AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

ik vind het irritant als meisjes klaarkomen tijdens het buikspierkwartier :mad:

Dat ja. Bloedlink word ik er van.

Ben je lekker met je legpress bezig......squirts zo'n zweet-bisj die plaat onder, je voeten schieten er af, je tandjes op die rand. Hoop bloed..........

Kan ik zo kwaad om worden he.

Het irritantste vind ik als iemand een gesprek met je aangaat tijdens je rustpauze in de sets en dat ze zelf niet in de gaten hebben wanneer ze op moeten houden met praten als je weer aan de volgende set wil gaan beginnen. Pff ik had dat laatst die kerel praatte maar door... irritant, natuurlijk ben ik zo beleefd om mee te gaan praten, maar hij hield niet op... SCHIJTIRRITANT vervolgens begin je 5 minuten later aan je 2e set ofzo..

Het irritantste vind ik als iemand een gesprek met je aangaat tijdens je rustpauze in de sets en dat ze zelf niet in de gaten hebben wanneer ze op moeten houden met praten als je weer aan de volgende set wil gaan beginnen. Pff ik had dat laatst die kerel praatte maar door irritant, natuurlijk ben ik zo beleefd om mee te gaan praten, maar hij hield niet op... SCHIJTIRRITANT

dan moet je gewoon een scheet laten. een harde die veel stinkt. dan houden ze op met praten en kun je je setje doen.

Of gaan paardrijden, die zadel is nog nooit zo nat geweest.

Het irritantste vind ik als iemand een gesprek met je aangaat tijdens je rustpauze in de sets en dat ze zelf niet in de gaten hebben wanneer ze op moeten houden met praten als je weer aan de volgende set wil gaan beginnen. Pff ik had dat laatst die kerel praatte maar door... irritant, natuurlijk ben ik zo beleefd om mee te gaan praten, maar hij hield niet op... SCHIJTIRRITANT vervolgens begin je 5 minuten later aan je 2e set ofzo..

Dit is idd irritant ja, zeker als je ook nog aanstalten maakt om met je volgende set te beginnen en ze gewoon door blijven kleppen.

Ze hoeven je nog niet eens direct aan te spreken, dat is het erge.

Vorige week, ik ben echt geen hulk hoor, maar loop dat honk in, zit er een kereltje naast een ander kereltje, opgeteld denk ik 70 kilo, een met een feed the beast shirt (hoef niemand te vertellen waar die vandaan komt). Ik pak bankje er naast, begin gewoon met mijn dingetje, halverwege mijn set: "ja ik ben blij dat ik nu aan de shit zit, heb echt geen zin om zo lang te wachten om zo breed te worden". Direct alle kracht uit mijn armen.............. Jaar of 15 , 16 denk ik.

Mijn god, dat is nog erger dan iemand die vraagt of ie moet spotten terwijl het nog super gaat.

Gewoon aan je volgende setje beginnen = duidelijkste hint ;)

Ze hoeven je nog niet eens direct aan te spreken, dat is het erge.

Vorige week, ik ben echt geen hulk hoor, maar loop dat honk in, zit er een kereltje naast een ander kereltje, opgeteld denk ik 70 kilo, een met een feed the beast shirt (hoef niemand te vertellen waar die vandaan komt). Ik pak bankje er naast, begin gewoon met mijn dingetje, halverwege mijn set: "ja ik ben blij dat ik nu aan de shit zit, heb echt geen zin om zo lang te wachten om zo breed te worden". Direct alle kracht uit mijn armen.............. Jaar of 15 , 16 denk ik.

Mijn god, dat is nog erger dan iemand die vraagt of ie moet spotten terwijl het nog super gaat.

Jij trained samen met Jesse? :eek:

ipv het hier op een forum te melden is het misschien handiger om het voortaan tegen die gozer te zeggen, dan hoef je ook geen 5 min te wachten tussen je setjes.

succes!

Lol, dan zeg je dat je verder wilt met je set!

Het feit dat het vriendje van me irritante nichtje bij me traint,

Jongen kwam naar me toe dit weekend op een verjaardag van joh jij traint daar en daar toch, zie die dattie gesprekken met me had gehad en alles.... ergste is kan me dit srs niet echt herrineren :P

Maar igg elke x als die kerel nou zie dan komtie naar me toe om te praten enz... dude doe dat lekker in een cafe niet in de gym...

Iedereen is welkom in de sportschool. Trainen, of vooral kletsen het maakt niet uit. Ik heb totaal schijt aan wat mensen doen.

Maar soms zie ik dingen die ik een beetje jammer vind.

en dat is het volgende:

1. Mensen die met teenslippers komen trainen.
Wat gebeurt er met je teen als een 30kg dumbbell erop valt?

Je bent ook gewoon een mong**l als je een dumbbell op je tenen laat vallen. Eigen schuld.

Terug
Naar boven