Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als schouderrotaties inhoud zwaaien met de arme, moet ik dat ook maar eens proberen. Met bench press vaak vermoeide schouders (form is wel goed).
idd gewoon zwaaien langs je lichaam om ze op te warmen, doe zelf ook nog vaak wat lichte shoulder presses voor ik borst/schouder/rug ga trainen.
Nee nee, dat is dus niet lukraak rondzwaaien met je armen.
Er zijn zoveel oefeningen beschikbaar voor schouders, kijk even rond als je weet waar je probleem zit ( zoeken op schouder rotatie oefeningen )
Hier op dbb is ook een sterke schouder-sticky ( herstel en blessures )
Iedereen is welkom in de sportschool. Trainen, of vooral kletsen het maakt niet uit. Ik heb totaal schijt aan wat mensen doen.
Maar soms zie ik dingen die ik een beetje jammer vind.
en dat is het volgende:
1. Mensen die met teenslippers komen trainen.
Wat gebeurt er met je teen als een 30kg dumbbell erop valt?

Als er 30kg op valt zal een gewone sportschoen ook niet veel helpen hoor![]()

Ik doe laatste tijd wat lichte side laterals enzo voor dat ik ga benchen en ohp, wel handig
Iedereen is welkom in de sportschool. Trainen, of vooral kletsen het maakt niet uit. Ik heb totaal schijt aan wat mensen doen.
Maar soms zie ik dingen die ik een beetje jammer vind.
en dat is het volgende:
1. Mensen die met teenslippers komen trainen.
Wat gebeurt er met je teen als een 30kg dumbbell erop valt?
Idd, het zou verplicht moeten worden om met werkschoenen te gaan trainen! Stalen neuzen ftw!
En een helm, voor als je gaat benchen is ook belangrijk, straks valt een stang op je hoofd.
Doe liefst geen Axe op tussen die zumba zweet-chicks
Weet niet of dit bij jullie ook is, maar bij ons trainen hier ook mannen mee :/
OT: Die verschrikkelijke yoga sessies 's ochtends!
Ik ga dan trainen, sta klaar om te knallen. En dan die rustgevende (??) muziek en een dame die erdoor praat 'We ademen rustig in, eeeeeeeeen weer uit' WEG FOCUS!