Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja klopt, vandaag op school nog zon dik wijf: jaa ik heb die genen daarom ben ik juist zo dik
Ik was er echt helemaal klaar mee dus ik zeg zo: je bent zo facking dik omdat je niet beweegt en teveel eet.
Kon ze niet hebben, melden, rector etc. Dus ik dat aan die rector uitgelegd, die stond er wel voor open en shit, goeie vent, die vond uiteindelijk dat ze idd dr muil gewoon moet houden dus dat scheelde.
Uiteindelijk uur nakomen
Kon dr iig duidelijk maken dat ze gewoon facking aan zichzelf te danken had. Al die bitches haten![]()
20 graden lijkt me chill, zelfs al wat te warm.
Ik train thuis, en voordat ik train zorg ik eerst dat de chauffage al een uurtje uitstaat, zweet me kapot anders.
, doe mij maar graadje of 16 en dan niet door de airco, maar door een raampje open te doen.Hehe idd en sarcastische grapjes maken tegen dikkerds is ook wel aan te raden lol

Mensen die naar me kijken omdat ik nog redelijk ecto ben en dus niet zo veel gewicht als hun pak, maar dat ze dan niet door hebben dat ik ondertussen veel harder train als al die stoere spiegelkijkers bij elkaar.

Ik heb m'n kleding de hele dag in m'n auto liggen, k ga altijd meteen door na m'n werk....**** wat wordt dat koud met dit weer!
Niet grappig om dan je sport-bh aan te moeten trekken....
(Kan m'n gym niks aan doen maar t is wel irritant)
Ik erger me zelden in een sportschool, vanwege mijn uiterst tolerante instelling ^_^
Tot vandaag.
Het begon tijdens mijn cable chop; uit het niets als een waxinelichtje tegen een koets, hoor ik een gigantisch gekreun achter mij. Een beetje OEEEEEEEEFFFFFFFMMMMMMPHHHHHHAAAAAAAHHHHHHHH
Ik laat van schrik touw schieten en ik hoor bij zijn laatste AAAAAAAAAHHHHHHHHHHH nog net de gewichten op de machine kletteren.
Je verwacht zoiets niet, is het een suprise-fapper, een damschreeuwer, een animale ?
Ik herpak mijn cool en werkelijk binnen nanoseconden, begint die klootviool weer te brullen: OEEAAAAAAAARRRRRRRGGGMPPFF
Ik ga de oorzaak zoeken en tref een atletisch doch niet bepaald buffelige sportvriend bij pull down die schreeuwt alsof hij opnieuw geboren wordt.
Ondanks mijn blikken, die hem met zachte dwang tot stilte probeerde te manen ging hij onverstoord door met brullen als een moose in bronsttijd, 4 sets en 10 reps lang.
Volgende keer spuug ik in zijn isostar.
waarom zou je?
ff in jezelf lachen
en focus lekker op je eigen training
stink je dan niet ? Ik douch me altijd voor en na mijn training (srs)
waarom zou je?
ff in jezelf lachen
en focus lekker op je eigen training

Lol als er iemand als een idioot gaan staan kreunen zeg je er toch gelijk wat van? Je kan het desnoods ook eerst grappig brengen. Net of iemand zijn setje heilig is, wat een soft gedoe hier.
Lol als er iemand als een idioot gaan staan kreunen zeg je er toch gelijk wat van? Je kan het desnoods ook eerst grappig brengen. Net of iemand zijn setje heilig is, wat een soft gedoe hier.
Haha van mijn werk ga ik niet stinken hoor en ik neem iedere dag een schoon setje kleding mee in m'n sporttas (en dan ligt die tas dus de hele dag in m'n auto) en dan na het trainen natuurlijk netjes douchen.