EddyWally
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 292
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 8%
16 jarige jongens die met zen 5 komen trainen en elke oefening verkeerd doen
gisteren:
vroeg vriendelijk aan iemand om de gebruikte gewichten op te ruimen, want als iedereen niets opruimt dan wordt het een grote hoop. (Wordt zelfs via de intercom afgeroepen om alles op te ruimen). Begint die daar ineens boos te worden en te roepen ...
andere keer: Was met trainingspartner aan het dumbbell pressen en komt er een dikz*k tussen ons en een ander bankje staan om "schouderoefeningen" te doen. Natuurlijk was er amper plaats, maar hij moest er toch tussen komen staan. Vraag vriendelijk of hij niet wat verder zijn oefening kan doen, want daar is plaats genoeg. Kreeg dan dit als antwoord: "ZET DAN UW BANKSKE WEG HE". Gelukkig kwam zijn trainingspartner hem wat kalmeren en zeggen dat ze wel ergens anders gingen staan.
(zijn natuurlijk allemaal marokanen waar ik het over heb) (no racist) (stereotype bevestigd)
vervolg, niet echt irritant maar eerder lachwekkend
.Was dus aan het incline benchen en deze "kerel" stopt met zijn oefening om vervolgens tussen mij en de spiegel te komen staan. Hier ging hij dan wat schaduwboksen zodat ik zéker kon zien wat een badass hij wel niet is