XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Jongetjes die zogenaamd "stiekem" maar dan toch publiekelijk (in de opening van een invalide toilet zichtbaar voor de gehele sportschool) hun vitaminepillen van de tuinen in staan te nemen....

Zieligggggg

Jaah haha, dat herken ik wel. Laatst een paar 'gangstertje's' hadden creatine van de tuinen. Gingen ze nemen na de training, waarschijnlijk denken ze dat het een direct effect heeft ofzo, want ze zaten van als je dit nu neemt word je echt beest dit en dat. Ze behandelden het potje alsof het 1 of andere ****ing underground drug was ofzo.

Herken dit sterk .

Alleen word ik aggresief bij iedereen die dit vraagt , meestal vragen ze het in mijn ogen op zo'n irritante manier , laat me met rust en wacht het af , en daarmee bedoel ik niet demonstratief achter me staan kijken en wachten.
Of verzin gewoon een alternatief. In de meeste gevallen kan dat prima..
Opdringerig gedoe. In mijn ogen is dat hetzelfde als wanneer ouwe lijken in de supermarkt vragen of ze voor mogen. Of wanneer je naar je auto loopt om spullen erin te leggen, en mensen hun auto alvast achter jouw auto zetten, voor het geval dat je wegrijdt

Bellende mensen in de gym. Sommigen lopen onder hun 'training' de manager uit te handen en voeren hele gesprekken over de beurzen en aandelen tussen hun setjes door, verschrikkelijk.

Opdringerig gedoe. In mijn ogen is dat hetzelfde als wanneer ouwe lijken in de supermarkt vragen of ze voor mogen. Of wanneer je naar je auto loopt om spullen erin te leggen, en mensen hun auto alvast achter jouw auto zetten, voor het geval dat je wegrijdt

Er is volgens mij echt niks mis met vragen hoeveel sets iemand nog moet doen hoor.. In mijn gym waar bv. maar 1 benchpress staat doe ik het zelfs constant. Dat is toch een stuk minder vervelend dan dat ik misschien een kwartier op die persoon z'n vingers sta te kijken, in de hoop dat hij eindelijk klaar zal zijn?

Er is volgens mij echt niks mis met vragen hoeveel sets iemand nog moet doen hoor.. In mijn gym waar bv. maar 1 benchpress staat doe ik het zelfs constant. Dat is toch een stuk minder vervelend dan dat ik misschien een kwartier op die persoon z'n vingers sta te kijken, in de hoop dat hij eindelijk klaar zal zijn?
Er is helemaal niets mis mee! Tenzij je het tijdens zijn rep door doet (ik denk toch dat ze dit als storend bedoelen) die rust ertussen is de ideale moment

Of laat iemand even tussendoor gaan als je alleen traint, is wel zo netjes bij drukte en hoeft niet ten koste te gaan van je training. (Tenzij je staat te squaten met 150 kg verschil ofzo)

Jij hebt moeite met lezen? En met 1 bench kan je niet echt een alternatief verzinnen, aangezien met db's gewoon net anders is.

Of laat iemand even tussendoor gaan als je alleen traint, is wel zo netjes bij drukte en hoeft niet ten koste te gaan van je training. (Tenzij je staat te squaten met 150 kg verschil ofzo)
Dan hoef je niet demonstratief te wachten, en dat stond in het bericht wat ik quotte

Jij hebt moeite met lezen? En met 1 bench kan je niet echt een alternatief verzinnen, aangezien met db's gewoon net anders is.

Hmm heb ik jou gequote? Ik bedoelde deze post eigenlijk:

Herken dit sterk .

Alleen word ik aggresief bij iedereen die dit vraagt , meestal vragen ze het in mijn ogen op zo'n irritante manier , laat me met rust en wacht het af , en daarmee bedoel ik niet demonstratief achter me staan kijken en wachten.

Dan hoef je niet demonstratief te wachten, en dat stond in het bericht wat ik quotte

Verder kijken dan m'n neus lang is kan ik ook al niet :(

iemand die bij bankdruk spotten, over hele bank leunt waardoor je recht in ze smoel kijkt als je drukt

iemand die bij bankdruk spotten, over hele bank leunt waardoor je recht in ze smoel kijkt als je drukt

Iemand die spot, maar de stang direct uit je klauwen rost en op de hooks hangt als je er een beetje moeite voor moet doen. Haters!

Iemand die spot, maar de stang direct uit je klauwen rost en op de hooks hangt als je er een beetje moeite voor moet doen. Haters!

Precies, dan vraag je: kun je ff spotten, 8 reps.
Wat doen ze, krijg je het bij rep 7 moeilijk gaan ze gelijk rowen :/

Zeg dan dat ze van de bar moeten blijven tot jij jup zegt, nooit problemen mee gehad

Inderdaad. Is soms nog leuk ook, leer je meteen wat mensen kennen.

tis nie altyd jij setje, hij setje, jij setje, hij setje he flapdrol, je hebt ook momenten dat je wat kan buurten

Het was ook niet serieus FLAPDROL!

Weet ik :trollface:

Nu wel ja. :trollface:

Nee :trollface:

Terug
Naar boven