XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Ik hoop serieus dat je die rope pulldown niet weer hebt afgegeven toen!

Misschien gewoon netjes een handdoek neerleggen zoals het hoort?
Dat arme kind weet niet wat m overkomt.

Een handdoek inderdaad. Ook al zo'n zeldzaam begrip. Naast het feit dat er vaak vermeld wordt dat telefoneren niet is toegestaan staat er dat de handdoek verplicht is. Maar zelden zie ik mensen met een handdoek en ze bellen gewoon in de zaal. Instructeurs zeggen er niets van. De gemiddelde instructeur weet al niks te vertellen naast hoe een bankje hoger of lager moet, ze zorgen ook niet dat de aanwezige regels nageleefd worden. Waar zijn ze eigen wel voor?

Ik denk dat dat eerder met de persoon te maken heeft dan met de sport die je beoefent, of je respectvol met elkaar / anderen omgaat. Al die bullshit over vechtsporten en respect, dit is niet die gay flick karate kid. Even snel googlen en je vindt dit al:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/12770311/__Badr_Hari_verdacht_van_zes_mishandelingen__.html
[Link niet meer beschikbaar]

Outlaw heb je over en altijd. Kijk nou naar de huidige WBC kampioen, Klitschko, allebei super sportief en respectvol naar hun tegenstander.

:what: :confused:

:rolleyes:
Volgens mij begrijp je het niet helemaal en/of vat je het verkeerd op...

Dus laat ik het maar gaan :cool:

Sorry brah, je was dus serieus:o:) Door al die chuck norris grappen tegenwoordig weet je niet meer wat wel en niet serieus is. Maar bruce lee is inderdaad een goed voorbeeld;)

Woon momenteel in Brazilië, waar roids en upperbody alleen telt.

Resultaat : Ze trainen hun benen niet en gebruiken het squatrek voor bicep curls en doen dit voor een half uur.
Tussen door word je natuurlijk flink aangestaard door jan en alleman als jij het squatrek daadwerkelijk gebruikt om te squatten.
Of ze kijken je vreemd aan als jij een barbell voor ze maakt met hetzelfde aantal kilo's en ze vriendelijk vraagt of ze daar verder mee willen gaan trainen zodat ik gewoon kan squatten.

Zal binnenkort wat foto's posten van deze people, alleen gaan deze foto's naar het superdudes topic of niet?

was ik net aan t benchen, toch maar even flesje bijvullen. Kom ik terug ligt er zon krielkip op mijn bankje. Kon het toch niet laten op zn gezicht te spugen :p
Hele rel natuurlijk, eigenaar erbij. Mocht naar huis.. ****zooi :(
Maar ben op zich wel close met de eigenaar, dus hij zei om het voorbeeld te geven, moet je vanavond weg, maar kom morgen anders gewoon de training overdoen :cool:

Mensen mogen wel doen alsof ze onder de indruk zijn en het afkeuren wat je doet. Maar ik weet wel zeker dat meest iedereen op dit forum het wel lachen zou vinden om met iemand zoals jij te trainen. Beetje agressie en de baas spelen zit er hier wel in hoor. :cool:

Woon momenteel in Brazilië, waar roids en upperbody alleen telt.

Resultaat : Ze trainen hun benen niet en gebruiken het squatrek voor bicep curls en doen dit voor een half uur.
Tussen door word je natuurlijk flink aangestaard door jan en alleman als jij het squatrek daadwerkelijk gebruikt om te squatten.
Of ze kijken je vreemd aan als jij een barbell voor ze maakt met hetzelfde aantal kilo's en ze vriendelijk vraagt of ze daar verder mee willen gaan trainen zodat ik gewoon kan squatten.

Zal binnenkort wat foto's posten van deze people, alleen gaan deze foto's naar het superdudes topic of niet?

Als je je er aan irriteert, kun je t gerust hier posten ja...ben wel benieuwd :D

Outlaw heb je over en altijd. Kijk nou naar de huidige WBC kampioen, Klitschko, allebei super sportief en respectvol naar hun tegenstander.

Sorry brah, je was dus serieus:o:) Door al die chuck norris grappen tegenwoordig weet je niet meer wat wel en niet serieus is. Maar bruce lee is inderdaad een goed voorbeeld;)

No problemmo, ja over Bruce Lee maak ik geen grappen, opgegroeid met zijn films, aan hem kan in mijn ogen nog steeds niemand tippen!

De broertjes Klitschko zijn idd toppers, zelfs al worden ze in hun gezicht gespuugd of geslagen, zie je ze gewoon denken: "jij gaat straks" slaapie doen "(K.O) in de ring"

Dan heb je en zelfbeheersing en ben je in mijn ogen sowieso al kampioen!

Geweldig!

Maargoed on topic: hekel aan mensen die je aanstaren tijdens dat je zelf trained.
Eerst denk ik: doe ik iets fout.?
Dan denk ik: heb ik wat van hem aan?
Dan denk ik: train ik te licht en denkt ie wat een p*ssy?
Dan denk ik: waarom wiebelt zijn rug mee tijdens een bicepcurl
Dan kijk ik naar de bicep en denk ik: :rolleyes:

was ik net aan t benchen, toch maar even flesje bijvullen. Kom ik terug ligt er zon krielkip op mijn bankje. Kon het toch niet laten op zn gezicht te spugen :p
Hele rel natuurlijk, eigenaar erbij. Mocht naar huis.. ****zooi :(
Maar ben op zich wel close met de eigenaar, dus hij zei om het voorbeeld te geven, moet je vanavond weg, maar kom morgen anders gewoon de training overdoen :cool:

En dat durfde jij helemaal tegen die schrielkip! Grote jongen zeg.

Vraagje: Had je dat ook gedaan bij iemand van mijn postuur?

Waren paar ecto`s aan het curlen met 5kg oh wat hadden die het tog zwaar.
form.was buiten gewoon teslecht.voor woorden.... ik kon me lag bijna niet meer inhoude

Waren paar ecto`s aan het curlen met 5kg oh wat hadden die het tog zwaar.
form.was buiten gewoon teslecht.voor woorden.... ik kon me lag bijna niet meer inhoude

Iedereen begint ergens, toch?

Ik ben ook door schade en schande wijs geworden, 2.5kg shoulder press bijvoorbeeld.
Was het topic niet irritante dingen?
Zij lachen waarschijnlijk om jouw grammatica.

Help ze gewoon met hun form en laat ze daarna hun ding doen, als ze dan nog steeds bijdehand doen zijn ze irritant ja.

Iedereen begint ergens, toch?

Ik ben ook door schade en schande wijs geworden, 2.5kg shoulder press bijvoorbeeld.
Was het topic niet irritante dingen?
Zij lachen waarschijnlijk om jouw grammatica.

Help ze gewoon m
et hun form en laat ze daarna hun ding doen, als ze dan nog steeds bijdehand doen zijn ze irritant ja.
Als mensen niet sirreus bezig zijn, en maar een dotje doen, ja daar irrieteer ik me aan.
Ik geef niks om het gewicht

Oh ja mijn grammatica is slecht, maar dat kan ik ook niet verhelpen

Terug
Naar boven