XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Obvious troll... of social gestoord kan ook.

Ik irriteer me aan de muziek, die steeds hetzelfde is... Daarbij komt dat het niveau heel laag is en mensen mij raar aankijk als ik deadlift/squat of bench press met goede techniek. Ook elke keer weer de cables bezet, omdat een of andere beachboy 5x setjes van 15 reps moet doen per bicep... zelfde verhaal me de ez bar.

"Obvious troll".. Je kunt geen nederlands meer zonder daarbij te vervallen in amerikanismen?

"Obvious troll".. Je kunt geen nederlands meer zonder daarbij te vervallen in amerikanismen?
no.jpg

*Nederlands

Mensen die staan te "trainen" met absoluut geen verstand van techniek. halve squats, of deadlifts met overdreven achterover leunen... (en dan moet ik zeker nog blij zijn dat ze squatten en deadliften... ga alsjeblieft in een machine zitten zodat ik dat verneuk van oefening en lichaam niet hoef aan te kijken)

Mensen die staan te "trainen" met absoluut geen verstand van techniek. halve squats, of deadlifts met overdreven achterover leunen... (en dan moet ik zeker nog blij zijn dat ze squatten en deadliften... ga alsjeblieft in een machine zitten zodat ik dat verneuk van oefening en lichaam niet hoef aan te kijken)
Zou me hier niet zo druk om maken, je bent met je eigen oefeningen bezig toch? Dan hoef je niet naar anderen zitten kijken om te zien hoe zij hun oefeningen aan het uitvoeren zijn.. Tenzij je wilt helpen natuurlijk.

Verder vind ik het ook echt vreselijk als het zo druk is, maar dit is denk ik al wel 942340 keer genoemd. :p

Luidruchtige mensen die aan de hele sportschool moeten laten horen dat ze aanwezig zijn.

Ik ben niet zo snel geirriteerd. Het enige wat ik bloedirritant vind is dat ik met Geen Mogelijkheid beweging krijg in de stelknop van de decline-bank.......... Dat moet een van de jongens voor me doen. Hoe sneu is dat :p

Ik vind alles irritant in de sportschool daarom probeer ik zoveel mogelijk elk contact te vermijden met mensen. Oordoppen in eigen muziek hard aan, capuchon op. Zo snel mogelijk mijn workout afmaken en snel weer weg

Ik vind alles irritant in de sportschool daarom probeer ik zoveel mogelijk elk contact te vermijden met mensen. Oordoppen in eigen muziek hard aan, capuchon op. Zo snel mogelijk mijn workout afmaken en snel weer weg

dat is ook een leuke manier om het te bekijken, volgens mij negeert iedereen je in de sportschool waardoor je je nog meer bent gaan afzonderen met je kappiesjon en oordopjes en je rare karakter en belachelijke persoonlijkheid.

dit is trouwens opbouwend en niet kwetsend bedoelt, ik hoop dat je er wat mee kunt.

dat is ook een leuke manier om het te bekijken, volgens mij negeert iedereen je in de sportschool waardoor je je nog meer bent gaan afzonderen met je kappiesjon en oordopjes en je rare karakter en belachelijke persoonlijkheid.

dit is trouwens opbouwend en niet kwetsend bedoelt, ik hoop dat je er wat mee kunt.

Donder op mij te pesten rot vent.

Mensen die op het apparaat willen waar jij bezig bent te snel denken dat je niks doet of alleen maar zit als je ff je anderhalve minuut rust tussen je setjes pakt.
Ze komen dan al helemaal overspannen van ga je nog trainen enz., ik denk chill alles komt goed en zeg ik ben zo klaar :)

En al die lekkere meisjes van rond de 20 die met me flirten en aandacht van mij willen, kan daardoor echt niet serieus trainen.

Laatst bewerkt:
Als pesten plagen wordt................

Ontopic: Mijn eigen ecto-heid

ga weg me je ontopic man!! zie je niet dat ze bezig zijn met ruzie maken.

Mensen die niet weten dat er andere zijn die serieus willen trainen en dan 20 minuten lang gaan kletsen terwijl ze apparaten bezet houden... En dan later hoor je ze "we zijn hier al 50 minuten, is wel genoeg voor vandaag denk ik"

Terug
Naar boven