JochemB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.194
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mensen die over rippetoe praten alsof hij de second coming of christ is.
al the upperbody boys die je altijd raar of stoer aan gaan kijken als je bezig bent met squats of tijdens je rust..ik bedoel ze zijn vast jaloers maar kijk lekker de andere kant op man.
Eigenlijk upperbody boys in het geheel.. je heb van die gasten van 16 die hun zelf helemaal geweldig vinden als ze elke training beginnen met bicep curls en bench press..ik wil niet zeggen dat ik nu de gangster van de sportschool ben of dat ik the big boy ben maar het is zwaar irritant. laat die ego maar lekker thuis.

al the upperbody boys die je altijd raar of stoer aan gaan kijken als je bezig bent met squats of tijdens je rust..ik bedoel ze zijn vast jaloers maar kijk lekker de andere kant op man.
Eigenlijk upperbody boys in het geheel.. je heb van die gasten van 16 die hun zelf helemaal geweldig vinden als ze elke training beginnen met bicep curls en bench press..ik wil niet zeggen dat ik nu de gangster van de sportschool ben of dat ik the big boy ben maar het is zwaar irritant. laat die ego maar lekker thuis.
Het andere uiterste (neem aan dat jij er niet zo een bent.)Kan best maar de squatters van mijn leeftijd posten dit soort dingen en kijken dan sociaal awkward om zich heen terwijl ze als een leeuw om dat rek heen lopen. Puistjes en vettige huid van de GOMAD goed zichtbaar in die hempjes. Doe gewoon beide en verlies je niet in die squat en dl shit. Die jongens die slechts biceps doen hebben misschien niet trainen als een grote prioriteit.
Hell, die fullbody erryday boys kijken je al aan als je biceps traint na je rug.Het andere uiterste (neem aan dat jij er niet zo een bent.)
Ken genoeg mensen met een bruut bovenlichaam en slappe benen, maar daardoor heb ik niet minder respect voor hun![]()
Kan best maar de squatters van mijn leeftijd posten dit soort dingen en kijken dan sociaal awkward om zich heen terwijl ze als een leeuw om dat rek heen lopen. Puistjes en vettige huid van de GOMAD goed zichtbaar in die hempjes. Doe gewoon beide en verlies je niet in die squat en dl shit. Die jongens die slechts biceps doen hebben misschien niet trainen als een grote prioriteit.
Hell, die fullbody erryday boys kijken je al aan als je biceps traint na je rug.Het andere uiterste (neem aan dat jij er niet zo een bent.)

Een doorsnee vrouw succes wensen met haar cardio sessie , das awkwardIk zeg ook niet dat ik geen respect voor ze heb, ik denk juist eerder dat ze geen respect voor mij hebben.. maar ja het hoort er allemaal bij he in een gym is ook niet alles 100% perfect.
Ja ze kijken je altijd zo vaag aan net alsof je wat verkeerds doet, net of benen trainen een misdaad is.
Zou best kunnen dat ze er nog naast voetballen of iets..dat ze daarom alleen upperbody trainen maar ja het hoort er allemaal bij, de ene doet dit de andere dat..zijn natuurlijk ook mensen die komen naar de gym om hun emoties te uiten of iets dus je kan niet verwachten dat iedereen gezellig met je komt praten
agja ik word laatste tijd niet meer zo snel geïrriteerd..als je gewoon respect toont en showt naar de sporters die komen, als ze nou 12 zijn of 45 of het nou een vrouw is of man of weet ik het wat..gewoon respect tonen en meer hoef je niet te doen, laatst nog was ik klaar met trainen stond bij me fiets. Een vrouw denk iets ouder als mij ging naar binnen en ik zeg succes he dus ze lachte en vroeg had je het nou tegen mij? ik zei ja en ze ze lachte weer en zei dankjewel. Ik bedoel het zal gerust onverwacht zijn voor sommigen mensen als je hun succes wenst, maar je toont wel respect. Als iemand dat niet accepteert dan weet je genoeg voor de volgende keer.
btw over post van inVorm;
"Denk dat autisten uberhaupt niet naar een sportschool gaan waar ook andere mensen aanwezig zullen zijn."
Dit is echt bullshit..ik snap niet waar je dat vandaan haalt en waarom je zoiets zou zeggen. Ik bedoel er zijn vast autisten die het idd niet doen maar ook zeker genoeg die het wel doen, tevens kunnen autisten zich sociaal verbeteren in de sportschool en hun zelf respect of wat dan ook aan leren. Naar de sportschool kan juist een goeie training zijn op sociaal gebied en/of wat dan ook voor autisten. En ik ga akkoord met baws zijn antwoord want mijn kamer is ook niet altijd netjes maar als ik klaar ben met het squatrek ligt elke schijf op de goeie plek en leg ik alles netjes terug. (ZOALS HET HOORT!!) heb filmpje van jay cutler gezien en die deed dat ook, dus of je nou groot of klein ben ruim die schijven op!

Een doorsnee vrouw succes wensen met haar cardio sessie , das awkward
Ik doe me ding , geen oog contact terwijl ik rust om zo mensen geen awkward feeling te geven tijdens hun setje.
, ik wens automatisch iedereen succes in die situatie maar dit keer had ik het beter voor me kunnen houden.. haha agja ik maak me niet zo druk om wat mensen er van vinden. Ik heb me respect geshowt wat hun er mee doen is hun zorg.
Deed het vroeger ook , succes wensen maar niet iedereen heeft de ''ik ga knallen'' mentaliteit daardoor kreeg ik soms van die reacties van ''succes met wat'' ''met je training toch?'' ''owja hehe thanks''was idd wat awkard, ik wens automatisch iedereen succes in die situatie maar dit keer had ik het beter voor me kunnen houden.. haha agja ik maak me niet zo druk om wat mensen er van vinden. Ik heb me respect geshowt wat hun er mee doen is hun zorg.
ik doe het zelfde..maar ik vermijd ook oog contact om mezelf geen awkard feeling te geven voor de volgende set. Het is wel irritant als mensen je oog contact geven tijdens je oefening via de spiegel of iets maar ja daar moet je maar beetje scheit aan hebben denk
En volgens mij vind iedereen het wel een beetje awkward als iemand oog contact zoekt terwijl je een oefening doet.. of cardio maar daar wen je aan en je vind voor jezelf manieren zodat je het kan vermijden..daarom is naar de sportschool gaan ook goed voor je sociale vaardigheden of wat dan ook.

Deed het vroeger ook , succes wensen maar niet iedereen heeft de ''ik ga knallen'' mentaliteit daardoor kreeg ik soms van die reacties van ''succes met wat'' ''met je training toch?'' ''owja hehe thanks''![]()
Als'k in me broek een klein kakje laat op de legpress dat eruit schiet omdat ik door me preworkout platte kak heb gekregen...