AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

schouderrotaties = gewoon met je armen zwaaien? :p doe ik ook altijd voor een training, eerst heb je dan een knak en die verdwijnt als je het 15 keer doet.

Als schouderrotaties inhoud zwaaien met de arme, moet ik dat ook maar eens proberen. Met bench press vaak vermoeide schouders (form is wel goed).

Als schouderrotaties inhoud zwaaien met de arme, moet ik dat ook maar eens proberen. Met bench press vaak vermoeide schouders (form is wel goed).

idd gewoon zwaaien langs je lichaam om ze op te warmen, doe zelf ook nog vaak wat lichte shoulder presses voor ik borst/schouder/rug ga trainen.

Nee nee, dat is dus niet lukraak rondzwaaien met je armen.
Er zijn zoveel oefeningen beschikbaar voor schouders, kijk even rond als je weet waar je probleem zit ( zoeken op schouder rotatie oefeningen )
Hier op dbb is ook een sterke schouder-sticky ( herstel en blessures )

idd gewoon zwaaien langs je lichaam om ze op te warmen, doe zelf ook nog vaak wat lichte shoulder presses voor ik borst/schouder/rug ga trainen.

Ik zal dit morgen voor mijn borst training eens proberen, ben benieuwd of het minder gauw verzuurd! Die lichte shoulder presses zal ik ook eens doen met licht gewicht, klinkt goed. Thanks!

---------- Post toegevoegd Thu 31 Jan 2013 om 01:08 ----------

Nee nee, dat is dus niet lukraak rondzwaaien met je armen.
Er zijn zoveel oefeningen beschikbaar voor schouders, kijk even rond als je weet waar je probleem zit ( zoeken op schouder rotatie oefeningen )
Hier op dbb is ook een sterke schouder-sticky ( herstel en blessures )

Ik zal morgen eens opzoeken wat voor oefeningen dit precies zijn. Dankje iig.

Ik doe laatste tijd wat lichte side laterals enzo voor dat ik ga benchen en ohp, wel handig

Iedereen is welkom in de sportschool. Trainen, of vooral kletsen het maakt niet uit. Ik heb totaal schijt aan wat mensen doen.

Maar soms zie ik dingen die ik een beetje jammer vind.

en dat is het volgende:

1. Mensen die met teenslippers komen trainen.
Wat gebeurt er met je teen als een 30kg dumbbell erop valt?

Iedereen is welkom in de sportschool. Trainen, of vooral kletsen het maakt niet uit. Ik heb totaal schijt aan wat mensen doen.

en dat is het volgende:

Als er 30kg op valt zal een gewone sportschoen ook niet veel helpen hoor :rolleyes:

Dan is die plat!
Arnie trainde zelfs op z'n blote voeten!

Ik doe laatste tijd wat lichte side laterals enzo voor dat ik ga benchen en ohp, wel handig

Dit is een manier inderdaad. Gezien mijn schouders eerst rotator cuff, dan lateral en front raises met echt de lichtste dumbbell die er ligt, daarna direct borst. Ik herhaal warming up indien ik ook mijn schouders nog doe, al is dat al een tijd niet meer.

en dat is het volgende:

Idd, het zou verplicht moeten worden om met werkschoenen te gaan trainen! Stalen neuzen ftw!

En een helm, voor als je gaat benchen is ook belangrijk, straks valt er een barbell op je hoofd.

Doe liefst geen Axe op tussen die zumba zweet-chicks

Doe liefst geen Axe op tussen die zumba zweet-chicks

Weet niet of dit bij jullie ook is, maar bij ons trainen hier ook mannen mee :/

OT: Die verschrikkelijke yoga sessies 's ochtends!

Ik ga dan trainen, sta klaar om te knallen. En dan die rustgevende (??) muziek en een dame die erdoor praat 'We ademen rustig in, eeeeeeeeen weer uit' WEG FOCUS!

ik vind het irritant als meisjes klaarkomen tijdens het buikspierkwartier :mad:

Weet niet of dit bij jullie ook is, maar bij ons trainen hier ook mannen mee :/

OT: Die verschrikkelijke yoga sessies 's ochtends!

Ik ga dan trainen, sta klaar om te knallen. En dan die rustgevende (??) muziek en een dame die erdoor praat 'We ademen rustig in, eeeeeeeeen weer uit' WEG FOCUS!

Lol zo heb je bij ons savond's de spinninglessen, van die hippiemuziek die zo hard staat dat de schijven bijna van je barbell trillen. Echt irritant.

Terug
Naar boven