- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
ik vind het irritant als meisjes klaarkomen tijdens het buikspierkwartier![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het irritantste vind ik als iemand een gesprek met je aangaat tijdens je rustpauze in de sets en dat ze zelf niet in de gaten hebben wanneer ze op moeten houden met praten als je weer aan de volgende set wil gaan beginnen. Pff ik had dat laatst die kerel praatte maar door irritant, natuurlijk ben ik zo beleefd om mee te gaan praten, maar hij hield niet op... SCHIJTIRRITANT

Het irritantste vind ik als iemand een gesprek met je aangaat tijdens je rustpauze in de sets en dat ze zelf niet in de gaten hebben wanneer ze op moeten houden met praten als je weer aan de volgende set wil gaan beginnen. Pff ik had dat laatst die kerel praatte maar door... irritant, natuurlijk ben ik zo beleefd om mee te gaan praten, maar hij hield niet op... SCHIJTIRRITANT vervolgens begin je 5 minuten later aan je 2e set ofzo..
Het irritantste vind ik als iemand een gesprek met je aangaat tijdens je rustpauze in de sets en dat ze zelf niet in de gaten hebben wanneer ze op moeten houden met praten als je weer aan de volgende set wil gaan beginnen. Pff ik had dat laatst die kerel praatte maar door... irritant, natuurlijk ben ik zo beleefd om mee te gaan praten, maar hij hield niet op... SCHIJTIRRITANT vervolgens begin je 5 minuten later aan je 2e set ofzo..

Ze hoeven je nog niet eens direct aan te spreken, dat is het erge.
Vorige week, ik ben echt geen hulk hoor, maar loop dat honk in, zit er een kereltje naast een ander kereltje, opgeteld denk ik 70 kilo, een met een feed the beast shirt (hoef niemand te vertellen waar die vandaan komt). Ik pak bankje er naast, begin gewoon met mijn dingetje, halverwege mijn set: "ja ik ben blij dat ik nu aan de shit zit, heb echt geen zin om zo lang te wachten om zo breed te worden". Direct alle kracht uit mijn armen.............. Jaar of 15 , 16 denk ik.
Mijn god, dat is nog erger dan iemand die vraagt of ie moet spotten terwijl het nog super gaat.

dan zijn ze butthurt en houden de hele tijd hun mondGewoon aan je volgende setje beginnen = duidelijkste hint![]()

dan zijn ze butthurt en houden de hele tijd hun mond
OT: mensen die hun gewichten overal laten slingeren

Iedereen is welkom in de sportschool. Trainen, of vooral kletsen het maakt niet uit. Ik heb totaal schijt aan wat mensen doen.
Maar soms zie ik dingen die ik een beetje jammer vind.
en dat is het volgende:
1. Mensen die met teenslippers komen trainen.
Wat gebeurt er met je teen als een 30kg dumbbell erop valt?
What the **** het kan nog echt ook
http://www.livescience.com/19145-exercise-induced-orgasm-coïtusual-pleasure.html

Je bent ook gewoon een mong**l als je een dumbbell op je tenen laat vallen. Eigen schuld.