XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Wat een k*topmerking. Hoe vroeger je aan moeilijkere oefeningen begint, hoe beter. Kan echt lang duren eer je de techniek van bepaalde oefeningen goed onder de knie hebt.

Wat een ontzettend k*t advies.

In het begin heb je niks meer nodig dan gewoon de basis. Dat is al moeilijk genoeg om goed onder de knie te krijgen. Al die specifieke oefeningen zijn voor gevorderde bodybuilders (die ergens bepaalde spiertjes hebben die wat achterlopen), of krachtsporters die bepaalde delen sterker moeten krijgen. Dat is voor een beginner of iemand met dergelijke stats compleet nog niet van toepassing.

Mensen die steeds komen vragen "Train je nu nat of droog?".
Dan krijgen ze van mij ook een debiel antwoord. 1) ik ben al droog, 2) als ik train word ik nat.

We zijn sowieso wel gewend dat mannen naar ons staren. Maar sinds ik kt doe is het veel erger. Sommige gaan bij je staan en kijken.. Why doesnt anyone understand me:clown:
Ik weet niet in wat voor maffe gym jij traint, maar in de gyms waar ik ben geweest heb ik daar echt nog nooit last van gehad.
Nu zal het me niet snel opvallen: ik kom daar om te trainen, niet omdat ik denk dat het een veredeld terras is. Maar naast je staan en kijken? Stoppen met hun oefening voor jou? Wtf? Ik weet niet wat voor lowlife je dan aantrekt? :o

Ik weet niet in wat voor maffe gym jij traint, maar in de gyms waar ik ben geweest heb ik daar echt nog nooit last van gehad.
Nu zal het me niet snel opvallen: ik kom daar om te trainen, niet omdat ik denk dat het een veredeld terras is. Maar naast je staan en kijken? Stoppen met hun oefening voor jou? Wtf? Ik weet niet wat voor lowlife je dan aantrekt? :o

Of ze is wel knap :P

1wombat.gif

Geintje :*

Wat een ontzettend k*t advies.

In het begin heb je niks meer nodig dan gewoon de basis. Dat is al moeilijk genoeg om goed onder de knie te krijgen. Al die specifieke oefeningen zijn voor gevorderde bodybuilders (die ergens bepaalde spiertjes hebben die wat achterlopen), of krachtsporters die bepaalde delen sterker moeten krijgen. Dat is voor een beginner of iemand met dergelijke stats compleet nog niet van toepassing.

Zever, dus je zegt dus dat mensen gewoon met basisoefening moeten trainen en zo dus bepaalde spiertjes later achterlopen en DAARNA pas fixen met zulke oefeningen als JM press?

Dat is pas k*t advies.

Bemoei je gewoon niet met wat andere doen.
Trouwens, er is niks speciaal aan JM press, 't is gewoon een variatie voor een nieuwe tricep oefening. Je gaat er echt geen 'speciale' gains mee maken.

dat ik zo weinig sportkleren heb, moet vaak nog even van te voren kleren wassen :o ga mrogen eens goed inkopen, **** dit

dat ik zo weinig sportkleren heb, moet vaak nog even van te voren kleren wassen :o ga mrogen eens goed inkopen, **** dit

Knew thaat feeling brah,,, nu epic hemdjes van de zeeman 3 euro / care

Zwarte en witte hemden blijven hetzelfde, en traint wel lekker eigenlijk fijner dan shirts

hemdjes/tanks ftw

---------- Post toegevoegd Mon 27 Aug 2012 om 20:22 ----------

see dem muscles working and getting swolen :P

Zever, dus je zegt dus dat mensen gewoon met basisoefening moeten trainen en zo dus bepaalde spiertjes later achterlopen en DAARNA pas fixen met zulke oefeningen als JM press?

Dat is pas k*t advies.

Trouwens, er is niks speciaal aan JM press, 't is gewoon een variatie voor een nieuwe tricep oefening. Je gaat er echt geen 'speciale' gains mee maken.

dat doen we heel dit topic al :D

inb4 **rage**

Dat is pas k*t advies.

wat DG80 wil zeggen:
'er is niks dat 200kg squats niet doen dat een leg extension sessie wel zal doen',
hij geeft je gouden advies dat ik 4 jaar geleden graag had gekregen, probeer eerst eens 300lbs te benchen en kijk dan maar eens of je triceps, schouders en pecs nog extra werk nodig hebben.

wat DG80 wil zeggen:
'er is niks dat 200kg squats niet doen dat een leg extension sessie wel zal doen',
hij geeft je gouden advies dat ik 4 jaar geleden graag had gekregen, probeer eerst eens 300lbs te benchen en kijk dan maar eens of je triceps, schouders en pecs nog extra werk nodig hebben.

Snap wel wat hij bedoelt, en wat jij bedoelt, maar zo train ik niet, ik ben geen powerlifter.
300lbs benchen is wel een doel, ik wil men compounds omhoog krijgen, daarom volg ik hier ook wendler voor.
Maar ik ga ook voor bodybuilding, dus werk ik NU ook al aan me tricep.

't Is totaal verkeerd om de raad te geven om eerst gewoon te benchen tot je 300lbs kan. Iedereen moet gewoon zijn eigen weg vinden wat werkt voor hun, moet ook plezant voor je eigen blijven.

Op moment ben ik heel content met hoe het nu gaat, wendler gaat goed, heb nog geen moeilijke moment gehad, kan bijna altijd dubbele repout doen bij laatste set en doe nog bodybuilding style assist work en maak elke maand wel gains die opmerkbaar zijn.

Dus ik ga nog niks veranderen op dit moment, echt geen reden voor.

Maar bedankt voor je advies op een fatsoenlijke wijze.

Terug
Naar boven