Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Vanochtend stond ik op,helemaal in de Mood om te bikkelen in de Gym, half 9 sta ik daar, alle lichten uit, ik wacht 10minuten met paar andere gasten,medewerker was stofzugen ofzo en nu pas hoorde hij ons, eindstand wij omkleden en opwarmen en net waneer ik warm en gefocust bent,Gaat DIT nummer op!...

http://www.youtube.com/watch?v=l8ltHP98lNg

En daarna kwam zn gehele album waaronder,
http://www.youtube.com/watch?v=0lhf9U5Wf3Q
VERSCHRIKKELIJK....
Dus ik denk wtf?! want het was niet zacht maar zeker volume 100.
Wat moet je nu toch aan met zulke mensen die zulke shit muziek opzetten in een Gym?

Strakke muziek om helemaal op los te gaan. :hedbang:

mensen die in de weg lopen als ik lunges aan het doen ben

gymtoeristen die amper hun best doen om deftig en hard te trainen en me dan uitlachen omdat ik eens moet kotsen na het squatten :mad:

Mensen die in hun spijkerbroek komen trainen

'personal coaches' die vinden dat je iets rustiger aan moet trainen. :roflol:
Vrouwen die denken dat ze mooi zijn.
Gasten die benen niet trainen. [/QUOTE]

Zo blijft de squatrek wel lekker vrij voor jou;)

Nee, dan zie je vaak mensen die daar in roeien, shrugs doen en curlen.
Opzich niks mis mee, maar echt heel soms zie je daar mensen curlen met alleen en lege barbell. Gebruik dan liever dumbels. :o

Opzich niks mis mee, maar echt heel soms zie je daar mensen curlen met alleen en lege barbell. Gebruik dan liever dumbels. :o

Bij mij in de gym zie ik dat ook vaak, dat ze daarmee gaan curlen terwijl we 10 EZ stangen hebben en die zijn dan ook altijd vrij:mad:

laatst was er iemand die zijn bankje midden in squatrek had gezet en daar ging hij dan maarliefst 8 setjes incline dumbbell press doen... FUUUUUUUUUUUU
had hem al meteen gevraagd of hij dat niet lekker ff ergens kon doen en zei die dat daar geen plaats was WTFFFF

Vanochtend stond ik op,helemaal in de Mood om te bikkelen in de Gym, half 9 sta ik daar, alle lichten uit, ik wacht 10minuten met paar andere gasten,medewerker was stofzugen ofzo en nu pas hoorde hij ons, eindstand wij omkleden en opwarmen en net waneer ik warm en gefocust bent,Gaat DIT nummer op!...

VERSCHRIKKELIJK....
Wat moet je nu toch aan met zulke mensen die zulke shit muziek opzetten in een Gym?

cultuurbarbaar!!

En daarna kwam zn gehele album waaronder,

VERSCHRIKKELIJK....

haha moesten ze dat hier opzetten k zou gewoon verder trainen met een smile tot achter mn oren , heerlijke muziek

Bij mij in de gym zie ik dat ook vaak, dat ze daarmee gaan curlen terwijl we 10 EZ stangen hebben en die zijn dan ook altijd vrij:mad:

Same here.
Volgens mij weten mensen die niet te liggen ofzo, maar dat is gewoon luiïgheid.
Die 8 extra stangen wat bij mij in de sportschool staan, staan in het zicht. Alleen zijn velen te lui om een stang te pakken en 10 meter verderop 30mm schijven te pakken. Wat een workout!

Nee we houden het powerrack bezet, daar staan de 50mm schijven 2 meter verder op, schijt aan iedereen die wilt squatten of voor het rack wilt deadliften.
BICEPS ERAF SNIJDEN!! GEEN CURLS MEER!!

Ik zag het topic weer staan en dacht ja, daar ga ik ff klagen... Het nieuwe hersonloze meissie achter de bar!!! Pffff.... wat een mokkel, alsof die mond altijd open moet staan, alsof die niet meer dicht kan! Er komt nooit een zinnig woord uit en weet al helemaal niet hoe het alfabet in elkaar steekt laat staan alle regels onthouden die verbonden zijn aan iets heeeeeeeel moeilijks als een sportschool :rolleyes: Zucht.. 1 voordeel, ze is blond en haar naam klinkt Pools, dus ze snapt vast niet goed :cool:

Doet me denken aan het blonde mokkel bij ons achter de bar: weet fijntjes te vertellen dat schaatsen / skaten zo goed is voor de 'probleemzones' van de vrouw (wijzend op haar uitpuilende heupen), en dat ze dat zelf zo veel doet.
Waarom heb je dan zo'n ontzettend dikke reet / gruwelijke zwemband?! Vraag ik me zo af...

Doet me denken aan het blonde mokkel bij ons achter de bar: weet fijntjes te vertellen dat schaatsen / skaten zo goed is voor de 'probleemzones' van de vrouw (wijzend op haar uitpuilende heupen), en dat ze dat zelf zo veel doet.
Waarom heb je dan zo'n ontzettend dikke reet / gruwelijke zwemband?! Vraag ik me zo af...

Haha, is zij ook zo dat ze je staat aan te kijken en dan ineens zegt "je zweet!" ja duhhhhh, ik was aant sporten zeg maar he, dan kan zoiets wel eens gebeuren :rolleyes: Jaja, opleidingsniveau ligt laag achter de bar bij de sportscholen, als het maar blond is en gedag zegt lijkt het op :D

Haha, is zij ook zo dat ze je staat aan te kijken en dan ineens zegt "je zweet!" ja duhhhhh, ik was aant sporten zeg maar he, dan kan zoiets wel eens gebeuren :rolleyes: Jaja, opleidingsniveau ligt laag achter de bar bij de sportscholen, als het maar blond is en gedag zegt lijkt het op :D

:roflol:

Hahaha, ik heb ookal 2x een klacht gehad dat ik stonk tijdens de training.

Ik heb op maandag nooit tijd om te douchen na werk voordat ik ga sporten, en ookal had ik wel tijd had er ik nog geen zin in.:o

Voor derest heeft die sportschool een goeie sfeer met instructeurs die echt heel erg meevallen als ik ze vergelijk met wat ik hier allemaal wel eens lees, alleen jammer van het mierenken afentoe.

Terug
Naar boven