Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kleine k*t turk die zonodig 10X10X60 kilo moest DL-en![]()
Mensen die hun benen niet trainen, en gaan haten als jij dat wel doet.

Bejaarden die je gaan aanstaren tijdens een set met een blik van, oooh wat een sterke jongen. Meestal maak ik een agressief geluid en kijk ze boos aan, en dan zie ik ze weg lopen met een blik van ojee die jongen is wel erg onsympathiek. STERF OUDE ZOMBIES!
Bejaarden die je gaan aanstaren tijdens een set met een blik van, oooh wat een sterke jongen. Meestal maak ik een agressief geluid en kijk ze boos aan, en dan zie ik ze weg lopen met een blik van ojee die jongen is wel erg onsympathiek. STERF OUDE ZOMBIES!

je bezorgt die oma's nog een natte k*t op hun oude dag![]()
Had laatst 2 kleine jochies die allemaal gefascineerd naar me zaten te kijkenIk bedenk me dat het echt leuk is om kotsende mensen op de foto te zetten, ultieme schaamte, wel een beetje d*ck move.
Eerste setje DL.. "moet je nog veel setjes?"
Ik antwoord daarop "ja, nog 10"gast keek vreemd op en ging een ander oefening zoeken
.Had laatst 2 kleine jochies die allemaal gefascineerd naar me zaten te kijken