AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

vind emzelf ook ecto... tot ik 86kg ben :D

Vanavond aan het deadliften, ik was rustig het gewicht aan het opvoeren toen er ineens een kerel van middelbare leeftijd bij kwam staan en riep: "BEN JIJ OP ZOEK NAAR EEN HERNIA?!?!" Gaat 'ie vervolgens proberen om het gewicht aan één kant van de grond te tillen, wat hem al niet lukte. Heb hem vervolgens maar even verteld dat er bij een goede techniek weinig mis kan gaan, waarna hij toch maar akkoord ging en richting het cable station liep...

Vanavond aan het deadliften, ik was rustig het gewicht aan het opvoeren toen er ineens een kerel van middelbare leeftijd bij kwam staan en riep: "BEN JIJ OP ZOEK NAAR EEN HERNIA?!?!" Gaat 'ie vervolgens proberen om het gewicht aan één kant van de grond te tillen, wat hem al niet lukte. Heb hem vervolgens maar even verteld dat er bij een goede techniek weinig mis kan gaan, waarna hij toch maar akkoord ging en richting het cable station liep...

Zo mooi is dat. In vorige gym trokken mensen van die pijnlijke gezichten en namen even pauze om te kijken alsof mijn rug elk moment kon breken.:rolleyes:

Mooie is dat die ouwe knakkers zelf bijna hun rug breken door de wazige uitvoering van biceps curls van ze... Terwijl met een goede deadlift niks mis is.

En dat durfde jij helemaal tegen die schrielkip! Grote jongen zeg.

Vraagje: Had je dat ook gedaan bij iemand van mijn postuur?

Ja! Juist! Kleine mannetjes zijn geen **** aan:cool:

Hahaha, spugen in het gezicht van iemand die een leeg bankje (op dat moment) gebruikt.:rolleyes:

ben sowieso de lb baas van mijn gym

maar ub zijn er wel een paar gasten die (ver) boven mij staan :D vooral qua massa

ben sowieso de lb baas van mijn gym

maar ub zijn er wel een paar gasten die (ver) boven mij staan :D vooral qua massa

Idd opvallend dat er weinig mensen zijn die goede squats kunnen. Maar er zijn er wel wat..

Ben nu nog niet de baas, maar ben met ub toch flink aan het stijgen, zat vandaag te squatten net na 2 andere gasten die 5 KG meer squatten. Maar wel een stuk grotere UB hebben

zie af en toe squats, in de 8 maanden dat ik train misschien 6 keer ofzo? heb wel wat belangstelling van de 'beachboys' maar jammergenoeg doet niemand hem :( de oudere mannen zie ik wel vaak op de leg press/machines

Moet zeggen dat ik verder een vrij relaxte gym heb, chille mensen.

Alleen jammer dat er geen écht squatrack is (geen safety) je kan wel squatten.
Én dat je niet met gewichten kan gooien, dat zou wel vet zijn.

Niks persoonlijks maar wat voor een gym is dat? Of bedoel je dan de 15 jarigen?

1m80 en 64 KG. Ik ben al vrij ecto in mijn gym met 1m81 en 78kg..
De mensen die er rond lopen.

En ja ik ben nog vrij licht, maar ook pas sinds een week 16 dus moet nog 'natuurlijk' in de breedte groeien, anyway voor mezelf blijf ik altijd ecto :)

Moet zeggen dat ik verder een vrij relaxte gym heb, chille mensen.

Alleen jammer dat er geen écht squatrack is (geen safety) je kan wel squatten.
Én dat je niet met gewichten kan gooien, dat zou wel vet zijn.

als je slim squat heb je geen safety nodig, wel als je gaat maxen maar dat zou ik dan ook niet doen met een oefening als squat ;)

Niks persoonlijks maar wat voor een gym is dat? Of bedoel je dan de 15 jarigen?

1m80 en 64 KG. Ik ben al vrij ecto in mijn gym met 1m81 en 78kg..

Hij zegt dat hij ecto is maar de andere gasten in zijn gym niet, je hebt het verkeerd begrepen.

Nieuw squatrek met een safety die zo vertieft hoog is dat ik onmogelijk een ATG kan uitvoeren, en ik ben 1,89m..

al 10.000 posts :O veel lastige mensen in de gym!

Eerste setje DL.. "moet je nog veel setjes?"
Ik antwoord daarop "ja, nog 10" :roflol: gast keek vreemd op en ging een ander oefening zoeken

kleine k*t turk die zonodig 10X10X60 kilo moest DL-en :mad:

Terug
Naar boven