XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

- Te naakt trainen. Dus tepels zichtbaar, broekje tot onder de bil.
- Trainen zonder handdoek op de de bankjes en stoeltjes, smeerlappen.
- Shit niet terugzetten en achter je reet laten slingeren.
- Dikke mensen die een beetje lopen te surfen op hun telefoon en niet aan de slag gaan.
- Hoesten en niezen in mijn richting, eigenlijk algeheel gebrek aan hygiëne.

Daarentegen vind ik groepjes kleppende Chinese vrouwtjes vroeg in de ochtend wel geinig om te zien.

turk die te aardig doet
komt elke keer naar me toe en naar andere om te vragen welke creatine ik gebruik en welke beter is ..
ook tussen oefeningen door

getinte zwarte jongens die hun shirt uitdeden in Smith machine 50 kilo incline bench press (of het het dan incline smith pres..)
en foto's gingen maken

Ik erger me zelden in een sportschool, vanwege mijn uiterst tolerante instelling ^_^

Tot vandaag.
Het begon tijdens mijn cable chop; uit het niets als een waxinelichtje tegen een koets, hoor ik een gigantisch gekreun achter mij. Een beetje OEEEEEEEEFFFFFFFMMMMMMPHHHHHHAAAAAAAHHHHHHHH
Ik laat van schrik touw schieten en ik hoor bij zijn laatste AAAAAAAAAHHHHHHHHHHH nog net de gewichten op de machine kletteren.
Je verwacht zoiets niet, is het een suprise-fapper, een damschreeuwer, een animale ?
Ik herpak mijn cool en werkelijk binnen nanoseconden, begint die klootviool weer te brullen: OEEAAAAAAAARRRRRRRGGGMPPFF

Ik ga de oorzaak zoeken en tref een atletisch doch niet bepaald buffelige sportvriend bij pull down die schreeuwt alsof hij opnieuw geboren wordt.
Ondanks mijn blikken, die hem met zachte dwang tot stilte probeerde te manen ging hij onverstoord door met brullen als een moose in bronsttijd, 4 sets en 10 reps lang.

Volgende keer spuug ik in zijn isostar.

Deze druif komt nu vaker. Afgelopen week al 2 keer gespot en natuurlijk van zijn baltsgedrag kunnen genieten. Gisteren echter een opmerkelijke verandering waargenomen: hij schreeuwt dus niet als hij met iemand samen traint.

Waarom doet hij het wel als hij alleen is en niet in duo?

Paar kinderen die gewichten pakken, er 2 uur mee bezig zijn en ze niet terugleggen als ze klaar zijn.
Mensen die met zijn 3e of meer samen dezelfde training doen, en er dus 20uur voorbijgaan, eer de gewichten weer beschikbaar zijn.
(Oude) vrouwen die me steeds aankijken alsof ik iets verkeerds doe/heb gedaan.
Mensen die sterker en/of gespierder zijn als ik, en me zo aankijken alsof ze mijn koning zijn.. (Zijn er overigens miet veel)
Mensen die opscheppen hoeveel ze benchen in een andere gym, en vervolgens nooit benchen waar ik dan bij ben om het te bewijzen.
Sacherijnige mensen die taai worden als ze niet meer kunnen, of steeds lopen te zeiken dat ze geen zin hebben maar toch zichzelf dwingen om te gaan, en daarover zeuren.
Mensen die tijdens hun rust op bankjes gaan zitten die andere mensen nodig hebben.
Mensen die 2 oefeningen tegelijk doen, en dus een bankje, een halter, en vele dumbbells in beslag nemen voor een lange tijd, en als je ze vraagt of je je oefeningen even mag doen, zeggen ze nee.
Schriele mensen in een tanktop, en hun adem of dikke buik inhouden om breder te lijken.
Mensen die op zondagochtend met hun kinderen naar de gym gaan, vervolgens lopen die kinderen 2cm van de barbell TIJDENS je bench, en dan worden papa en mama vervolgens boos als je zon kind raakt met de stang.
Sexy vrouwen, sexy gekleed, die gaan hardlopen, waardoor er 2 dingen gaan bungelen, en ik me niet mee kan concentreren.
Mensen die hard naar hun vrienden gaan schreeuwen, omdat die aan de andere kant van de gym zijn.

LET OP: DE GYM WAAR IK LID BEN IS ZEER KLEIN, MET EEN BEPERKT AANTAL DUMBELLS, BANKJES EN BARBELLS. OOK IS HET MAAR 1 RUIMTE, DUS IEDEREEN ZIET ELKAAR.

- Gasten die zogenaamd bezig zijn met een setje maar ondertussen de gewichten, bar en het bankje bezet houden terwijl ze rustig hun hele dag via whatsapp aan het doornemen zijn
- Mensen die over de hele vloer schijnbaar een fitness parcour aan het uitzetten zijn aangezien ze overal gewichten laten liggen
- Gasten die het schijnbaar interessanter vinden om achter je te gaan zitten terwijl je aan het squatten bent in plaats van zich te richten op de eigen oefeningen
- 'instructeurs' die doelloos rondjes lopen
- Mensen die het onzinnig vinden om na een zweetsessie even het apparaat schoon te maken
- Vriendjes die in groepjes van 4/5/6/ een machine minimaal een half uur bezet houden

- Gasten die zogenaamd bezig zijn met een setje maar ondertussen de gewichten, bar en het bankje bezet houden terwijl ze rustig hun hele dag via whatsapp aan het doornemen zijn
- Mensen die over de hele vloer schijnbaar een fitness parcour aan het uitzetten zijn aangezien ze overal gewichten laten liggen
- Gasten die het schijnbaar interessanter vinden om achter je te gaan zitten terwijl je aan het squatten bent in plaats van zich te richten op de eigen oefeningen
- 'instructeurs' die doelloos rondjes lopen
- Mensen die het onzinnig vinden om na een zweetsessie even het apparaat schoon te maken
- Vriendjes die in groepjes van 4/5/6/ een machine minimaal een half uur bezet houden

Is heel belangrijk om de vorm (juiste uitvoering) te checken als een mooie vrouw squat :p

mezelf... ben één k*tleerkracht maar als directeur ben ik wel weer te pruimen.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 13:15 ----------

Mensen die kritische voor hunzelf mogen bij mij altijd komen fitnessen.

We need highrule gym's :)

Srsly wat een k*tpost ook weer... Wat is dat voor een vreemde taal die jij schrijft? :D

sinds deze maand een home-gym, dus **** alles wat er irritant was in de sportschool

Oh really? Do u even lift? :P

Aan mensen die zich overal aan irriteren:rolleyes:

+ mensen die hun gewichten niet opruimen enz. ,vind ik redelijk asociaal. Verder boeit het me allemaal niet zoveel.

Terug
Naar boven