AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

- MENSEN.

- mensen die houden van praten, en zeker als hij/zij luid praat. jonge schoffies in groepje die praten over wie wie gaat slopen in welke kickboks circus vanavond op tv etc.

- mensen/(vrouwen) die vooral er zijn om contacten te leggen/aandacht te zoeken, praatjes aanknopen met de instructeur, die dan ook geen zelfbeheersing toont...

- mensen die doodleuk teleurgesteld raken/afgewezen voelen dat je je niet social-paraat opstelt. Mensen die contact zoeken als afleiding voor in de ''oh zo saaie'' fitnessschool. wat doen die mensen dan hier??? Mensen die niet begrijpen dat trainen een middel is om een hoger bewustzijn te bereiken en dat ik die spieren maar als een bijproduct meekrijgt, mensen die niet begrijpen dat zelf-reflectie en in je zelf kijken leerzamer is en dat afleiding zoeken dmv praatjes maken een middel is om groei af te wenden. mensen die stug, zonder dat zij het kunnen helpen in hun domheid, je terug te trekken naar de frequentie van hun armzalig bewustzijn.

overleving in de huidige samenleving is verworden tot vooral een kwestie van je zintuigen stomp maken, je dom te houden, zodat je niet in woede uitbarst en doelloze mensen kunnen blijven tolereren in hun inconsistentie. Een intensieve training is dan een manier om van tijd tot tijd, je lichaam en dus je geest van statisch terug te schakelen naar dynamisch, van stomp naar scherp, van troebel naar helder. Je hoofd helder maken: optimaliseren van bloed/zuurstof-toevoer naar de hersens + verhoogde dopamine productie --> scherpe zintuigen + vruchtbare gedachten --> verlichting , en het is dan een doodzonde om zo'n proces noodgedwongen af te breken, halvewege de cyclus jezelf weer te moeten af te sluiten, vanwege de aanwezigheid van mensen die ipv naar de danscafe in een fitnesscentrum zijn terecht te komen.

- Luide muziek vooral met veel bass waarvan je zou denken dat wie dan ook het is die de club runt, als ie ook maar een beetje hersens heeft, zou moeten weten dat het de hartslag beinvloedt.

Zware gewichten tillen + onnatuurlijk hartslag = andere club zoeken.

- Radio is ook zeer irritant. een ssSsstille club is een goede club.

Ben jij wel eens op autisme onderzocht?

- MENSEN.

- mensen die houden van praten, en zeker als hij/zij luid praat. jonge schoffies in groepje die praten over wie wie gaat slopen in welke kickboks circus vanavond op tv etc.

- mensen/(vrouwen) die vooral er zijn om contacten te leggen/aandacht te zoeken, praatjes aanknopen met de instructeur, die dan ook geen zelfbeheersing toont...

- mensen die doodleuk teleurgesteld raken/afgewezen voelen dat je je niet social-paraat opstelt. Mensen die contact zoeken als afleiding voor in de ''oh zo saaie'' fitnessschool. wat doen die mensen dan hier??? Mensen die niet begrijpen dat trainen een middel is om een hoger bewustzijn te bereiken en dat ik die spieren maar als een bijproduct meekrijgt, mensen die niet begrijpen dat zelf-reflectie en in je zelf kijken leerzamer is en dat afleiding zoeken dmv praatjes maken een middel is om groei af te wenden. mensen die stug, zonder dat zij het kunnen helpen in hun domheid, je terug te trekken naar de frequentie van hun armzalig bewustzijn.

overleving in de huidige samenleving is verworden tot vooral een kwestie van je zintuigen stomp maken, je dom te houden, zodat je niet in woede uitbarst en doelloze mensen kunnen blijven tolereren in hun inconsistentie. Een intensieve training is dan een manier om van tijd tot tijd, je lichaam en dus je geest van statisch terug te schakelen naar dynamisch, van stomp naar scherp, van troebel naar helder. Je hoofd helder maken: optimaliseren van bloed/zuurstof-toevoer naar de hersens + verhoogde dopamine productie --> scherpe zintuigen + vruchtbare gedachten --> verlichting , en het is dan een doodzonde om zo'n proces noodgedwongen af te breken, halvewege de cyclus jezelf weer te moeten af te sluiten, vanwege de aanwezigheid van mensen die ipv naar de danscafe in een fitnesscentrum zijn terecht te komen.

- Luide muziek vooral met veel bass waarvan je zou denken dat wie dan ook het is die de club runt, als ie ook maar een beetje hersens heeft, zou moeten weten dat het de hartslag beinvloedt.

Dit is wel de vreemste post die ik op ddb ben tegen gekomen

Wat ik irritant vond in de sportschool was dat het belachelijk druk was.
heb je 5 bankjes in de sportschool, alle 5 bezet.
Heb je dumbbells van 10 t/m 50kg in stappen van 2kg, wil je de 30kg dumbbells pakken.. zijn ze bezet.
1 enkel squat rack dat vaak bezet is.
1 cable crossover die vaak bezet is.

Gewoon je routine niet effectief kunnen doen omdat het zo druk is.

Dat is dan ook de hoofdrede dat ik een homegym heb aangeschaft, en ben hem nog aan het uitbreiden maar ik heb geen idee waar ik een een goedkope ruimte zou kunnen huren, hier in 't huis staat het momenteel in mijn (toch wel grote) slaapkamer maar ook dat heeft zijn limieten.

Edit: Typo's

Laatst bewerkt:
Wat ik irritant vond in de sportschool was dat het belachelijk druk was.
heb je 5 bankjes in de sportschool, alle 5 bezet.
Heb je dumbbells van 10 t/m 50kg in stappen van 2kg, wil je de 30kg dumbbells pakken.. zijn ze bezet.
1 enkel squat rack dat vaak bezet is.
1 cable crossover die vaak bezet is.

Gewoon je routine niet effectief kunnen doen omdat het zo druk is.

Dat is dan ook de hoofdrede dat ik een homegym heb aangeschaf, en ben hem nog aan het uitbreden maar ik heb geen idee waar ik een een goedkope ruimte zou kunnen huren, hier in 't huis staat het momenteel in mijn (toch wel grote) slaapkamer maar ook dat heeft zijn limieten.
know that feel, tussen 11:00 & 21:00 is bij ons ook alles bezet, maar dan ook echt alles... :( dus alleen in ochtenden & late avonden trainen.

OT: De crappy sportschool muziek irriteert mij zeer

Niet racistisch maar ik zie vooral Marokanen in de sportschool waar ik nog net train.. Logisch, goedkope sportschool is het.. En die maken de boel niet echt clean.. Late alles liggen, wc zit helemaal onder het papier [waar miss nog schijt aan zit]
En het feit dat ik niet kan douchen want dan zou ik in plaats van schoon juist nog viezer worden:mad:

Laatst bewerkt:
Niet racistisch maar ik zie vooral Marokanen in de sportschool waar ik nog net train.. Logisch, goedkope sportschool is het.. En die maken de boel niet echt clean.. Late alles liggen, wc zit helemaal onder de papier [waar miss nog schijt aan zit]
En het feit dat ik niet kan douchen want dan zou ik in plaats van schoon juist nog viezer worden:mad:

"DE papier"?

Bij mij op de sportschool (health centre) zit er vaak bloed op de muur en toiletpot, vraag me af wat sommige mensen daar allemaal doen ???
Dat je de boel loopt onder te bloeden is 1 ding, maar ruim het dan ook op als je klaar bent!

De bankjes in het squatrek.. kan ik telkens die stomme bankjes weer verplaatsen met piepende geluiden door de hele sportschool heen :p

En idd, mensen die schijven niet terug hangen.. Moet ik altijd random mensen aanspreken.. ehh kun jij die er even aftillen? *schaamschaam* :(

Je kunt toch wel een schijf tillen?

Personen die na een set van oefening x een uur naar de muur gaan staren om vervolgens hetzelfde te herhalen en weer en weer.

• Like
Waarderingen: mat
De bankjes in het squatrek.. kan ik telkens die stomme bankjes weer verplaatsen met piepende geluiden door de hele sportschool heen :p

En idd, mensen die schijven niet terug hangen.. Moet ik altijd random mensen aanspreken.. ehh kun jij die er even aftillen? *schaamschaam* :(

tja je moet iets als er geen incline bench is.

- MENSEN.

Obvious troll... of social gestoord kan ook.

Ik irriteer me aan de muziek, die steeds hetzelfde is... Daarbij komt dat het niveau heel laag is en mensen mij raar aankijk als ik deadlift/squat of bench press met goede techniek. Ook elke keer weer de cables bezet, omdat een of andere beachboy 5x setjes van 15 reps moet doen per bicep... zelfde verhaal me de ez bar.

Terug
Naar boven