3D Vetlaag
Cool Novice
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt me sterkEr is altijd wel iemand die je irriteert... En als het niemand is, dan ben jij 'die' irritante gozer in de gym!
Vrouwen (mooi of lelijk/jong of oud, I don't care) die de muziek veranderen van teringherrie naar iets anders waardoor we weer gezellig naar Radio NL of Justin Bieber luisteren in de zaal. En tienermeisjes en nog meer tienerjongens die met hun ****ing telefoon in de hand aan het sporten zijn.

.
Voorheen nooit veel last van gehad, maar vorige week tot twee keer toe gestoord tijdens een oefening om te vragen hoeveel sets/hoelang ik nog moest.
Ik houd me dan al in om niet verkeerd over te komen, maar inwendig kook ik behoorlijk.
Heb nu als standaard antwoord dat ik nog lang niet klaar ben, ook al moet ik misschien nog twee sets doen.![]()
Voorheen nooit veel last van gehad, maar vorige week tot twee keer toe gestoord tijdens een oefening om te vragen hoeveel sets/hoelang ik nog moest.
Ik houd me dan al in om niet verkeerd over te komen, maar inwendig kook ik behoorlijk.
Heb nu als standaard antwoord dat ik nog lang niet klaar ben, ook al moet ik misschien nog twee sets doen.![]()
Gaat niet om het vragen of je nog lang moet.. maar om het storen tijdens de oefening. Wacht dan even tot degene klaar is en vraag het hem dan.
Zelf een keer gehad dat ik met oordopjes en al lag te db pressen en iemand boven mij ginf hangen en iets vroeg aan mij.. echt zwaar idioot dat soort mensen

Heb daar echt een hekel aan als mensen zo ongelooflijk langzaam doen over 1 oefening. Ik bedoel 15 minuten voor 4 setjes, dat kun je toch geen trainen noemen. Mensen die hun bek houden en keihard trainen gewoon +1

laatst een man die ong 20 mins deed over 3 sets ez bar curls
had em net nodig voor skullcrushers![]()
Mensen die niet zien dat ik niet gestoord wil worden als ik met oordopjes in zit![]()

Herken dit sterk .Idd niks mis mee als het gevraagd wordt tussen de setjes door, maar dat was hier niet het geval.
Heb tijdens m'n sets ook oordopjes in omdat de sound dramatisch is, maar dat weerhoud ze ook niet om als nog druk gebarend je aandacht op te eisen.
Karma is trouwens een b*ch, want gisteravond vroeg ik aan dezelfde persoon tussen z'n set door of hij & z'n trainingsmaatje nog veel sets moesten doen.
Z'n maatje net bezig met z'n laatste set en toen deze van het toestel af kwam ging hij eerst nog rustig ouwehoeren en daarna ging hij met een slakkengang op het toestel zitten om z'n setje te doen en daarna bleef hij er nog demonstratief ff op zitten i.p.v. er meteen af te komen.
Ik heb express heel relaxed afgewacht tot hij naar het volgende toestel ging en niks laten merken, vond het eigenlijk eerder zielig dat hij kennelijk niet begreep dat hij fout zat.
Hadden ze Optimen ingenomen was het een totaal ander verhaal geweest!Jongetjes die zogenaamd "stiekem" maar dan toch publiekelijk (in de opening van een invalide toilet zichtbaar voor de gehele sportschool) hun vitaminepillen van de tuinen in staan te nemen....
Zieligggggg