MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Mensen die met je beginnen te praten maar waar je vervolgens niet vanaf komt omdat ze door blijven praten..

Meestal 40+ mannelijk, beta & zonder echt sociaal leven buiten de gym om. Best triest, maar het irriteert mij ook weleens ja :o

Mensen in de gym met een t-shirt. En dan kijken ze me vreemd aan als ik een raampje open zet.

Mezelf, omdat ik in de gym totaal geen zin heb in slap geouwehoer en gwn wil doorknallen. Dus loop ik er meestal bij als iemand met een psychische stoornis ofzo hahaha

kerel die je niet laat benchen omdat hij ermee "bezig" is (samen met nog 3 andere toestellen)

Wat mij irriteert is als de hele gym grinnikend staat te kijken hoe iemand door verkeerde uitvoering zich een hernia staat aan te meten, maar niemand zijn mond open doet.

Sinds ik weer wat vaker in de sportschool te vinden ben zijn er 3 dingetjes die me opvallen:

1. Er loop 1 instructeur rond die best wel verdomd veel weet, de minder ervaren instructeurs en lui die trainen maar niks lezen die praten hem maar een beetje na en kunnen het dus vaak (9/10 van de keren) niet onderbouwen. En dan spreek je het in een bepaalde situatie tegen, krijg je meteen een flamewar over je heen omdat die en die het had gezegd..

2. Er is te weinig ruimte om fatsoenlijk te kunnen lopen door al die @#@$ die dumbbells en schijven niet opruimen.

3. En al die fl**kers die een uur lang lopen te zweten op een apparaat en het vervolgens niet even ontsmetten.

Ik irriteer me aan mensen die onnodig toestellen bezet houden en dan ergens anders gaan staan ouwehoeren of APPen en SMSen

En van die lui die alles beter weten dan andere ....

zo mooi die lui die na elk setje 10min met hun telefoon spelen haha.

Wat denk je zo te bereiken?

INdd wel irri als ze daardoor lang dingen bezet houden, maar daar heb je een mond voor gekregen ja;)

Mobieltjes in sportschool moeten.ze verbieden , maar ja voor de eigenaar van de sportschool is het aleen maar beter meer geld .

Mobieltjes in sportschool moeten.ze verbieden , maar ja voor de eigenaar van de sportschool is het aleen maar beter meer geld .

Kun jij mij uitleggen hoe een sportschoolhouder meer geld zou verdienen doordat leden mobieltjes mee hebben.

niet zo zeer irritant maar heel de gym ging gister helemaal stuk (voorzichtig lachend). Ik train in een gym in Spanje. Veel spanjaarden maar af en toe dus wat Engelse mensen. Gister liepen er dus 2 ****ly buffed roidragers ruig te trainen. Meneer wou abs gaan doen op zo'n verstelbare helling bankje, gaat zitten doet paar reps flikkert heel die bank in elkaar. die gozer heeft 10 minuten op de grond gelegen met die bank op ze b**kes omdat die niet meer kon bewegen. Al die spanjaarden kapot lachen en toen hij weer opstond even ruig om zich heen kijken om vervolgens te gaan schijnboksen in de spiegel.

What a good day.

- MENSEN.

- mensen die houden van praten, en zeker als hij/zij luid praat. jonge schoffies in groepje die praten over wie wie gaat slopen in welke kickboks circus vanavond op tv etc.

- mensen/(vrouwen) die vooral er zijn om contacten te leggen/aandacht te zoeken, praatjes zoeken met de instructeur, die dan ook geen zelfbeheersing toont...

- Luide muziek vooral met veel bass waarvan je zou denken dat wie dan ook het is die de club runt, als ie ook maar een beetje hersens heeft, zou moeten weten dat het de hartslag beinvloedt.
Zware gewichten tillen + onnatuurlijk hartslag = andere club zoeken.

- Radio is ook zeer irritant. een ssSsstille club is een goede club.

- MENSEN.

- mensen die houden van praten, en zeker als hij/zij luid praat. jonge schoffies in groepje die praten over wie wie gaat slopen in welke kickboks circus vanavond op tv etc.

- mensen/(vrouwen) die vooral er zijn om contacten te leggen/aandacht te zoeken, praatjes aanknopen met de instructeur, die dan ook geen zelfbeheersing toont...

- mensen die doodleuk teleurgesteld raken/afgewezen voelen dat je je niet social-paraat opstelt. Mensen die contact zoeken als afleiding voor in de ''oh zo saaie'' fitnessschool. wat doen die mensen dan hier??? Mensen die niet begrijpen dat trainen een middel is om een hoger bewustzijn te bereiken en dat ik die spieren maar als een bijproduct meekrijgt, mensen die niet begrijpen dat zelf-reflectie en in je zelf kijken leerzamer is en dat afleiding zoeken dmv praatjes maken een middel is om groei af te wenden. mensen die stug, zonder dat zij het kunnen helpen in hun domheid, je terug te trekken naar de frequentie van hun armzalig bewustzijn.

overleving in de huidige samenleving is verworden tot vooral een kwestie van je zintuigen stomp maken, je dom te houden, zodat je niet in woede uitbarst en doelloze mensen kunnen blijven tolereren in hun inconsistentie. Een intensieve training is dan een manier om van tijd tot tijd, je lichaam en dus je geest van statisch terug te schakelen naar dynamisch, van stomp naar scherp, van troebel naar helder. Je hoofd helder maken: optimaliseren van bloed/zuurstof-toevoer naar de hersens + verhoogde dopamine productie --> scherpe zintuigen + vruchtbare gedachten --> verlichting , en het is dan een doodzonde om zo'n proces noodgedwongen af te breken, halvewege de cyclus jezelf weer te moeten af te sluiten, vanwege de aanwezigheid van mensen die ipv naar de danscafe in een fitnesscentrum zijn terecht te komen.

- Luide muziek vooral met veel bass waarvan je zou denken dat wie dan ook het is die de club runt, als ie ook maar een beetje hersens heeft, zou moeten weten dat het de hartslag beinvloedt.

- MENSEN.

- mensen/(vrouwen) die vooral er zijn om contacten te leggen/aandacht te zoeken, praatjes aanknopen met de instructeur, die dan ook geen zelfbeheersing toont...

- mensen die doodleuk teleurgesteld raken/afgewezen voelen dat je je niet social-paraat opstelt. Mensen die contact zoeken als afleiding voor in de ''oh zo saaie'' fitnessschool. wat doen die mensen dan hier??? Mensen die niet begrijpen dat trainen een middel is om een hoger bewustzijn te bereiken en dat ik die spieren maar als een bijproduct meekrijgt, mensen die niet begrijpen dat zelf-reflectie en in je zelf kijken leerzamer is en dat afleiding zoeken dmv praatjes maken een middel is om groei af te wenden. mensen die stug, zonder dat zij het kunnen helpen in hun domheid, je terug te trekken naar de frequentie van hun armzalig bewustzijn.

overleving in de huidige samenleving is verworden tot vooral een kwestie van je zintuigen stomp maken, je dom te houden, zodat je niet in woede uitbarst en doelloze mensen kunnen blijven tolereren in hun inconsistentie. Een intensieve training is dan een manier om van tijd tot tijd, je lichaam en dus je geest van statisch terug te schakelen naar dynamisch, van stomp naar scherp, van troebel naar helder. Je hoofd helder maken: optimaliseren van bloed/zuurstof-toevoer naar de hersens + verhoogde dopamine productie --> scherpe zintuigen + vruchtbare gedachten --> verlichting , en het is dan een doodzonde om zo'n proces noodgedwongen af te breken, halvewege de cyclus jezelf weer te moeten af te sluiten, vanwege de aanwezigheid van mensen die ipv naar de danscafe in een fitnesscentrum zijn terecht te komen.

Jij traint thuis? :o

Terug
Naar boven