Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

En vervolgens je erop wijzen hoe slecht deadlift voor je rug is.

Sinds een week of 2 zijn er nieuwe stagiaires, de een is mager scharminkel en de ander is een kleine dikz*k. En dan wordt verwacht dat zij klanten fatsoenlijk kunnen helpen.. Die dikke gaat in z'n pauze op de loopband wandelen :')

Sinds een week of 2 zijn er nieuwe stagiaires, de een is mager scharminkel en de ander is een kleine dikz*k. En dan wordt verwacht dat zij klanten fatsoenlijk kunnen helpen.. Die dikke gaat in z'n pauze op de loopband wandelen :')

En dat wil zeggen dat hij niet voldoende kennis heeft ? Omdat hij dik is ? beetje trieste opmerking

OT: Gasten die in een lege kleedkamer waar ik alleen zit met m'n kleding naast me gaan zitten.. omdat dit hun eigen plekje is ...

Alleen maar goed dat hij er wat aan doet

De instructeur die mij vraagt, "kan je het gewicht niet zo laten kletteren".
Sorry dat ik met deadliften het gewicht niet met een fluwelen handschoen neerleg.

Zolang je bij ons niks sloopt krijg je geen gezeik. Alhoewel, laatst was een olympische halterstang ineens gescheurd na het deadliften (bij het deel waar de schijven opmoeten). Toen we dit gingen melden bij de eigenaar zei die alleen maar "respect, respect. Geen blessures? Ga zo door, ik regel wel een nieuwe."

Zo kan het dus ook. :'D

OT: Ik erger me aan spotters die je bij je eerste rep al gaan helpen. Ze snappen niet dat het moeilijk gaat als je op je max aan het benchen bent.

Mensen die denken te beslissen dat er geen harde muziek gedraaid mag worden en dus maar Radio NL erop zetten ipv Rock, Hardstyle of andere tyfusherrie.

Kleine kinderen met hun geschreeuw.

Gasten die hun zooi niet opruimen

Gasten die 5 apparaten tegelijk bezet houden

Zolang je bij ons niks sloopt krijg je geen gezeik. Alhoewel, laatst was een olympische halterstang ineens gescheurd na het deadliften (bij het deel waar de schijven opmoeten). Toen we dit gingen melden bij de eigenaar zei die alleen maar "respect, respect. Geen blessures? Ga zo door, ik regel wel een nieuwe."

Zo kan het dus ook. :'D

OT: Ik erger me aan spotters die je bij je eerste rep al gaan helpen. Ze snappen niet dat het moeilijk gaat als je op je max aan het benchen bent.

Mensen die denken te beslissen dat er geen harde muziek gedraaid mag worden en dus maar Radio NL erop zetten ipv Rock, Hardstyle of andere tyfusherrie.

Kleine kinderen met hun geschreeuw.

Gasten die hun zooi niet opruimen

Gasten die 5 apparaten tegelijk bezet houden

leg eens uit, lijkt me heerlijk, ben je met 5 minuten met je hele training klaar:o

leg eens uit, lijkt me heerlijk, ben je met 5 minuten met je hele training klaar:o

arnie.jpg

Ze beginnen met de eerste oefeningen, ruimen niks op en gaan door met de 2e. Vervolgens doen ze hetzelfde tot en met oefeningen 5. Als je dan vraagt of ze het toestel waar ze de eerste oefening hebben gedaan kunt gebruiken, krijg je een geïrriteerd antwoord van "Nee, daar moet ik zo weer bezig". Ik vraag in die gevallen dus niet meer, kan me er dood aan ergeren. Mensen die denken dat ze de baas zijn in de zaal. No way.

Nee die gasten training soms 3 uur lang. Ken een gast uit school van vroeger, die doet dat ook voor BMX'en, krijgt die schema's en dat zijn van die schemas met machines en gewoon op snelheid en uithouding enz, ken er niet veel van, maar zo zijn er veel elke sport wel van die schema's.

Ze beginnen met de eerste oefeningen, ruimen niks op en gaan door met de 2e. Vervolgens doen ze hetzelfde tot en met oefeningen 5. Als je dan vraagt of ze het toestel waar ze de eerste oefening hebben gedaan kunt gebruiken, krijg je een geïrriteerd antwoord van "Nee, daar moet ik zo weer bezig". Ik vraag in die gevallen dus niet meer, kan me er dood aan ergeren. Mensen die denken dat ze de baas zijn in de zaal. No way.

:o snap ik, maar 1 machine is 1 machine. als ie vol blijft houden, niks zeggen en een dumbbell op zn b**kes gooien.

stukje wederzijds respect moet er zijn.geouwehoer altijd, mede daarom train ik sinds twee maanden weer lekker thuis

:o snap ik, maar 1 machine is 1 machine. als ie vol blijft houden, niks zeggen en een dumbbell op zn b**kes gooien.

stukje wederzijds respect moet er zijn.geouwehoer altijd, mede daarom train ik sinds twee maanden weer lekker thuis

Rijtjeshuis bewoners zeker? :trollface: :roflol:

Moet zeggen dat ze hier op de sportschool best wel een goed systeem hebben voor cardio.. Dat je blokken hebt van een paar minuten en dan steeds een machine opschuift zodat je uiteindelijk een complete routine gehad hebt op alle apparaten.

Zouden ze eigenlijk ook met KT moeten doen, alleen heb je wel veel zooi nodig denk ik :o

Train zelf ook lekker thuis, ideaal.. Met de prijzen van de sportscholen hier heb ik t met gemak binnen jaar terugverdiend (nouja er van uitgaande dat je goede 2e hands prijs krijgt moest je t dan verkopen)

Je hebt het over toestellen en "ruimen niks op" ??? Hoe kan je bij een toestel dan een rommeltje achterlaten?

Je hebt het over toestellen en "ruimen niks op" ??? Hoe kan je bij een toestel dan een rommeltje achterlaten?

Toestellen als in bankdrukbank, squatrek, freeweight 'toestellen'. Niet zo mierennken, ik irriteer me er gewoon aan.

Als alles weer eens bezet is voor een uur lang...:fuu:

'Gebruik jij ook sjeeeeeeeeks?'

Mensen die je dom aan blijven staan staren!!!!

Terug
Naar boven