Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Wat wil je als je eruit als een halve man?:cool:

:trollface:

Want ben jij toch ook een ontzettende kneus, misschien eerst eens een keer een beetje nadenken voordat je van die ontzettend niet leuke grappen gaat zitten te maken.

Beetje respect voor iemand die heel vaak een ontzettend positieve bijdrage heeft aan dit forum en heel wat meer heeft bereikt in deze sport dan jij ooit zal bereiken.

Nou inderdaad.

Jij wilt toch zelf ook graag met respect behandeld worden Bjorn ?

Want ben jij toch ook een ontzettende kneus, misschien eerst eens een keer een beetje nadenken voordat je van die ontzettend niet leuke grappen gaat zitten te maken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Beetje respect voor iemand die heel vaak een ontzettend positieve bijdrage heeft aan dit forum en heel wat meer heeft bereikt in deze sport dan jij ooit zal bereiken.

oh_snap.gif

Het is mij al vaker opgevallen dat BjornG voor zo'n knulletje een ontzettend grote mond heeft.

Het is mij al vaker opgevallen dat BjornG voor zo'n knulletje een ontzettend grote mond heeft.

:roflol: Je had hem gewoon geen kneus moeten noemen, je moet er boven staan en ze vervolgens met de vloer gelijk maken. Schelden is een teken van zwakte/frustratie.

Aangezien hij :trollface: er bij had gezet denk ik dat hij t kwetsend bedoeld had :p

:roflol: Je had hem gewoon geen kneus moeten noemen, je moet er boven staan en ze vervolgens met de vloer gelijk maken. Schelden is een teken van zwakte/frustratie.

Aangezien hij :trollface: er bij had gezet denk ik dat hij t kwetsend bedoeld had :p

Kneusje is geen scheldwoord, dat is eerder een kleinerend woord :P (net als knulletje)

That's a fact

Komt dit nu uit jou mond?

Want als je meer bereikt hebt in iets mag je niet in de zeik worden genomen :roflol:

Gefrustreerd knulletje ben je

Got roid rage? Lol dude, kom op. Hij mag wel een grapje maken, ook al bedoelt hij 't niet zo.

Wat een ontzettend leuke grap ook zeg.

Nou nou.

Kwam niet meer bij.

Mas ziet echt wel goed uit;)

Wat vind ik irritant op ddb? eindeloze discussies over niks... jullie gaan altijd zo leuk op elkaar in...

-300..

Gespierder dan jij OOIT zult zijn. Meer discipline dan jij OOIT zult opbrengen en gezien jouw reacties, ongetwijfeld 2x zo veel aan IQ.

Kansloos.

IQ is een logaritmische schaalverdeling dus als zijn iq onder het gemiddelde is, wat jij suggereert, gaat zij nog verder in het negatieve ;)

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 23:17 ----------

Wat vind ik irritant op ddb? eindeloze discussies over niks... jullie gaan altijd zo leuk op elkaar in...

QFT

DBB, waar de self proclaimed alfaman zich gedraagt als een vrouw

zalig dat woord 'whiteknighting', opeens zie ik het overal verschijnen, binnen een jaartje staat het in webster's! :D

Terug
Naar boven