AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Laatst de petjes crew die de bench met 4 man bezet houden en met zo`n enorme bal gaan voetballen en met kleine schijfjes gaan overgooien. Ga dan gwn naar huis aub.

gasten die met zn 3'en om de beurt in een squatrek gaan zitten benchen..

wait, whut ?

Grond van die k*t kleedkamer zo nat als iets
je vliegt bijna op je kop,
je kousen nat als je van broek verandert

Neem 2 handdoeken mee,ene voor op de grond..

Ik hou me schoenen en sokken altijd aan:D ik ga in een lange trainingsbroek met van die ritsen naar binnen die kan ik makkelijk over m'n schoenen uittrekken en dan doe ik m'n korte broek aan.. Dan sta je niet in de natte bende..

Kleed je om buiten de kleedkamer, bij de lockers. Veel handiger.

Ik pak gewoon een willekeurig kledingstuk van iemand dat nog aan het rek hangt en gooi dat op de grond en ga er op staan. Mooi niet dat ik natte poten krijg :cool:

:trollface:

Lang leve onze "afdroogzone" bij de douches ^^. Kleedkamer is nooit nat bij ons, op soms enkele druppels na.

te laat puberende ecto's..

Ecto's die van het uur dat ze sporten 50 minuten aan het cardio'en zijn...

mensen die minder benchen dan ik
mensen die meer benchen dan ik

---------- Post toegevoegd Wed 2 Jan 2013 om 18:57 ----------

mensen die zeggen dat voeding en nutritie niet belangrijk is voor massa opbouwen

gasten die de eerste keer in de gym binnen komen en doen alsof ze overal heel veel verstand van hebben

Van die mensen die me raar aankijken als ik me shakie opdrink, alsof het een wondermiddel is en je alleen daardoor breed gaat worden.
Dat ze me erna vragen: Ah, je zit aan de shakies. Geen wonder dat je hier zo vaak bent.
Dat ik ze dan vraag als zij ook shakies gekocht hebben: Wat eet jij normaliter op een dag?
Zeggen zij: Best veel! 6 broodjes ofzo en wat yoghurt en shake en avondeten.
Ik: b*ch please, succes met breed worden...

Op de dag na nieuwjaar, dat het mega druk is in de sportschool omdat alle ecto's een paar kilotjes spier massa aan denken te komen door gewoon random apparaten te pakken en om de 10 minuten er een naar mij toe komt als ik zit te deadliften hoeveel kilo het wel niet is...

Van die kereltjes van een jaar of 16 (weet ik ben zelf 16), maar die dan allemaal breed en stoer lopen te doen, en dan vervolgens de oefening totaal verkeerd uitvoeren.
Of mensen die onserieus trainen.
Mensen die geen respect voor andere hebben.
Mensen die met een petje op trainen.

van die kereltjes van een jaar of 16 (weet ik ben zelf 16), maar die dan allemaal breed en stoer lopen te doen, en dan vervolgens de oefening totaal verkeerd uitvoeren.

+1

Van die kereltjes van een jaar of 16 (weet ik ben zelf 16), maar die dan allemaal breed en stoer lopen te doen, en dan vervolgens de oefening totaal verkeerd uitvoeren.

Je vergeet:
- mensen met een oorbelletje
- mensen met tatoo's
- van die kereltjes van een jaar of 18
- mensen met een goed fysiek

Terug
Naar boven