AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Zeg dan dat ze van de bar moeten blijven tot jij jup zegt, nooit problemen mee gehad

En als je jup zegt beginnen ze te rowen...
Gelukkig zijn er in mijn sportschool wel wat ervarener sporters die snappen dat je kleine beetjes moet helpen. Al vraag ik een beginneling en hij begint te helpen, vraag ik me af waarom die niet bent over rows doet:p

Iedereen die steeds vraagt op mijn werk 'En? Heb je gewonnen?'

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

Iemand die spot, maar de stang direct uit je klauwen rost en op de hooks hangt als je er een beetje moeite voor moet doen. Haters!

heb ik ook weleens gehad ja vroeger.. gelukkig komt dat niet meer voor maar wel verdomd irritant inderdaad

wat ik irritant vind in de sportschool?

Bij mij in de gym loopt er altijd een groepje mannen rond die:

Overal commetaar op hebben
Al 10jaar trainen maar niks zijn veranderd
Komen alleen maar om te ouwehoeren
Pakken elke oefening compleet verkeerd en veeel te zwaar

Ik snap werkelijk niet waar deze mannen de motivatie nog vandaan halen om elke dag al 10jaar lang naar de sportschool te gaan en 0,0 vooruitgang boeken.

Het enige wat ik me kan bedenken is:
Ze vluchten voor de thuis situatie
Zo onderhouden ze sociale contacten????

wat ik irritant vind in de sportschool?

Bij mij in de gym loopt er altijd een groepje mannen rond die:

Overal commetaar op hebben
Al 10jaar trainen maar niks zijn veranderd
Komen alleen maar om te ouwehoeren
Pakken elke oefening compleet verkeerd en veeel te zwaar

Ik snap werkelijk niet waar deze mannen de motivatie nog vandaan halen om elke dag al 10jaar lang naar de sportschool te gaan en 0,0 vooruitgang boeken.

Het enige wat ik me kan bedenken is:
Ze vluchten voor de thuis situatie
Zo onderhouden ze sociale contacten????

plezier ????

Ik ga denk ik een haatbrief sturen naar de gym (anoniem)

Sinds een jaar of 2 lopen er teveel huisvrouwen en ecto,s rond die alleenmaar met telefoontjes zitten te klooien en totaal niet gefocust zijn.

Er zijn teveel debielen die geen begeleiding krijgen en die advies afketsen.

Er hangen teveel tv,s zodat mensen lekker hun "programmetje" kunnen kijken

Marrokanen die stinken als de t*ring ,als ik er dan wat van zeg moet ik volgens de baliemedewerker me mond houden omdat hij ruzie wil voorkomen! pff

Ouwe mensen groepjes die machines bezethouden terwijl ze rustig staan te ouwehoeren over hun drukke leventje...

AAAAAGGHHHH IK MIS DIE ****ING OLDSKOOL TECHNOGYM VAN 4 JAAR GELEDEN !!
DE HELL WAAR JE EV LEKKER 2 UUR LOS KON GAAN MET OUD STAAL!!

WIE HEEFT ER IDEEN OM EEN MOOIE HAATBRIEF OP TE STELLEN NAAR MIJN GYM?

Laatst bewerkt:
Begin met: ondanks dat ik mentaal gehandicapt ben, wil ik u van mijn ergernissen laten horen.

Feit dat er ine een paar "Crips" bij me op de sportschool zijn gekomen...

elke x 5 a 6 negerts die heel imposant gaan kijken naar 1 ( toegegeven ) grote negert die wel aant beuken is in de gym en de rest hangt maar wat rond en voert geen moer uit...

Sinds een jaar of 2 lopen er teveel huisvrouwen en ecto,s rond die alleenmaar met telefoontjes zitten te klooien en totaal niet gefocust zijn.

Maar die groep brengt veel meer geld in het laatje relatief gezien dan jij. Ze betalen en komen bijna nooit, ideaal toch ?

Ik snap je wel, maar de kassa moet ook rinkelen ;)

Zeg dan dat ze van de bar moeten blijven tot jij jup zegt, nooit problemen mee gehad

Geprobeerd, de gasten die meestal spotten en ook redelijk trainen snappen dat. Echter, deze zijn niet altijd aanwezig, dus ik moet het soms hebben van een minder ervaren persoon. Die snapt er vervolgens geen kloot van en geeft je achteraf het excuus. Ik had niet eens verwacht dat je 'm zovaak zou kunnen. Bij die laatste ging het bijna mis, dus ik heb je geholpen. "Nee lamstraal, blijf met je klauwen er vanaf totdat ik tijdens een rep neerwaarts ga en aangeef dat je 'm mag hooken." Sommige mensen.

Ik ga denk ik een haatbrief sturen naar de gym (anoniem)

Er zijn teveel debielen die geen begeleiding krijgen en die advies afketsen.

Er hangen teveel tv,s zodat mensen lekker hun "programmetje" kunnen kijken

Marrokanen die stinken als de t*ring ,als ik er dan wat van zeg moet ik volgens de baliemedewerker me mond houden omdat hij ruzie wil voorkomen! pff

Ouwe mensen groepjes die machines bezethouden terwijl ze rustig staan te ouwehoeren over hun drukke leventje...

AAAAAGGHHHH IK MIS DIE ****ING OLDSKOOL TECHNOGYM VAN 4 JAAR GELEDEN !!
DE HELL WAAR JE EV LEKKER 2 UUR LOS KON GAAN MET OUD STAAL!!

WIE HEEFT ER IDEEN OM EEN MOOIE HAATBRIEF OP TE STELLEN NAAR MIJN GYM?

Ik dacht even dat je mijn trainingsmaatje was... maar nee, die is niet zo gek :)

Geprobeerd, de gasten die meestal spotten en ook redelijk trainen snappen dat. Echter, deze zijn niet altijd aanwezig, dus ik moet het soms hebben van een minder ervaren persoon. Die snapt er vervolgens geen kloot van en geeft je achteraf het excuus. Ik had niet eens verwacht dat je 'm zovaak zou kunnen. Bij die laatste ging het bijna mis, dus ik heb je geholpen. "Nee lamstraal, blijf met je klauwen er vanaf totdat ik tijdens een rep neerwaarts ga en aangeef dat je 'm mag hooken." Sommige mensen.

Tja, hij bedoelt t goed dat ie niet weet hoe het moet. Hij staat er nog steeds vrijwillig dus om nou te klagen op zo'n manier.. :rolleyes:

Vind het zelf ook altijd erg klote had er laatst een, maarja anders had je niemand gehad.

Gelukkig weten de meesten iniedergeval hoe het moet.:D

16 jarige jongens die met zen 5 komen trainen en elke oefening verkeerd doen

gisteren:
vroeg vriendelijk aan iemand om de gebruikte gewichten op te ruimen, want als iedereen niets opruimt dan wordt het een grote hoop. (Wordt zelfs via de intercom afgeroepen om alles op te ruimen). Begint die daar ineens boos te worden en te roepen ...

andere keer: Was met trainingspartner aan het dumbbell pressen en komt er een dikz*k tussen ons en een ander bankje staan om "schouderoefeningen" te doen. Natuurlijk was er amper plaats, maar hij moest er toch tussen komen staan. Vraag vriendelijk of hij niet wat verder zijn oefening kan doen, want daar is plaats genoeg. Kreeg dan dit als antwoord: "ZET DAN UW BANKSKE WEG HE". Gelukkig kwam zijn trainingspartner hem wat kalmeren en zeggen dat ze wel ergens anders gingen staan.

(zijn natuurlijk allemaal marokanen waar ik het over heb) (no racist) (stereotype bevestigd)

gisteren:
vroeg vriendelijk aan iemand om de gebruikte gewichten op te ruimen, want als iedereen niets opruimt dan wordt het een grote hoop. (Wordt zelfs via de intercom afgeroepen om alles op te ruimen). Begint die daar ineens boos te worden en te roepen ...

andere keer: Was met trainingspartner aan het dumbbell pressen en komt er een dikz*k tussen ons en een ander bankje staan om "schouderoefeningen" te doen. Natuurlijk was er amper plaats, maar hij moest er toch tussen komen staan. Vraag vriendelijk of hij niet wat verder zijn oefening kan doen, want daar is plaats genoeg. Kreeg dan dit als antwoord: "ZET DAN UW BANKSKE WEG HE". Gelukkig kwam zijn trainingspartner hem wat kalmeren en zeggen dat ze wel ergens anders gingen staan.

(zijn natuurlijk allemaal marokanen waar ik het over heb) (no racist) (stereotype bevestigd)

:roflol:

Ik had er een in de gym laatst die liep telkens dicht naar de spiegels toe, en deed dan of ie jeuk had en moet krabben, waarbij die zijn spieren aanspande.

Volgens mij dacht ie dat het zo onopvallend was :D, kon er wel om lachen. Niet dat er iets mis mee is om te kijken hoe je er voor staat.

gisteren:

Ik train wel eens in Rotterdam. Ben dan vaak de enige blanke daar en omringd door minstens 30 Marokkanen en n*gers. Zijn fantastisch relaxte gasten, mits ze bezig zijn met iets waar ze plezier in hebben.

:roflol:

Ik had er een in de gym laatst die liep telkens dicht naar de spiegels toe, en deed dan of ie jeuk had en moet krabben, waarbij die zijn spieren aanspande.

Volgens mij dacht ie dat het zo onopvallend was :D, kon er wel om lachen. Niet dat er iets mis mee is om te kijken hoe je er voor staat.

haha, ja degene in mijn 2e verhaaltje vroeg aan zijn vriend om foto"s te trekken terwijl hij 18kg (barbell) aan het curlen was ...

Ik train wel eens in Rotterdam. Ben dan vaak de enige blanke daar en omringd door minstens 30 Marokkanen en n*gers. Zijn fantastisch relaxte gasten, mits ze bezig zijn met iets waar ze plezier in hebben.

Degene die het al lang doen en waar je het ook van ziet, zijn meestal de vriendelijkste en ik heb ook enorm respect voor hun ( van welke afkomst dan ook).

Het zijn eerder de 15-20 jarigen die er arrogant bijlopen en constant kijken van: kijk mij hier nu eens. Stoort mij niet direct, want ik maak progressie en zij niet, maar als je dan iets vriendelijk vraagt en je neus wordt er bijna afgebeten ... :rolleyes:

18kg barbell :roflol:, sjezus klinkt heftig. kende idd goed mee patsen!

Was net benen aan het doen, had 2 van mn 5 kilo plaatjes bij stel dudes geruild voor 2 van 10 kilo. Ik beetje squatten, komt na een tijdje een van die dudes doodleuk naar mn squat Rek toelopen en haalt zomaar die plaat van mn bar... "ja daar waren wij mee bezig en ik heb hem weer nodig"
Toen ik hem liet weten dat dat niet is hoe het hoort komt ie met "wat wil je doen dan"
Heb het maar zo gelaten (Geen zin in onneuzel gezeik met een stel ecto en een paar dikke sukkeltjes) en daarna de eerste beste platen gepakt die ik kon krijgen, maar doe ff normaal... wat een volk

Zal blij zijn als mn jaarlidmaatschap fitforfree binnenkort voorbij is en ik naar een wat serieuzere gym met normalr volk kan...

ik heb rugklachten en daarom doe ik sommige zware compounds niet. ook kijk ik vaak op mijn telefoon omdat daar mn trainingsschema op staat en ik ben de laatste tijd vaak van schema's veranderd (vandaar dat ik ze niet zo snel kan onthouden). daarnaast ben ik niet al te breed en ik heb dan zo'n gevoel dat mensen van me gaan denken dat ik een agressieve ecto zonder verstand ben en dat ze achter mijn rug om commentaar op me gaan leveren..

Dan moet je toch wat woester kijken volgende keer

Terug
Naar boven