Unstoppable
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 516
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sinds een week of 2 zijn er nieuwe stagiaires, de een is mager scharminkel en de ander is een kleine dikz*k. En dan wordt verwacht dat zij klanten fatsoenlijk kunnen helpen.. Die dikke gaat in z'n pauze op de loopband wandelen :')
Alleen maar goed dat hij er wat aan doetSinds een week of 2 zijn er nieuwe stagiaires, de een is mager scharminkel en de ander is een kleine dikz*k. En dan wordt verwacht dat zij klanten fatsoenlijk kunnen helpen.. Die dikke gaat in z'n pauze op de loopband wandelen :')
De instructeur die mij vraagt, "kan je het gewicht niet zo laten kletteren".
Sorry dat ik met deadliften het gewicht niet met een fluwelen handschoen neerleg.
Zolang je bij ons niks sloopt krijg je geen gezeik. Alhoewel, laatst was een olympische halterstang ineens gescheurd na het deadliften (bij het deel waar de schijven opmoeten). Toen we dit gingen melden bij de eigenaar zei die alleen maar "respect, respect. Geen blessures? Ga zo door, ik regel wel een nieuwe."
Zo kan het dus ook. :'D
OT: Ik erger me aan spotters die je bij je eerste rep al gaan helpen. Ze snappen niet dat het moeilijk gaat als je op je max aan het benchen bent.
Mensen die denken te beslissen dat er geen harde muziek gedraaid mag worden en dus maar Radio NL erop zetten ipv Rock, Hardstyle of andere tyfusherrie.
Kleine kinderen met hun geschreeuw.
Gasten die hun zooi niet opruimen
Gasten die 5 apparaten tegelijk bezet houden

leg eens uit, lijkt me heerlijk, ben je met 5 minuten met je hele training klaar![]()
leg eens uit, lijkt me heerlijk, ben je met 5 minuten met je hele training klaar![]()
Ze beginnen met de eerste oefeningen, ruimen niks op en gaan door met de 2e. Vervolgens doen ze hetzelfde tot en met oefeningen 5. Als je dan vraagt of ze het toestel waar ze de eerste oefening hebben gedaan kunt gebruiken, krijg je een geïrriteerd antwoord van "Nee, daar moet ik zo weer bezig". Ik vraag in die gevallen dus niet meer, kan me er dood aan ergeren. Mensen die denken dat ze de baas zijn in de zaal. No way.
snap ik, maar 1 machine is 1 machine. als ie vol blijft houden, niks zeggen en een dumbbell op zn b**kes gooien. snap ik, maar 1 machine is 1 machine. als ie vol blijft houden, niks zeggen en een dumbbell op zn b**kes gooien.
stukje wederzijds respect moet er zijn.geouwehoer altijd, mede daarom train ik sinds twee maanden weer lekker thuis

Ze beginnen met de eerste oefeningen, ruimen niks op en gaan door met de 2e. Vervolgens doen ze hetzelfde tot en met oefeningen 5. Als je dan vraagt of ze het toestel waar ze de eerste oefening hebben gedaan kunt gebruiken, krijg je een geïrriteerd antwoord van "Nee, daar moet ik zo weer bezig". Ik vraag in die gevallen dus niet meer, kan me er dood aan ergeren. Mensen die denken dat ze de baas zijn in de zaal. No way.
Hoe kan je bij een toestel dan een rommeltje achterlaten?Je hebt het over toestellen en "ruimen niks op"Hoe kan je bij een toestel dan een rommeltje achterlaten?
zooi niet opruimen bij de bankjes..Je hebt het over toestellen en "ruimen niks op"Hoe kan je bij een toestel dan een rommeltje achterlaten?
Die vent in je profielpic, kwam hij niet voor in Pumping Iron?
Die vent in je profielpic, kwam hij niet voor in Pumping Iron?