MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

1. Chest Monday: alle bankjes bezet, mensen zitten totaal 40kg te pressen met pauzes van 5-10min tussen de sets! Waarom pauze zo lang? omdat ze zitten te pingen of watsappen >>> :mad:
2. Sommige mensen gaan zogenaamd superset doen en nemen 3-4 apparaten in beslag ??? en als je vraagt of je mee mag doen tussendoor, krijg je als antwoord: nee,want ik wil mijn ritme niet kwijt. >>> :mad:
3. Als je bij dumbbell rack komt, dan moet je letterlijk uitkijken waar je loopt want die rack is blijkbaar daar voor de grap ofzo, alle dumbbells liggen op de grond! >>> :mad:
4. Meest irritante aller tijden: mensen die met gewichten gooien (vooral dumbbells) Na veel geschreeuw bij dumbbell chest press hoor je dumbbells op de grond vliegen, sommige laten die dumbbells niet net boven de grond los ofzo, maar zo gooien die met extra kracht ??? En daarna als ik bij de balie zit soms te praten met trainers, komen diezelfde mensen klagen dat meeste dumbbells los zitten >>> Are you ****ing kiddin' me?? ???

Rond de middag trainen, kerel, dan kom je al die dingen bijna niet tegen :)

Gast die aan me vraagt hoeveel setjes incline dumbbell press ik nog moet, omdat hij m'n bankje wil.

Ik zeg dat ik er nog 2 moet, vraagt ie: 'Hoeveel reps?'

WTF maakt dat in godsnaam uit idioot, of ik er nu 8, 10, 12 of 15 doe.. zoveel tijd scheelt het niet. En ik ga er heus geen 100 doen met die dumbbells die voor m'n neus liggen.

Rare mensen heb je toch.

Mensen die meer praten (hard praten) over de uit te voeren oefeningen dan daadwerkelijk aan het trainen zijn. Hou gewoon je mond, pak gewichten en ga TRAINEN!

4. Meest irritante aller tijden: mensen die met gewichten gooien (vooral dumbbells) Na veel geschreeuw bij dumbbell chest press hoor je dumbbells op de grond vliegen, sommige laten die dumbbells niet net boven de grond los ofzo, maar zo gooien die met extra kracht ??? En daarna als ik bij de balie zit soms te praten met trainers, komen diezelfde mensen klagen dat meeste dumbbells los zitten >>> Are you ****ing kiddin' me?? ???

ik gooi ook gewoon met dumbbells hoor... vooral bij shoulder press. ik ga niet het risico nemen dat ik mezelf blesseer

Mensen die meer praten (hard praten) over de uit te voeren oefeningen dan daadwerkelijk aan het trainen zijn. Hou gewoon je mond, pak gewichten en ga TRAINEN!
Dit dus. Als je wilt ouwehoeren ga dan aan de bar zitten. Daar hebben ze ook nog lekkere koffie :rolleyes:

Geschreeuw op nix af, ook zo verschrikkelijk irritant. Dat je bij het eruit persen van je laatste rep herrie maakt, sure. Of bij het squaten met serieus gewicht, sure. Maar bij biceps curl OP DE MACHINE!!! bij IEDERE rep gaan brullen alsof je verkracht wordt. Rot op, doe ff normaal. Dan mag je een kek strak haltershirtje aanhebben en je haar quasi ruig in de gel, je bent gewoon een loser...

Laat iedeen gewoon op hun eigen manier trainen? Wij hebben ook genoeg van dat soort typetjes in de sportschool(denk iedereen wel), maar je komt er toch voor jezelf..

Dit dus. Als je wilt ouwehoeren ga dan aan de bar zitten. Daar hebben ze ook nog lekkere koffie :rolleyes:

Geschreeuw op nix af, ook zo verschrikkelijk irritant. Dat je bij het eruit persen van je laatste rep herrie maakt, sure. Of bij het squaten met serieus gewicht, sure. Maar bij biceps curl OP DE MACHINE!!! bij IEDERE rep gaan brullen alsof je verkracht wordt. Rot op, doe ff normaal. Dan mag je een kek strak haltershirtje aanhebben en je haar quasi ruig in de gel, je bent gewoon een loser...

Niceee gezegd. :)

Inderdaad, heel af en toe doe ik ook bij laaste rep, maar dat komt spontaan, is wel grappig.

Maar laatste training was er bij mij ook iemand op bicep machine die elke rep zat te schreeuwen, ik dacht hou je kop, maar was al geirriteerd gewoon die dag, had niet veel power in me, was mentaal wat moe.

--

Mensen die full body curls doen ipv bicep curls. en als je zegt dat ze het verkeerd doen als antwoord geven: ja maar dat komt omdat het gewicht niet zwaar genoeg is.

Van die mensen die je tegen je aan komen lullen terwijl je met je oordopjes in je military presses aan het doen ben.

Eigen schuld... Vind het niet erg om sociaal te zijn en heb desbetreffende persoon weleens geholpen met vorm. Dit geeft ze natuurlijk een vrijbrief om sociaal tegen je te doen midden in een set. ;)

Stoer

Nee, iedereen weet dat je midden in een set iemand gerust moet laten. Wacht gewoon tot na set.

Mensen die naar de gym toekomen om de HELE training onzin te lullen. iPod ready mit Hardstyle = knallen =)

of knallen met lullen combineren ;) duurt alleen wat lang:o

no.gif

:(

Terug
Naar boven