MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

t*ring turken

Laatst bewerkt:
graag :trollface:

• Like
Waarderingen: kix
Meeste Turken en Marokanen doen geen eens aan DL's, dus ben blij. De Turken en Marokanen bij mij in de gym trainen alleen upperbody.

Tank top dragende ecto die denkt dat hij na een week lang iedere dag in de sportschool te zijn, de baas ervan is. Hij traint alleen ze biceps, buik en borst want hij zegt dat hij zijn benen al hard genoeg traint met voetbal.

kan dat gezeik over mensen die hun benen niet trainen eens stoppen? die lees ik in dit topic te vaak. kom eens met iets origineels wat irritant is.

Mensen die hun benen niet trainen, en gaan haten als jij dat wel doet.

comment verwijdert was dronken srrly

Laatst bewerkt:
Bejaarden die je gaan aanstaren tijdens een set met een blik van, oooh wat een sterke jongen. Meestal maak ik een agressief geluid en kijk ze boos aan, en dan zie ik ze weg lopen met een blik van ojee die jongen is wel erg onsympathiek. STERF OUDE ZOMBIES!

Bejaarden die je gaan aanstaren tijdens een set met een blik van, oooh wat een sterke jongen. Meestal maak ik een agressief geluid en kijk ze boos aan, en dan zie ik ze weg lopen met een blik van ojee die jongen is wel erg onsympathiek. STERF OUDE ZOMBIES!

Hahahaha flut gym met al die bejaarden.

je bezorgt die oma's nog een natte k*t op hun oude dag :D

:roflol: Had laatst 2 kleine jochies die allemaal gefascineerd naar me zaten te kijken

Eerste setje DL.. "moet je nog veel setjes?"
Ik antwoord daarop "ja, nog 10" :roflol: gast keek vreemd op en ging een ander oefening zoeken

Lol, sommige mensenweten ook echt niets anders als 3 setjes van per oefening doen :P.

Dat ik versierd wordt door mannen.

Vandaag laatste oefening dan 3x8x105 shrugs gedaan, lift off met deadlift.

Na men setjes deze opruim trick dan toegepast:

http://www.youtube.com/watch?v=Lh_Nx-rGtFc&feature=g-user-u

En vanaf men laatste setje, toen ik die begon, zat gast me heletijd aan te staren, vooral toen ik die trick toepaste bleef hij kijken als een zombie, raapte me handoek en flesje op en ging weg en toen stopte die...

Vind het niet erg als mensen paar seconden kijken gewoon naar techniek of om iets interresant te zien, doe ik ook, maar toch geen 1 minuut zitten aanstaren? Komop...

Terug
Naar boven