaar.![]()
Vrouwen mogen best trainen, maar niet in het krachtgedeelte (muv squatrek), klaar.![]()

Misschien wel, ik ben ook maar ecto, maar vind het gewoon lelijk als een vrouw gespierd is (in zulke mate dat het duidelijk aanwezig is), het is niet voor niets dat mannen vroeger de jagers waren en de vrouwen achter het stenen fornuis stonden..
just no roidsMisschien wel, ik ben ook maar ecto, maar vind het gewoon lelijk als een vrouw gespierd is (in zulke mate dat het duidelijk aanwezig is), het is niet voor niets dat mannen vroeger de jagers waren en de vrouwen achter het stenen fornuis stonden..