XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Hahahha zo iemand ken ik ook, die bleef gewoon 2maanden alleen zijn borst trainen en breed lopen.

Denk dat ze zich een beetje ongemakkelijk van je gaat voelen :rolleyes:

Lol, ja daar heb je toch een punt ;)

Jongens! praten jullie over mij als ik even niet oplet... FOEI
maar wel gezellig met jullie
(dit is echt zzzzoooo off-topic!!)

Oke, ik ben het met je eens dat kijken dan niet zo erg is.

Inderdaad is positieve aandacht nooit weg, maar dan moet het ook geen staren worden.
Persoonlijk ben ik te verlegen om volop mijn krachttraining te doen als het druk is in de gewichten-zone, bij mij in de sportschool is het zo dat ik een van de weinige meiden ben die dit doe. (ben ik een zeldzaam soort ofzo?)
Dus aandacht is gegarandeerd maar vooral "oude" mannen zijn heeeeeel ongewenst. Leuke jongens (type: fanatieke trainer) tot een jaar of 35 --> geen probleem!

Trouwens: Ik vind vrouwen die steeds kijken ook super irritant.

Yep, je bent een zeldzaam soort. Heb in mijn gym hetzelfde. Ik zou bijna denken dat ik een rol speel in zo'n serie van national geographic waarbij het gedrag van de een of andere zeldzame apensoort wordt doorgelicht:D

Yep, je bent een zeldzaam soort. Heb in mijn gym hetzelfde. Ik zou bijna denken dat ik een rol speel in zo'n serie van national geographic waarbij het gedrag van de een of andere zeldzame apensoort wordt doorgelicht:D
Nou, wij begrijpen elkaar in ieder geval.
Ik speel weleens met de gedachte om een tekst op mijn shirtje te laten drukken.
" als je dit kan lezen dan sta je TE dichtbij!!!"
maar ja, dan krijg ik daar weer opmerkingen over.
Soms dan is het zo irritant dat ik alleen het noodzakelijke doe van mijn krachttraining dan weer snel terug ga naar de cardio. Zonde he!

Soms dan is het zo irritant dat ik alleen het noodzakelijke doe van mijn krachttraining dan weer snel terug ga naar de cardio. Zonde he!

Dat is zeker zonde! Je training gaat voor, laat ze maar staren, train lekker onverstoorbaar verder.. Die tekst kun je overigens het beste op je kont laten drukken.

wilde ik overhead tricep extensions doen (2 handen).

vorige keer 4x8x45kg gedaan. wilde ik verhogen naar 50kg. Dus ik pak een nieuwe dumbbell waar 50kg op staat. blijkt een of andere k*t er een plaatje van 50kg opgeplakt te hebben terwijl het 60kg was!

Ik dacht al: ****in zwaar verschil! :fuu:

vorige keer 4x8x45kg gedaan. wilde ik verhogen naar 50kg. Dus ik pak een nieuwe dumbbell waar 50kg op staat. blijkt een of andere k*t er een plaatje van 50kg opgeplakt te hebben terwijl het 60kg was!

Ik dacht al: ****in zwaar verschil!

Ach, niet zeuren, gewoon netjes je setje afmaken en trots zijn :D

Sinds kort zit er bij ons een kerel die elke keer dat hij traint borst traint (= 4 keer in de week). Zijn rom bij bench bijvoorbeeld is zo'n 15 cm. Na dat hij een setje heeft gedaan zit hij stoer rond zich te kijken. Ik kan er niets aandoen, maar ik erger mij verschrikkelijk aan hem...

Sorry:(

Ik dacht al: ****in zwaar verschil! :fuu:
:roflol: Heb je doorgedaan?:)

Sinds kort zit er bij ons een kerel die elke keer dat hij traint borst traint (= 4 keer in de week). Zijn rom bij bench bijvoorbeeld is zo'n 15 cm. Na dat hij een setje heeft gedaan zit hij stoer rond zich te kijken. Ik kan er niets aandoen, maar ik erger mij verschrikkelijk aan hem...

Die kan goed archen ! :p

Gewoon doorgaan met krachttraining.
je moet je niet laten ontmoedigen door vieze mannen die staan te gluren ;)
Ik vond het in het begin ook lastig, al die MILFS die me aan stonden te kijken.
Maar na een tijdje sluit je je er voor af.
:D

Misschien moet ik dat nog leren dan, me ervoor afsluiten.
Maar ik doe altijd wel wat ik die training wil doen.
En het scheelt natuurlijk dat ik niet zo'n die-hard ben.
(maar daar wil ik wel wat aan doen! )

Idd zonde, want je hebt nog altijd vooral en alleen met jezelf te maken en niet met die starende idioten:)

Ik moest ook ff over een drempel heen voor mezelf maar train nu gewoon zoals ik wil...en als ik dan toevallig als een rare aap sta te puffen of springen, so be it:)

Misschien moet ik dat nog leren dan, me ervoor afsluiten.
Maar ik doe altijd wel wat ik die training wil doen.
En het scheelt natuurlijk dat ik niet zo'n die-hard ben.
(maar daar wil ik wel wat aan doen! )

Ach zolang je er maar plezier in hebt!
en die-hard worden kan ook, dan moet je beginnen met je msn aan mij te geven :cool:

Haha :p.Waar train je in Harderwijk?

Terug
Naar boven