MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

-Dat het er druk is op sommige dagen.
-Dumbbells moet zoeken, liggen verspreid over het hele rek.
-Vrouwen die op een bankje gaan zitten en een boekje lezen.
-Mannen die als hyena's om vrouwen hangen.
-Mensen die 2 uur aanwezig zijn, 1 oefening doen en de rest van de tijd lullen.
-Groepjes ecto's die een hoop herrie maken.

Verder eigenlijk niet veel te klagen.:p

Vooral drukte waardoor je moet wachten
Natuurlijk ook groepjes die meer staan te lullen dan te trainen
Mensen die gigantisch staan te showen en poseren in de spiegel maar al hun oefening vreselijk verkeerd uitvoeren

Mensen die na elk setje opstaan en heel breed rondjes gaan lopen, zoekend naar aandacht. En natuurlijk erbij moeten gaan bellen.

Mensen die na elk setje opstaan en heel breed rondjes gaan lopen, zoekend naar aandacht. En natuurlijk erbij moeten gaan bellen.

hahaha ik kan niet stilzitten tussen 2 setjes:p maarjah ik bel wel niet en ga ook lopen op plaatsen waar er geen mensen zijn.

rede dat ik loop: ik vind dat je beter recupereert tussen 2 sets als je wat rondwandelt ivp te liggen puffen op een bankje of toestel

hahaha ik kan niet stilzitten tussen 2 setjes:p maarjah ik bel wel niet en ga ook lopen op plaatsen waar er geen mensen zijn.

rede dat ik loop: ik vind dat je beter recupereert tussen 2 sets als je wat rondwandelt ivp te liggen puffen op een bankje of toestel

Ja en dan stelen ze meestal wel je bankje waar je bezig mee bent. :eek:

In mijn gym loopt een meid rond die binnenkomt in een vestje, dit meteen op een van de bankjes neerlegt en vervolgen oefeningen gaat doen op allerlei toestellen. (komt niet meer in de buurt van dat bankje, totdat ze weer weg gaat)
Dat ze dat stomme ding niet in de kleedkamer laat liggen dan!

Iemand uit mijn school gaat sinds paar weken fitnessen omdat ze wilt afvallen(best nodig tbh:D). Ik leg je even haar trainingsschema uit.
Ze komt aan in de sportschool met de bus, daarna kleedt ze zich om en gaat ze een eventjes op de loopband staan. Dan gaat ze douchen en kleedt ze zich weer om om een sigaretje te roken. Als ze daarmee klaar is gaat ze wat cola drinken omdat ze zich anders weer te slap voelt. Hierna kleedt ze zich weer om om wat te lopen op de loopband en daarna kleedt ze zich weer om om sigaretje te roken etc. Dit doet ze nog 1 keer en dan gaat ze de sportschool uit.

Kleine nota: Ze heeft het elke dag over fitness maar is nog geen 1 kilo afgevallen, en ze denkt dat ze alles weet. Zo zei ze bijvoorbeeld eens van ja ik ga minder bier drinken want daar zitten veel te veel suikers in, maar ze blijft lekker aan de cola & chocolade hoor. (bier bevat ongeveer 0.3g suikers per 100gram.. Cola zit al snel aan de 11gram.)

In mijn gym loopt een meid rond die binnenkomt in een vestje, dit meteen op een van de bankjes neerlegt en vervolgen oefeningen gaat doen op allerlei toestellen. (komt niet meer in de buurt van dat bankje, totdat ze weer weg gaat)
Dat ze dat stomme ding niet in de kleedkamer laat liggen dan!

als je het nodig hebt verleg je dat toch gewoon? of vraga je het haar te vergellen...

als je het nodig hebt verleg je dat toch gewoon? of vraga je het haar te vergellen...
Als ik het bankje nodig heb waar dat ding ligt dan leg ik 'm echt wel aan de kant. Maar het is gewoon irritant dat ze binnenkomt, vest neerlegt en dan ergens anders aan de slag gaat :rolleyes:

Laatst bewerkt:
'personal coaches' die vinden dat je iets rustiger aan moet trainen. :roflol:
Vrouwen die denken dat ze mooi zijn.
Gasten die benen niet trainen.

'personal coaches' die vinden dat je iets rustiger aan moet trainen. :roflol:
Vrouwen die denken dat ze mooi zijn.
Gasten die benen niet trainen.

ik heb geen last van gasten die hun benen niet trainen, zie niet in hoe jij dat wel kunt hebben ;)

ik heb geen last van gasten die hun benen niet trainen, zie niet in hoe jij dat wel kunt hebben ;)

Om de een of andere reden irriteert mij dat ook. Hebben ze een beetje bovenlichaam, en zie je echt hun sportbroek heen en weer wapperen omdat ze totaal geen benen hebben.

Als gasten in de gym zeggen: kijk je moet het zo doen dat is beter blabla en het dan niet klopt wat ze zeggen. Het is goed bedoelt terwijl ik dan weet dat het niet klopt maar moet ik dat weer helemaal gaan uitleggen maar ze zijn toch ervan overtuigd dat ik de noob ben. Vooral als het instructeurs zijn of gasten die al jaren trainen.

Vanochtend stond ik op,helemaal in de Mood om te bikkelen in de Gym, half 9 sta ik daar, alle lichten uit, ik wacht 10minuten met paar andere gasten,medewerker was stofzugen ofzo en nu pas hoorde hij ons, eindstand wij omkleden en opwarmen en net waneer ik warm en gefocust bent,Gaat DIT nummer op!...

http://www.youtube.com/watch?v=l8ltHP98lNg

En daarna kwam zn gehele album waaronder,
http://www.youtube.com/watch?v=0lhf9U5Wf3Q
VERSCHRIKKELIJK....
Dus ik denk wtf?! want het was niet zacht maar zeker volume 100.
Wat moet je nu toch aan met zulke mensen die zulke shit muziek opzetten in een Gym?

Laatst bewerkt:
jah daar moek nog ff over nadenken :p

Terug
Naar boven