Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

f**gots

mac post heerlijke vrouwen, maar als je nog 18 bent kan ik begrijpen dat het iets 'teveel' voor je is

aaaaargh

je hebt strakke vrouwen en gespierde vrouwen compleet met olie/dikke aders

zie

f**gots

mac post heerlijke vrouwen, maar als je nog 18 bent kan ik begrijpen dat het iets 'teveel' voor je is

Is er ook een foto van de achterkant, want als ik dat zo van voren inschat zal dat niet mis zijn. :D

EDIT: Ah! Gevonden! Deze dame is Alice Matos.

Laatst bewerkt:
Jezus wat lekker :meal:

:D Best gay als je je daar aan zou irriteren.

http://www.youtube.com/watch?v=wz57a5ajWZY

Vies man. Lijkt me ook superirritant. Snel wegsturen uit de gym die manwijven.

;)

I_can_smell_jelly.png

Nix met gay te maken, is gewoon een voorkeur..
Vind er ook niets aan die gespierde wijven.

Je hebt bij ons zo'n 'olga' die rondloopt. GROOT le-lijk en ook nog gespierd. Gatver, en die loopt dan zonder beha. Daar irriteer ik me wel aan.

Maar dan heb je ook de paaldanseresjes die lekker strak zijn, die mogen van mij wel wat vaker komen trainen.:D Helaas doen zij wel aan bh's, **** this world.

Verder, hele dikke "wijven" (sorry voor de woordkeus) die tot vervelens toe alleen maar op de krachtapparaten voor de buik en benen zitten omdat ze daar willen "afvallen" en daarentegen dan van die anorexia types die urenlang alleen maar cardio doen om NOG dunner te worden. Ik snap er helemaal niks van.

Een tijdje terug wist NIEMAND nog iets van ecto's die uren op loopbanden stonden. WTF is het hier voor inteeltbende.

Vrouwen mogen best trainen, maar niet in het krachtgedeelte (muv squatrek), klaar. :p

waarom niet??? bepaal jij wat vrouwen wel of niet mogen doen? als er een vrouw is die gespierd wil worden zal mij dat een worst wezen.... zolang ik er maar geen last van heb.

Een tijdje terug wist NIEMAND nog iets van ecto's die uren op loopbanden stonden. WTF is het hier voor inteeltbende.

Daar hoor je zelf ook bij dan, hé?

Verder toen ik me voor het eerst in "buikje wegtrainen" ging verdiepen, nog voor enige fitness ervaring, was het eerste wat ik las "van buikspieroefeningen wordt je niet dunner, maar door te joggen of stevige wandelingen te maken."

Het is gewoon die hele TellSell-branch die wanhopige mensen doet denken dat buikspieroefening op zo'n vaag apparaat "je vet doet smelten".

Maargoed boeiend, het valt gewoon enorm op, hoe grote groepen mensen op het verkeerde apparaat voor hun doelstellingen zitten, en die instructeurs maar lekker achter het computertje staan en bakjes thee drinken. :o

Wat ik irritant vind zijn:
-Stiekeme scherm kijkers :/
-Van die mensen die bij iedereen gaan praten
-Beter weters en zelf fout doen
-Ecto's

"Hoeveel setjes moet je nog?"-vragers, op het moment dat je met een zwaar rode kop nog die twee laatste herhalingen eruit wilt persen. Als je het dan al gaat vragen, wacht dan effe tot het eind van de oefening.

Terug
Naar boven