XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

nichten horen niet onder de categorie mannen

:roflol:

het is ook srsly niet grappig meer
wordt door een lange vent altijd aangestaard met af en toe een knipoog
in de kleedkamer zei een wat oudere vent dat ik een mooie kerel ben
heb sarcastisch gezegd dat ik het wel héél ongemakkelijk vond, zei iets van wel goed dat u een vrouw heeft (hij zei, niet meer)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lol @ health gym people.

Bij ons heb je dat probleem niet.

:roflol:

het is ook srsly niet grappig meer
wordt door een lange vent altijd aangestaard met af en toe een knipoog
in de kleedkamer zei een wat oudere vent dat ik een mooie kerel ben
heb sarcastisch gezegd dat ik het wel héél ongemakkelijk vond, zei iets van wel goed dat u een vrouw heeft (hij zei, niet meer)

http://stylee32.net/images/blog/oyVgP.gif

Wow, Machete.. wij hebben ook zo'n creep bij ons .. nou eigenlijk 2 .. 1 lange en 1 iets kleinere

Lange gast vandaag .. ik kwam binnen, hij stond op de loopband .. ik ging krachtgedeelte in... wilde daar gaan dl'n ... komt hij ineens binnen wil heel gesprek aanknopen ... denk gelijk gaan liften ... alle oefeningen op dl en barbell row die ik deed heeft hij ook gedaan .. en heletijd naar mij kijken

Ik ging douchen... zit meneer daar in de kleedkamer te wachten op me ...

brr... rillingen

Wow, Machete.. wij hebben ook zo'n creep bij ons .. nou eigenlijk 2 .. 1 lange en 1 iets kleinere

Lange gast vandaag .. ik kwam binnen, hij stond op de loopband .. ik ging krachtgedeelte in... wilde daar gaan dl'n ... komt hij ineens binnen wil heel gesprek aanknopen ... denk gelijk gaan liften ... alle oefeningen op dl en barbell row die ik deed heeft hij ook gedaan .. en heletijd naar mij kijken

Ik ging douchen... zit meneer daar in de kleedkamer te wachten op me ...

brr... rillingen

I know right, t*ring ongemakkelijk. Het is wel een vriendelijke kerel verder hoor, maar ik douche wel later als hij er is haha

Woow, echt creepy.

I know right, t*ring ongemakkelijk. Het is wel een vriendelijke kerel verder hoor, maar ik douche wel later als hij er is haha

Inderdaad, kerel bij ons kan er weinig aan doen dat hij zo is volgens mij ... heeft ongeluk gehad van wat ik heb gehoord ..

Mjah andere gasten... brrr krijg er kriebels van ...

Gozer die gewoon naakt ( echt naakt ) op de bankjes gaat zitten wachten totdat er een plek vrij is in de douche ...

Dat gaat nog, gewoon zitten wachten, niks mis mee toch, zo lang maar niet zit te geilen/creepen. :P

Gelukkig douche ik thuis...

• Like
Waarderingen: kix
Huisvrouwtjes die zo veel deo en parfum op hebben dat alle bruikbare zuurstof uit de lucht verwdijnt.

Doe j eindelijk eens je cardio, krijg je bijna geen lucht meer als er eentje naast je komt staan op de loopband

Heb liever dat ik deo of parfum ruik dan zweet/knoflook/ui
Maar t beste blijft cardio zonder iemand naast je :cool:

Cardio hoor je gewoon buiten te doen, in de vorm van hardlopen...

In de stromende regen of als t buiten donker is...no thanx
Ben ik niet die hard genoeg voor

Huisvrouwtjes die zo veel deo en parfum op hebben dat alle bruikbare zuurstof uit de lucht verwdijnt.

Doe j eindelijk eens je cardio, krijg je bijna geen lucht meer als er eentje naast je komt staan op de loopband

Hier ook dat probleem. Oma's met te sterke parfum wat op 10m afstand ruikbaar is. Deo en parfum is geen probleem, overdrijf alleen niet!
En doe vooral geen zoete luchtjes op vóór het sporten gaan. :o :roflol:

@Suus,

zweet stank net zo erg.

Terug
Naar boven