MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

gasten die weigeren je mee te laten trainen op het squatrack omdat ze er zo lang over doen..

Curlen in het squatrek, en me dan raar aankijken als ik daadwerkelijk squat

Haha, dit heb ik dus ook gedaan maandag benen/ schouders, zodat de rest om de benchpress kan zeiken en ik rustig me eigen ding kan doen.
Jezus :( Kan dit plannetje ook alweer in de vuilnisbak doen, iedereen deed opeens massaal benen vandaag.

gevraagd waarom er een smithmachine stond aan de eigenaar, hij zei dat een gewone squatrack ouderwetse rommel was en ze modern willen lijken....wilde echt die vent een klap voor z'n muil geven, irriteert me zo erg om een of andere reden :p

Het mooie (of naja achterlijke) van mijn sportschool is dat de legpress zo'n k*tding is dat mensen legpressen in de smith. Hoe geweldig is dat:roflol:

gevraagd waarom er een smithmachine stond aan de eigenaar, hij zei dat een gewone squatrack ouderwetse rommel was en ze modern willen lijken....wilde echt die vent een klap voor z'n muil geven, irriteert me zo erg om een of andere reden :p

:roflol: Het is jammer dat de winst van een gym niet berekend wordt op basis van de apparatuur en de kennis van de eigenaar/werknemers. Het zou er dan totaal anders uitziet denk ik.

Als je tussen sets door even op een bankje zit en dan komt er een gast die recht voor je neus gaat staan.

:roflol: Het is jammer dat de winst van een gym niet berekend wordt op basis van de apparatuur en de kennis van de eigenaar/werknemers. Het zou er dan totaal anders uitziet denk ik.
naja ontwetendheid kun je weinig aan doen, want als je een smith machine in een foldertje ziet snap ik wel dat je er voor valt, maar als je al een squat rack inruilt voor een smith machine en zegt dat het oude rommel is dan knapt er bij mij wat hoor :p

Eigenlijk is het enige irritante dat er maar 1 grote stang in mijn sportschool is maar goed...

Pak de stang van de bp om mee te gaan squatten.. 1 min later komt er een n*ger vragen "heb je die stang gepakt" goh..
"20 minuutjes of zo, dan ben ik klaar."

Komt die 10 minuten later weer vragen nadat ik hem gezegd heb ga dumbbells gebruiken (wat hij ook deed)
"2-3 setjes nog."

Dus ik netjes afladen, stang terug leggen.. 20 minuten later is de stang van de bp nog steeds leeg en zijn ze met db's bezig.

Dat mensen me aankijken omdat ik met baby gewichtjes train maar wel heel serieus op techniek en praktisch onvermoeid klaar ben met mn setjes :roflol: en dan zie je die schrale jochies die net trainen extra gewicht pakken om indruk op je te maken :roflol:

Wat is dat voor sportschool man, overstappen of vragen of er 2 bij worden gekocht.

Inderdaad. Als ik het goed begrijp heb je dus een bench en een squatrack zonder bar? :roflol: Als dat zo is, sowieso eens met bovenstaande. Bij mijn vorige gym waar ik trainde voor ik verhuisde hadden ze ook 2 smithmachines. na een boel gezeur hebben ze 1 omgeruild voor een (goedkoop :() squatrack. Naja, nu gelukkig bij een goede gym

---------- Post toegevoegd Wed 27 Feb 2013 om 20:44 ----------

Dat mensen me aankijken omdat ik met baby gewichtjes train maar wel heel serieus op techniek en praktisch onvermoeid klaar ben met mn setjes :roflol: en dan zie je die schrale jochies die net trainen extra gewicht pakken om indruk op je te maken :roflol:

Vroeger snapte ik dat wel, omdat je geen idee had wat je kon bereiken met je mind-muscle connectie. Als ik nu isolatieoefeningen doe kan ik een kleine spier helemaal kapotmaken zonder dat ik er verder lichamelijk last van heb. Vroeger gooide ik maar wat en dat zag er destijds veel stoerder uit. Meer pakken dan de grote jongens. Dat zijn mietjes, want iedereen boven de 70 kilo gebruikte anaboluh! :P

Laatst bewerkt:
Wat is dat voor sportschool man, overstappen of vragen of er 2 bij worden gekocht.

Ja... klote branch chains.
Basic fit in dit geval, zit er een jaar aan vast :p
Nieuwe stang is volgens de leidinggevende al in bestelling sinds de oude kapot ging (stukje plastic gebroken).
Zal er binnenkort nog eens naar vragen :o

Ze hebben daar voor letterlijk duizenden euro's aan (veelal ongebruikt) meubilair en niet eens 2 verdomde stangen (het zijn ook niet eens oly bars, maar 15kg flutdingen met plastic uiteinden).

Kerel die met zijn jas aan komt trainen en dan elk raam gaat open zetten...

Mensen die met je beginnen te praten maar waar je vervolgens niet vanaf komt omdat ze door blijven praten..

Terug
Naar boven