- Waardering
- 75
Zei vandaag zo'n gozer tegen me: ja dat squatten(ziet het me doen), daar train je toch je vleugels mee?
I Lol'd![]()
je vleugels haha, die jongen heeft teveel redbull reclames gezien
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zei vandaag zo'n gozer tegen me: ja dat squatten(ziet het me doen), daar train je toch je vleugels mee?
I Lol'd![]()
je vleugels haha, die jongen heeft teveel redbull reclames gezien
Ik zeg dat vaak gewoon tegen ze. Meeste mensen weten het liever, en vaak is het daarna ook afgelopenPolen die ENORM naar zweet en rook stinken (op 5m afstand ruikbaar) en 't woord hygiëne niet kennen.
I Lol'd![]()

Je Lats werken gewoon mee hoor? Vraag je partner maar of je er spanning ophoudt bij het Squatten.![]()
Stomme roider vandaag, ik was aan het lunges doen, kom ik net langs hem, zegt die tegen ze maten, nou ik dacht dat ik zot was.
Maar gewoon genegeerd, niet men probleem als hij te beschaamd is om wat lunges te doen of zen benen niet wilt trainen, wou zeggen dat ie dan daarnet maar eens mee 105kg voor reps moest komen squaten met zen 5 jaar trainen en ik met men half jaar, maar dat zou ie nog niet 1 rep kunnen doen. Maar ik heb me rustig kunnen houden.
Nog iets dat ik irritant vond is dat zo'n gast van een lerarensportopleiding hele tijd zat rond te lopen en niks te doen en een andere gast wat tips aan het geven was terwijl hij het zelf niet kan en alleen maar op machines zit te kloten.
Ja ik ben misschien wat chagerijnig nu en dat heb ik hier thuis jammer genoeg beetje laten merken door die idioten in de gym. Dat is het enige wat ik spijt van heb...
Gewoon even men verhaal meegedeeld, bedankt.
Dus omdat jij hem niet in de gym durfde te confronteren (omdat hij je gewoon kei hard beledigt had voor zijn vrienden), ga je maar lekker als een beta thuis sacho doen, en op een internet forum je verhaal kwijt... Gewoon hem aanspreken als je hem weer eens ziet.
Een of andere aat die met een korte broek + tank + muts (wtf?!) aan t trainen was op het deadliftplatform. Het antwoord op hoeveel setjes hij nog moest: net begonnen, nog 15-20 sets.
Really rustled my jimmies. BB rows gingen wel lekker hard maar had liever gedeadlift.

instructeurs die je elke avond weer opnieuw komen vragen om mee te doen met de buikspier club![]()