XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

16 jarige jongens die met zen 5 komen trainen en elke oefening verkeerd doen

gisteren:
vroeg vriendelijk aan iemand om de gebruikte gewichten op te ruimen, want als iedereen niets opruimt dan wordt het een grote hoop. (Wordt zelfs via de intercom afgeroepen om alles op te ruimen). Begint die daar ineens boos te worden en te roepen ...

andere keer: Was met trainingspartner aan het dumbbell pressen en komt er een dikz*k tussen ons en een ander bankje staan om "schouderoefeningen" te doen. Natuurlijk was er amper plaats, maar hij moest er toch tussen komen staan. Vraag vriendelijk of hij niet wat verder zijn oefening kan doen, want daar is plaats genoeg. Kreeg dan dit als antwoord: "ZET DAN UW BANKSKE WEG HE". Gelukkig kwam zijn trainingspartner hem wat kalmeren en zeggen dat ze wel ergens anders gingen staan.

(zijn natuurlijk allemaal marokanen waar ik het over heb) (no racist) (stereotype bevestigd)

vervolg, niet echt irritant maar eerder lachwekkend :roflol:.

Was dus aan het incline benchen en deze "kerel" stopt met zijn oefening om vervolgens tussen mij en de spiegel te komen staan. Hier ging hij dan wat schaduwboksen zodat ik zéker kon zien wat een badass hij wel niet is

Was dus aan het incline benchen en deze "kerel" stopt met zijn oefening om vervolgens tussen mij en de spiegel te komen staan. Hier ging hij dan wat schaduwboksen zodat ik zéker kon zien wat een badass hij wel niet is
schaduwboksen is toch denkbeeldig tegestander in elkaar slaan?

:roflol:

wat een kansloze figuren die dat doen altijd
volgende keer bertstare tot ze ophouden

mense die alle 5 kg's pakken i.p.v. gewoon ff 2x 10 kilo's :(

Mensen die gewichten niet opruimen zijn imo lui, onbeschoft en asociaal.

Of autistisch, maar irritant is het wel. Vaak helpt een opmerking wel trouwens.

Ik dacht dat autisten juist sneller dingen wel opruimde en zich druk maken wanneer mensen dat niet deden.. Omdat ze niet tegen verandering enz kunnen.

Kan t mis hebben hoor :p

Denk dat autisten uberhaupt niet naar een sportschool gaan waar ook andere mensen aanwezig zullen zijn.
Van mezelf weet ik wel dat ik me soms zo op mn training focus dat ik iets vergeet op te ruimen. doe ik niet expres, maar kan als irritant gezien worden.

Of autistisch, maar irritant is het wel. Vaak helpt een opmerking wel trouwens.

Ik dacht dat autisten juist sneller dingen wel opruimde en zich druk maken wanneer mensen dat niet deden.. Omdat ze niet tegen verandering enz kunnen.

Kan t mis hebben hoor :p
Als autist kan ik jullie vertellen dat de waarheid in het midden ligt.
als ik nu naar mijn keuken kijk zie ik dat het een redelijke k*tzooi is. Maar in de sportschool probeerde ik zo min mogelijk een eikel te zijn en ruimde ik mijn eigen zooi op/ging ik niet voor de spiegel staan waar iemand anders bezig was.

Denk dat autisten uberhaupt niet naar een sportschool gaan waar ook andere mensen aanwezig zullen zijn.
Van mezelf weet ik wel dat ik me soms zo op mn training focus dat ik iets vergeet op te ruimen. doe ik niet expres, maar kan als irritant gezien worden.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je hebt verschillende vormen van autisme en gaat vaak gepaard met nog een andere aandoening, je kan dit niet vergelijken...

Mensen die keihard lopen te praten aan de telefoon en dan ook nog is toestel bezet houden.. Niet lullen maar trainen

mensen die te lang rust houden op 1 toestel,

Mensen die staand hun oefeningen doen en vervolgens op een bankje gaan zitten om uit te rusten terwijl dit het laatste vrije bankje is waar ik op wil pressen....

Mensen die hun half bezwete handdoek op een bankje of toestel neerleggen/hangen die jij wilt gebruiken en vervolgens heel ergens anders een oefening staan te doen.

Ik weet dus niet van wie die handdoek is, en ik heb ook geen zin om dat vieze ding aan te raken...

Mensen die staand hun oefeningen doen en vervolgens op een bankje gaan zitten om uit te rusten terwijl dit het laatste vrije bankje is waar ik op wil pressen....

ik zie het probleem niet, dan vraag je toch of jij em mag gebruiken?

6 benches en 1 squatrek..

4 benches en geen squatrek..

Terug
Naar boven