AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Aan mensen die zich overal aan irriteren:rolleyes:

+ mensen die hun gewichten niet opruimen enz. ,vind ik redelijk asociaal. Verder boeit het me allemaal niet zoveel.

Ja die 20KG schijven zijn natuurlijk veel te zwaar voor je?

Opruimen hoort er wel bij ja, al doe ik het ook niet altijd hoor.

Ik snap ook niet hoe moeilijk het is om gewichten terug te zetten. Er liggen soms bij ons echt 5 dumbbells op het rek......en de andere 30+ liggen op de grond.
Als het mijn gym was, had ik allang zoveel mensen eruitgeschopt!

lekkere wijven die met hun moeder trainen.

PT's die de grootste onzin staan te verkondigen aan mensen... hnngg als je er dan naast staat wil je er gewoon wat van zeggen.

Lichte irritatie over die gasten die dan 'HC' gaan trainen terwijl ik me afvraag doe je het om stoer te zijn ben je echt 'hc'....

Bankjes moeten zogenaamd opzij, stangen op de grond. Schijven laten kletteren.

Laatst bewerkt:
De laatste tijd zit ik echt te denken of ik een eigen homgym moet starten of dat ik naar een verlaten underground homegym/sportschool ga.

Het is elke maandag en dinsdag hopeloos druk. Ik kan mijn oefeningen niet doen en daarbij dat er mensen zijn die op een of andere manier hele tijd aankijken en aan je ergeren.

En vrijdag is het leeg? vrijdag leeg..... ok leeg......

Maandag 30-40 man.
Vrijdag 4-8 man of zelfs minder meegemakt.

Alsjeblieft zeg als je maandag traint of dinsdag traint komt dan ook donderdag /vrijdag trainen.

De laatste tijd zit ik echt te denken of ik een eigen homgym moet starten of dat ik naar een verlaten underground homegym/sportschool ga.

Het is elke maandag en dinsdag hopeloos druk. Ik kan mijn oefeningen niet doen en daarbij dat er mensen zijn die op een of andere manier hele tijd aankijken en aan je ergeren.

En vrijdag is het leeg? vrijdag leeg..... ok leeg......

Maandag 30-40 man.
Vrijdag 4-8 man of zelfs minder meegemakt.

Alsjeblieft zeg als je maandag traint of dinsdag traint komt dan ook donderdag /vrijdag trainen.

monday= chestday
en je weet toch dat veel mensen alleen borst en biceps trainen.

ik vermijd de maandag avond ook liever. hier het zelfde als wat jij aangeeft. maar maandag middag ben ik soms alleen.

monday= chestday

ik vermijd de maandag avond ook liever. hier het zelfde als wat jij aangeeft. maar maandag middag ben ik soms alleen.

Hier is het vrijdag en zaterdag avond ook altijd druk.. ff pompen voor het uitgaan.
woensdag, donderdag en zondag is pas rustig...

Deze donderdag was ik de enige in de sportschool.:fa:

- blanke ventjes die als buitenlanders praten
- mensen die hardop aan de telefoon een vakantie aan het boeken zijn tijdens bicep curls
- mensen die 'ja toch' aan het einde van iedere zin plakken
- mensen die andere mensen uitlachen
- groepen van 4 of meer personen die samen trainen
- naar oud zweet stinkende mensen
- mensen die hun teringzooi in de kleedkamer laten hangen ipv het in een kluis stoppen
- mensen die zogenaamd jeuk hebben aan hun buik en zo hun blokkades laten zien
- flexende 16 jarige kindjes

Maaarrrr ik irriteer me er niet echt aan, dit is gewoon een lijstje met wat opmerkelijke dingen die ik in mijn gym zie hèhè

- mensen die hardop aan de telefoon een vakantie aan het boeken zijn tijdens bicep curls
- mensen die hun teringzooi in de kleedkamer laten hangen ipv het in een kluis stoppen

Maaarrrr ik irriteer me er niet echt aan, dit is gewoon een lijstje met wat opmerkelijke dingen die ik in mijn gym zie hèhè

Vakantie boeken tijdens het trainen zie ik echt zo vaak. En mensen die andere uitlachen die serieus bezig zijn kan ik echt slecht tegen.

Volgens mij traine jullie allemaal in rare gyms lol

monday= chestday

Daarom heb ik mijn chestday verplaatst naar een rustigere dag :D Nu doe ik legs/shoulders op maandag want dan ben ik de enigste

soms train ik ook wel eens met 3/4 kameraden maar dan gaan we niet als groepje trainen maar gewoon individueel. anders sta je zo een half uur bij een apparaat. ja toch

soms train ik ook wel eens met 3/4 kameraden maar dan gaan we niet als groepje trainen maar gewoon individueel. anders sta je zo een half uur bij een apparaat. ja toch

:roflol:

Daarom heb ik mijn chestday verplaatst naar een rustigere dag :D Nu doe ik legs/shoulders op maandag want dan ben ik de enigste

Haha, dit heb ik dus ook gedaan maandag benen/ schouders, zodat de rest om de benchpress kan zeiken en ik rustig me eigen ding kan doen.

Dat alle dumbbells door elkaar liggen en gewichten niet van apparaten of stangen worden gehaald. Groepen gasten die alle bankjes bezet houden en enorm aan het schreeuwen zijn dat gelijk staat aan praten voor hun. En gasten die steeds vragen wanneer je klaar bent en je constant in de gaten houden.

Terug
Naar boven