AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Ja die heb ik soms wel in, maar dan nog.. :p (volgens mij heb ik nog exact die ook, sennheisser cx270?)

dan ook muziek aanzetten he, niet enkel als pluggen gebruiken:o

OT

gisteren weer zo een kauwgum kauwende badgast op slipper (lees letterlijk slippers) die raad eens, bicep curls stond te doen terwijl hij telefoneerde....
moet potverdomme niet gekker worden, alsof ie ff een potje ging poolen of zo.

en later mij vroeg wat ik deed. bij de volgende oefening
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

train jij je reet of zo?
heb de koptelefoon afgedaan en heb alleen heel hard BOE geroepen met eenkwaad gezicht.
hij heeft me nog 10 minuten heel raar aan staan kijken.:o

dan ook muziek aanzetten he, niet enkel als pluggen gebruiken:o

OT

gisteren weer zo een kauwgum kauwende badgast op slipper (lees letterlijk slippers) die raad eens, bicep curls stond te doen terwijl hij telefoneerde....
moet potverdomme niet gekker worden, alsof ie ff een potje ging poolen of zo.

en later mij vroeg wat ik deed. bij de volgende oefening
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

train jij je reet of zo?
heb de koptelefoon afgedaan en heb alleen heel hard BOE geroepen met eenkwaad gezicht.
hij heeft me nog 10 minuten heel raar aan staan kijken.:o

:roflol:

hahaha heerlijk

ik draag ook slippers :D zwaar ideaal

Gasten die een bankje of apparaat bezet houden terwijl ze zitten te klooien met hun mobiel.

Question-
Is this annoying for any of you...I am new to all of this and need an instructor even now and again but if I can't find one I will ask some one who looks like they know what they are doing if they will help me. I always wait until they are finished their exercise before asking. Is this/would this be anoying?

Gasten die een bankje of apparaat bezet houden terwijl ze zitten te klooien met hun mobiel.

Opzich wel een voordeel dat ik bijna in de hele gym geen bereik heb... :p Als ik m'n tel wel echt even nodig heb leg ik hem altijd in een hoekje neer waar ik net wat bereik heb :o

Vervelend niet , behalve als je achter hem staat en echt laat merken dat je op hem wacht , dat is echt irritant.

Vervelend niet , behalve als je achter hem staat en echt laat merken dat je op hem wacht , dat is echt irritant.

Is dit voor mij?

Als is, dan nee, ik doe wel iets dat ik kan en als hij klaar is dan vraag ik aan hem.
Does that make sense or should I stick to English?

Dan vraag je hoeveel setjes ze nog moeten als je daarop wilt?

Dat doe ik dan ook maar irriteer me er gewoon aan, zeker als het idd duidelijk is dat ik sta te wachten. Dan kijken ze je net aan of ze water zien branden!
Ga lekker aan de bar zitten met die k*t telefoon!

Dat doe ik dan ook maar irriteer me er gewoon aan, zeker als het idd duidelijk is dat ik sta te wachten. Dan kijken ze je net aan of ze water zien branden!
Ga lekker aan de bar zitten met die k*t telefoon!
+1 :)

Telefoon is verrot. Je komt toch om te trainen ?

Question-
Is this annoying for any of you...I am new to all of this and need an instructor even now and again but if I can't find one I will ask some one who looks like they know what they are doing if they will help me. I always wait until they are finished their exercise before asking. Is this/would this be anoying?

I'd be glad to help you out :)

Nederlands gaat toch ook zeker?

Terug
Naar boven