XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Haha, is zij ook zo dat ze je staat aan te kijken en dan ineens zegt "je zweet!" ja duhhhhh, ik was aant sporten zeg maar he, dan kan zoiets wel eens gebeuren :rolleyes: Jaja, opleidingsniveau ligt laag achter de bar bij de sportscholen, als het maar blond is en gedag zegt lijkt het op :D

Ik denk niet dat die meid zweten herkent... ze heeft het iig nog nooit gezegd.

Haha, is zij ook zo dat ze je staat aan te kijken en dan ineens zegt "je zweet!" ja duhhhhh, ik was aant sporten zeg maar he, dan kan zoiets wel eens gebeuren :rolleyes: Jaja, opleidingsniveau ligt laag achter de bar bij de sportscholen, als het maar blond is en gedag zegt lijkt het op :D

En dikke tet*en. :thumbup: Everybody loves dikke tet*en. :)

En dikke tet*en. :thumbup: Everybody loves dikke tet*en. :)

Hm.. mijne zijn groter dan die van die meiden achter de bar eigenlijk.. :rolleyes: Zijn meestal van die dunne meissies dat zelfs de t**ten ver te zoeken zijn. Echt zo`n voorbeeld van niet eten, niet trainen en gewoon altijd een plank zijn... :p

---------- Toegevoegd om 16:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:23 ----------

Je zou raar opkijken als zo'n blonde griet begint te kolven in je whey-shake ... :D

Hmmmm, geen whey meer nodig dan toch?? :D:D:D
bah bah.. Jouw ideeen af en toe he ;)

Strakke muziek om helemaal op los te gaan. :hedbang:

Ik vind het wel nice

johnny_cash_finger.jpg

OMFG, check dit:

Sta ik te curlen met dumbbells met echt niet bijster veel gewicht (in vergelijking met de mannen die naast me staan ;-), komt er een chick binnen, nooit gezien in het krachthonk, en voelt zich geroepen om mij te adviseren:

"Goh, ben je niet bang heel breed te worden zo? Ik zou dat niet doen hoor, beneden heb je van die 1 en 2kg dumbbells, dat kun je beter doen"

Echt, mijn mond viel open. En toen moest ik lachen (en de mannen naast me ook)

Overigens was ze na wat onbenullig getrek aan elastieken al snel weer weg.

OMFG, check dit:

Sta ik te curlen met dumbbells met echt niet bijster veel gewicht (in vergelijking met de mannen die naast me staan ;-), komt er een chick binnen, nooit gezien in het krachthonk, en voelt zich geroepen om mij te adviseren:

"Goh, ben je niet bang heel breed te worden zo? Ik zou dat niet doen hoor, beneden heb je van die 1 en 2kg dumbbells, dat kun je beter doen"

:roflol:

Ik ga vanavond sinds lange tijd met een maat mee weer eens naar de sportschool (train normaal thuis). Ben benieuwd waar ik me aan ga ergeren :D

OMFG, check dit:

Ze heeft gelijk!:mad:

waar jullie je allemaal aan ergeren, zoooooo herkenbaar.

Mijn nummer 1: instructeurs die aan je zitten!!! (echt waar...)
2: mensen (lees; mannen) die je steeds begluren
3: mensen die steeds praatjes beginnen tegen me, over het weer ofzo.

waar jullie je allemaal aan ergeren, zoooooo herkenbaar.

Mijn nummer 1: instructeurs die aan je zitten!!! (echt waar...)
2: mensen (lees; mannen) die je steeds begluren
3: mensen die steeds praatjes beginnen tegen me, over het weer ofzo.

Dat heb ik ook, maar ik vraag me altijd af waarom ze nou aant kijken zijn want ik ben geen vrouw ???

Dat heb ik ook, maar ik vraag me altijd af waarom ze nou aant kijken zijn want ik ben geen vrouw ???
Ja, dat is denk ik nog veel raarder! het is natuurlijk wel aardig bedoeld, denk ik, maar ik zit er gewoon niet op te wachten! ( ik denk, eigenlijk niemand die serieus traint)

maar: het gaat vanzelf over, als je ouder wordt ( en rimpelig) dan kijkt niemand meer!

Haha, ja dus geniet er maar van :cool:, maar eerlijk gezegd kijk ik meestal ook wel hoor als er wat moois langkomt :rolleyes:. Maar ga daarna wel weer lkkr gefocust door met trainen.

Ja, dat is denk ik nog veel raarder! het is natuurlijk wel aardig bedoeld, denk ik, maar ik zit er gewoon niet op te wachten! ( ik denk, eigenlijk niemand die serieus traint)

maar: het gaat vanzelf over, als je ouder wordt ( en rimpelig) dan kijkt niemand meer!
Stel je eens voor als er geen enkele man meer naar je kijkt, denk niet dat je daar als vrouw blij van wordt.
Bovendien kun je een man niets kwalijk nemen, vrouwen die squatten geeft bij een man gewoon voortplantingsgevoelens, dat zit nu eenmaal in ons bloed.

Stel je eens voor als er geen enkele man meer naar je kijkt, denk niet dat je daar als vrouw blij van wordt.
Bovendien kun je een man niets kwalijk nemen, vrouwen die squatten geeft bij een man gewoon voortplantingsgevoelens, dat zit nu eenmaal in ons bloed.
Oke, ik ben het met je eens dat kijken dan niet zo erg is.

Inderdaad is positieve aandacht nooit weg, maar dan moet het ook geen staren worden.
Persoonlijk ben ik te verlegen om volop mijn krachttraining te doen als het druk is in de gewichten-zone, bij mij in de sportschool is het zo dat ik een van de weinige meiden ben die dit doe. (ben ik een zeldzaam soort ofzo?)
Dus aandacht is gegarandeerd maar vooral "oude" mannen zijn heeeeeel ongewenst. Leuke jongens (type: fanatieke trainer) tot een jaar of 35 --> geen probleem!

Trouwens: Ik vind vrouwen die steeds kijken ook super irritant.

Inderdaad is positieve aandacht nooit weg, maar dan moet het ook geen staren worden.
Persoonlijk ben ik te verlegen om volop mijn krachttraining te doen als het druk is in de gewichten-zone, bij mij in de sportschool is het zo dat ik een van de weinige meiden ben die dit doe. (ben ik een zeldzaam soort ofzo?)
Dus aandacht is gegarandeerd maar vooral "oude" mannen zijn heeeeeel ongewenst. Leuke jongens (type: fanatieke trainer) tot een jaar of 35 --> geen probleem!

Ja, bij ons in de sportschool zijn er ook maar een paar meiden die serieus bezig zijn ;o

Ik wil je anders best wel eventjes mijn volledige aandacht geven hoor!

Sinds kort zit er bij ons een kerel die elke keer dat hij traint borst traint (= 4 keer in de week). Zijn rom bij bench bijvoorbeeld is zo'n 15 cm. Na dat hij een setje heeft gedaan zit hij stoer rond zich te kijken. Ik kan er niets aandoen, maar ik erger mij verschrikkelijk aan hem...

Terug
Naar boven