Wahahahahhahaha

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hhaha ik ben niet bang dat ze me wat doen of verlegen hoor, het is eerder dat ik vreemde mensen niet zomaar aanspreek om samen mee te trainen.
Dat zit gewoon niet in me en train het liefst lekker in mezelf met een rustiger sfeer ..ben ook alleen geconcentreerd op de training en in me eigen wereldje
en btw het zijn allemaal ecto's die bij mij trainen..vorige keer vroeg zo gozer die al 2jaar traint maar nog steeds niet breder is geworden of ik aan de shakies zat, moest ****ing hard lachen omdat hij in 2jaar zowat nog niks aan ze lijf hebt en ik in 3maanden tijd hem al in heb gehaald qua massa, ik zei ja watdan, jij ook? zei die oh dacht ik al
80kg bench lukt niet veel mensen in jouw sportschool? Misschien eens de stang erbij tellen. Anders heb je een super-ecto sportschool. srs.
.off topic... wat maken de stats uit, zolang iedereen gewoon sireus bezig is
ot:
Heb nog een leuk verhaal van een paar maanden terug:
Baas van de sportschool vertelde keer dit:
Laatst was er een probleem met 1 van de wc's, hij wou moeilijk door stekken (stortbak)
Dus ik vroeg me af hoe kan dit nou? dus hij klom op de wc pot en keek in de stort bak.
Wat blijkt dat er een onderbroek met schijt in de stortbak ligt...
Iemand had het blijkbaar in ze broek gedaan, schaamde zich er voor, en heeft dus daar ingegooid.
Nu dacht ik wtf.... ik durf niet meer op geen 1 bankje tekomen
Of de squats waren te zwaar en hij schijte alles er uit, of het was een ecto die van tevoren 10shakes ophad lol

Zever, dus je zegt dus dat mensen gewoon met basisoefening moeten trainen en zo dus bepaalde spiertjes later achterlopen en DAARNA pas fixen met zulke oefeningen als JM press?
Dat is pas k*t advies.
Bemoei je gewoon niet met wat andere doen.
Trouwens, er is niks speciaal aan JM press, 't is gewoon een variatie voor een nieuwe tricep oefening. Je gaat er echt geen 'speciale' gains mee maken.
Snap wel wat hij bedoelt, en wat jij bedoelt, maar zo train ik niet, ik ben geen powerlifter.
300lbs benchen is wel een doel, ik wil men compounds omhoog krijgen, daarom volg ik hier ook wendler voor.
Maar ik ga ook voor bodybuilding, dus werk ik NU ook al aan me tricep.
't Is totaal verkeerd om de raad te geven om eerst gewoon te benchen tot je 300lbs kan. Iedereen moet gewoon zijn eigen weg vinden wat werkt voor hun, moet ook plezant voor je eigen blijven.
Op moment ben ik heel content met hoe het nu gaat, wendler gaat goed, heb nog geen moeilijke moment gehad, kan bijna altijd dubbele repout doen bij laatste set en doe nog bodybuilding style assist work en maak elke maand wel gains die opmerkbaar zijn.
Dus ik ga nog niks veranderen op dit moment, echt geen reden voor.
Maar bedankt voor je advies op een fatsoenlijke wijze.
Even de PR's van degene waarop jij de comment gaf :
BP: 3x81
SQ: 7x85
DL: 6x128
MP: 6x57
Ik weet niet wat jij beginner noemt maar dit is imo gevorderd. Als je 6x128 DL kan het geen kwaad om al te beginnen oefenen op je clean en jerk, je front squat, zerker squat , etc.. Ik heb nog altijd moeite met die oefeningen, had gewenst dat ik er wat eerder mee begonnen was.
Zou niet weten waarom gevorderden enkel BP, SQ en DL mogen doen. Die andere ''exotische'' oefeningen zullen alleen maar een positieve bijdrage leveren aan de grote 3.
Niet om op te scheppen ofzo, maar ik zie mezelf idd ook niet meer als een echte beginner, ik weet waar ik mee bezig ben, en heb ook veel kennis al opgedaan gewoon rond powerlifting/bodybuilding/nutritioning, maar leer elke dag nog bij.
Heb laatste training Front SQ geprobeerd met 3 verschillende grips, straps grip, die crossed grip (meest voorkomende), en dan soort van MP grip, maar dat je de baar alleen met je vingers op zen plaats houdt.
Ken de benaming nog niet.
Is die zerker squat een aanrader, omdat je hier je schouders naar voor moet laten komen denk ik dan en je weightlifting form veranderd, of is dit niet het geval?
Clean and jerk heb ik geen intresse voor, op dit moment toch niet.
Op moment hier ook een squat challenge op tegen het einde van het jaar 8x100 te kunnen squaten onder par
http://forum.dutchbodybuilding.com/...log-bjorng-panzer-viii-kevinve-lessoe-316896/
Is wel leuk en motiverend.
Ik ben 11 april 2012 begonnen terug met bodybuilding. Had een jaar geleden rond februari ook 6 maanden getraind, maar vanwege dat ik begon te werken en motivatie weg was ben ik gestopt, mede ook doordat men training partner verhuisd was.

Geen beginner
En wie zegt dat je geen triceps mag trainen? Ga gewoon geen oefeningen doen waarvan de meeste niet eens weten wat het is. Ik refereer naar degelijke basisoefeningen, en ja ik vind cgbp, cable pushdown en skullcrushers degelijke basisoefeningen. Maar ja, iemand die al 15 jaar traint zal wel uit zijn nek lullen.
Wat boeit het mij of jou nu dat de meeste niet eens weten wat het is, je traint toch voor jezelf zeker.
Variation is the key.
Zegt toch ook niemand dat je uit je nek lult, gewoon dat je niet zo denigrerend moet doen tegen mensen die je niet eens kent.
Zal straks ook eens je YouTube checken om misschien nog wat bij te leren.
ot:
Heb nog een leuk verhaal van een paar maanden terug:
Baas van de sportschool vertelde keer dit:
Laatst was er een probleem met 1 van de wc's, hij wou moeilijk door stekken (stortbak)
Dus ik vroeg me af hoe kan dit nou? dus hij klom op de wc pot en keek in de stort bak.
Wat blijkt dat er een onderbroek met schijt in de stortbak ligt...
Iemand had het blijkbaar in ze broek gedaan, schaamde zich er voor, en heeft dus daar ingegooid.
Nu dacht ik wtf.... ik durf niet meer op geen 1 bankje tekomen
Of de squats waren te zwaar en hij schijte alles er uit, of het was een ecto die van tevoren 10shakes ophad lol

bij ons op sportschool lag een keer de hele wc vol met schaamhaar, iemand had zn kont geschoren ofso de hele bril lag onder
en vorige week zat de hele rand onder met spetterpoep![]()

Mensen die een half jaar/een jaar trainen en hun eigen gevorderd noemen
![]()

Mensen die in de sportschool tegen me gaan praten als ik net heel veel energie/zin heb om te trainen, maar door het gepraat ebt m'n energie/drive dan langzaam weg...
(volgens mij heb ik nog exact die ook, sennheisser cx270?)