AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

ik wel, ik ben er om te trainen niet om te praten ,

Nee je hebt gelijk maar bedoelde eigelijk beetje verkeerd getypd, maar je hebt er veel tussen zitten die helft van de tijd aan het praten zijn,

Ik praat af en toe, maar meestel onder benen training niet tot nauwelijks,

haha tijdens benen training hoef ik geen woord te zeggen, dan zegt mijn (vermoeide bezweette kop al genoeg.) Maar voor de rest praat ik ook af en toe rustig wat tussen setjes, natuurlijk gewoon op tijd weer beginnen..

Verwarming.

WTF. Wie zet die nu aan in een sportschool?

Mensen die niks doen;)

Vandaag presteerde iemand het om tussen zijn setjes door de krant te gaan lezen ???

Vandaag presteerde iemand het om tussen zijn setjes door de krant te gaan lezen ???

Toevallig deze man?

elsene_08__large.jpg

Wat maakt het uit wat je tussen je setjes doet? Als je rust maar niet te lang is. Vind de krant lezen dan best baas eigenlijk.

+1

ook gedaan toen ik in enigszins tijdnood zat maar toch graag wilde trainen
Kan me niet voorstellen dat jij geen 1 uurtje over hebt om de focus te leggen op trainen.
Maar wel respect dat je tussendoor wat kan leren , ik kan me hoofd er dan niet bijhouden waarschijnlijk.

Kan me niet voorstellen dat jij geen 1 uurtje over hebt om de focus te leggen op trainen.
Maar wel respect dat je tussendoor wat kan leren , ik kan me hoofd er dan niet bijhouden waarschijnlijk.

tja, leren is een groot woord.. had gewoon een schrifje bij me met wat rijtjes die erin gestampt moesten worden :p en als je maar zeg 6 uur hebt om 2 toetsen te leren kom je aardig in tijdnood hoor dus dat uurtje is dan best veel

Terug
Naar boven