BjornG
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 35
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 77kg
Wat wil je als je eruit als een halve man?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Want ben jij toch ook een ontzettende kneus, misschien eerst eens een keer een beetje nadenken voordat je van die ontzettend niet leuke grappen gaat zitten te maken.
Beetje respect voor iemand die heel vaak een ontzettend positieve bijdrage heeft aan dit forum en heel wat meer heeft bereikt in deze sport dan jij ooit zal bereiken.
Het is mij al vaker opgevallen dat BjornG voor zo'n knulletje een ontzettend grote mond heeft.
Je had hem gewoon geen kneus moeten noemen, je moet er boven staan en ze vervolgens met de vloer gelijk maken. Schelden is een teken van zwakte/frustratie.
er bij had gezet denk ik dat hij t kwetsend bedoeld had 
Je had hem gewoon geen kneus moeten noemen, je moet er boven staan en ze vervolgens met de vloer gelijk maken. Schelden is een teken van zwakte/frustratie.
Aangezien hijer bij had gezet denk ik dat hij t kwetsend bedoeld had
![]()
(net als knulletje)Komt dit nu uit jou mond?Je had hem gewoon geen kneus moeten noemen, je moet er boven staan en ze vervolgens met de vloer gelijk maken. Schelden is een teken van zwakte/frustratie.
Aangezien hijer bij had gezet denk ik dat hij t kwetsend bedoeld had
![]()
Want ben jij toch ook een ontzettende kneus, misschien eerst eens een keer een beetje nadenken voordat je van die ontzettend niet leuke grappen gaat zitten te maken.
Beetje respect voor iemand die heel vaak een ontzettend positieve bijdrage heeft aan dit forum en heel wat meer heeft bereikt in deze sport dan jij ooit zal bereiken.

Want als je meer bereikt hebt in iets mag je niet in de zeik worden genomen
Gefrustreerd knulletje ben je
Beetje whiteknighten voor 1 van DBBs buffsteWat een ontzettend leuke grap ook zeg.
Nou nou.
Kwam niet meer bij.

-300..
-300..
Gespierder dan jij OOIT zult zijn. Meer discipline dan jij OOIT zult opbrengen en gezien jouw reacties, ongetwijfeld 2x zo veel aan IQ.
Kansloos.

Wat vind ik irritant op ddb? eindeloze discussies over niks... jullie gaan altijd zo leuk op elkaar in...