XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Ik irriteer mij aan die mensen die met gewichten lopen te stoeien, ga toch eens verdomme socializeren, dat is toch veel natuurlijker..

Mensen.

Mensen die focus verwisselen met kapsones.

Bij ons werkt een oud vrouwtje zonder voor tanden, geloof me als die naar je glimlacht krijg er al de rillingen van als ik eraan denk

De laatste tijd vind ik echt alles irritant in de sportschool, zit te denken maar een powerrack aan te schaffen voor thuis.

Van die mannetjes die heel veel 'spot' hulp nodig hebben maar die alsnog hoge reps willen hebben om maar weer '10× xx' te hebben gedaan. Dat ik dan bij 4 al moet helpen en bij 8/9/10 hard moet helpen tellen ze ff niet mee.

Ga dan maar eens uitleggen dat het eigenlijk waardeloos was.

Gisteravond stond ik reverse bb curls te doen en tussen de sets door zat ik uit te rusten en m'n reps te noteren op een bankje.
Sta ik op om m'n laatste set te doen, komt er een newbie aangerend duwt de rugsteun naar beneden en trekt het bankje naar achter en gooit er z'n handdoek op.
Ik dacht eerst isthisreallife.jpg maar kennelijk wel, heb m'n setje gewoon afgemaakt terwijl meneer schoulder db press deed
en qua uitvoering niks kon controleren omdat ik pal voor hem stond voor de spiegel.
Heb er voor de rest niks van gezegd omdat ik in karma geloof :evil:

Hij gaat misschien zo posten dat iemand een bankje bezet hield terwijl ie er alleen maar op zat en ook nog eens voor hem ging staan terwijl hij zijn oefeing deed.

Zo zijn er altijd 2 kanten ;)

Van die mensen die heilig overtuigd zijn van hun standpunt en de waarheid met bewijs niet onder ogen komen

Hebben ze hier sinds de zomer eindelijk airco, stond het gister op standje 0 of 1 waardoor de ramen van de hele gym beslagen waren, een groot stink/zweethok..

Terug
Naar boven