Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga nou niet grappig lopen doen, want je bent verre van dat.

Ik hoop serieus dat je die rope pulldown niet weer hebt afgegeven toen!
Misschien gewoon netjes een handdoek neerleggen zoals het hoort?
Dat arme kind weet niet wat m overkomt.
Ik denk dat dat eerder met de persoon te maken heeft dan met de sport die je beoefent, of je respectvol met elkaar / anderen omgaat. Al die bullshit over vechtsporten en respect, dit is niet die gay flick karate kid. Even snel googlen en je vindt dit al:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/12770311/__Badr_Hari_verdacht_van_zes_mishandelingen__.html
[Link niet meer beschikbaar]
:what: :confused:
Volgens mij begrijp je het niet helemaal en/of vat je het verkeerd op...
Dus laat ik het maar gaan![]()

Door al die chuck norris grappen tegenwoordig weet je niet meer wat wel en niet serieus is. Maar bruce lee is inderdaad een goed voorbeeld
was ik net aan t benchen, toch maar even flesje bijvullen. Kom ik terug ligt er zon krielkip op mijn bankje. Kon het toch niet laten op zn gezicht te spugen
Hele rel natuurlijk, eigenaar erbij. Mocht naar huis.. ****zooi![]()
Maar ben op zich wel close met de eigenaar, dus hij zei om het voorbeeld te geven, moet je vanavond weg, maar kom morgen anders gewoon de training overdoen![]()

Woon momenteel in Brazilië, waar roids en upperbody alleen telt.
Resultaat : Ze trainen hun benen niet en gebruiken het squatrek voor bicep curls en doen dit voor een half uur.
Tussen door word je natuurlijk flink aangestaard door jan en alleman als jij het squatrek daadwerkelijk gebruikt om te squatten.
Of ze kijken je vreemd aan als jij een barbell voor ze maakt met hetzelfde aantal kilo's en ze vriendelijk vraagt of ze daar verder mee willen gaan trainen zodat ik gewoon kan squatten.
Zal binnenkort wat foto's posten van deze people, alleen gaan deze foto's naar het superdudes topic of niet?

Outlaw heb je over en altijd. Kijk nou naar de huidige WBC kampioen, Klitschko, allebei super sportief en respectvol naar hun tegenstander.
Sorry brah, je was dus serieusDoor al die chuck norris grappen tegenwoordig weet je niet meer wat wel en niet serieus is. Maar bruce lee is inderdaad een goed voorbeeld
![]()

was ik net aan t benchen, toch maar even flesje bijvullen. Kom ik terug ligt er zon krielkip op mijn bankje. Kon het toch niet laten op zn gezicht te spugen
Hele rel natuurlijk, eigenaar erbij. Mocht naar huis.. ****zooi![]()
Maar ben op zich wel close met de eigenaar, dus hij zei om het voorbeeld te geven, moet je vanavond weg, maar kom morgen anders gewoon de training overdoen![]()
Waren paar ecto`s aan het curlen met 5kg oh wat hadden die het tog zwaar.
form.was buiten gewoon teslecht.voor woorden.... ik kon me lag bijna niet meer inhoude
Triest figuur, bij ons was je letterlijk door iedereen aangevallen, lol.
Als mensen niet sirreus bezig zijn, en maar een dotje doen, ja daar irrieteer ik me aan.Iedereen begint ergens, toch?
Ik ben ook door schade en schande wijs geworden, 2.5kg shoulder press bijvoorbeeld.
Was het topic niet irritante dingen?
Zij lachen waarschijnlijk om jouw grammatica.
Help ze gewoon m
et hun form en laat ze daarna hun ding doen, als ze dan nog steeds bijdehand doen zijn ze irritant ja.
Als mensen niet sirreus bezig zijn, en maar een dotje doen, ja daar irrieteer ik me aan.
Ik geef niks om het gewicht
Oh ja mijn grammatica is slecht, maar dat kan ik ook niet verhelpen
Agh.. Zolang ze jou niet in de weg zitten komt het wel goed hoor.

Meestal niet het is ook alleen als ze de bankjes meer dan half uur bezet houden, omdat ze nog.paar leuke verhalen tevertellen hebben![]()
Als mensen niet sirreus bezig zijn, en maar een dotje doen, ja daar irrieteer ik me aan.
Ik geef niks om het gewicht
Oh ja mijn grammatica is slecht, maar dat kan ik ook niet verhelpen
Grappig, maar helaas nee.