MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

En dan squatten met 40 kilo haha

Sinds ik op teenslippers train ...

Mis ik een grote teen.

Heb een keer een plaat van 20kg erop gekregen. Ik had gewoon sneakers aan. Mijn dikke teen die zo zwaar gekneusd was en de dokters die het idee hadden dat die was gebroken. Achteraf röntgenfoto gemaakt..
Daarna heb ik wel een paar dagen scheef gelopen! Sindsdien let ik wel op met trainen. LOL.

Wat zou er gebeuren als een plaat van 50kg op je teenslippers valt? Bye bye voet. ;)

draag teenslippers met benentrainingen, wil persé blote voeten met squat en deadlift

tis inderdaad oppassen met platen/dumbbells dus niet zomaar tussen de bankjes gaan staan en platen goed vasthouden

draag teenslippers met benentrainingen, wil persé blote voeten met squat en deadlift

tis inderdaad oppassen met platen/dumbbells dus niet zomaar tussen de bankjes gaan staan en platen goed vasthouden

Ik was weggestuurd, omdat ik op sokken deadlift. Ze zeiden dat schoenen stabieler en veiliger zijn. Ik had echt een wtf-moment.. Stabiliteit is onzin en alsof een paar millimeter stof helpt tegen een gewicht op je voet :o

Ik was weggestuurd, omdat ik op sokken deadlift. Ze zeiden dat schoenen stabieler en veiliger zijn. Ik had echt een wtf-moment.. Stabiliteit is onzin en alsof een paar millimeter stof helpt tegen een gewicht op je voet :o

dit, tenzij je veiligheidsschoenen aan heb

mensen die je laten lachen zodat je niet meer normaal kan trainen

dit, tenzij je veiligheidsschoenen aan heb

Net als Ronnie

oz0pt.jpg

Vraag me hoe dat gewicht gevallen is, en wat voor gewicht.

zag dit net op FB voorbij komen. Schoenen toch wel handig. NSFW of zwakke maag:

"PLEASE BE SAFE AT GYM...
This Is A Picture Of A High School Student Who Dropped The Weight On His Bare Foot... — met Larissa Morais Bjj, Anderson Koki Sutemi, Ricardo Hayashi en 15 anderen."

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/529971_224092481052081_587559240_n.jpg
En met schoenen was het alleen maar een blauwe plek geweest? Komop zeg.

Lijkt me aannemelijker dat iemand ergens anders een verwonding bij heeft opgelopen, en ze die foto gewoon gebruiken om dit verhaal aan te dikken. Zo raar is dat niet op internet.

zag dit net op FB voorbij komen. Schoenen toch wel handig. NSFW of zwakke maag:

"PLEASE BE SAFE AT GYM...
This Is A Picture Of A High School Student Who Dropped The Weight On His Bare Foot... — met Larissa Morais Bjj, Anderson Koki Sutemi, Ricardo Hayashi en 15 anderen."

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/529971_224092481052081_587559240_n.jpg

:roflol:

Ik moet serieus dingen lezen voor ik op links druk.

Mijn god zeg, volgende x maar schoenen aan doen

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 17:54 ----------

Lijkt me aannemelijker dat iemand ergens anders een verwonding bij heeft opgelopen, en ze die foto gewoon gebruiken om dit verhaal aan te dikken. Zo raar is dat niet op internet.

Kan best wel hoor, 20 kilo schijf die ze aan stang willen doen om te squatten..

Als die van metaal is en net iets gekanteld op je voet valt lijkt me dat wel zoiets voort kunnen brengen.

Maar goed, met schoen aan was het misschien niet zo'n snee geweest maar was gewoon die voet verbrijzeld.

Ja kan hoor. Geen bron stond er bij. Aan de andere kant.. als je nog zon oude schijf hebt met een rand, als dat dan ook nog een behoorlijk gewicht is, dan zou t best kunnen.

Maar je hebt gelijk, met schoen zou t dan ook behoorlijk kapot geweest zijn.

De instructeur die mij vraagt, "kan je het gewicht niet zo laten kletteren".
Sorry dat ik met deadliften het gewicht niet met een fluwelen handschoen neerleg.

Terug
Naar boven