MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Wanneer er maar één squatrek is waar je vrij vaak gebruik van moet maken (deadlift, t-bar row, bent over row, squat, rack pull) en er meestal mensen op trainen die meer hun kaakspieren aan het trainen zijn dan wat anders.

Waarom moet je al die oefeningen in het squatrek uitvoeren dan? Helemaal nergens een plekje vrij in de gym?

• 1 hand hanging leg raises feet to bar was ik aan het doen, zitten er 2 stumpers apengeluiden achter me te maken. Draai ik me na de oefening zitten ze stom schijnheilig te kijken..

Gooiden ze ook met bananen? Dat zou echt briljant zijn.

lol briljante opmerking :D

Wanneer er maar één squatrek is waar je vrij vaak gebruik van moet maken (deadlift, t-bar row, bent over row, squat, rack pull) en er meestal mensen op trainen die meer hun kaakspieren aan het trainen zijn dan wat anders.

Die mensen moeten toch ergens hun barbell curls doen?

Voor het geval dat: dat was sarcasme

Als hij zijn bent over rows en deadlifts ook in het squat rack doet, is er wsl maar 1 barbell in de hele gym en die ligt dan in het rack, dus dan moeten ze ook daar hun curls maar doen I guess.
Al lijkt me dat onwaarschijnlijk.

Ik erger me eraan wanneer het druk is in de gym.
Figuren van 60 kilo die lopen alsof ze enoooorm breed zijn.
Zij die enorm lopen te kreunen zodat iedereen hem hoord.
Veel te zwaar willen trainen waardoor de techniek ver te zoeken is.
Zie ik vooral vaak bij front en side raises.
Die geen idee hebben wat ze aan het doen zijn.
Gasten die je constant aan zitten te staren .
Popiejopie figuren die alleen maar staan te lullen en veel lawaai maken. Zijn ook vaak de kreuners.

Laatst met me maat aan het trainen waarbij 2 figuren langs lopen van 60kilo en tegen elkaar zeggen " dat is niet echt, is allemaal nep".
Kon me nog net inhouden.

Toch is het ook wel na irritatie, wel grappig om sommige zo bezig te zien.

MAAR DOE GEWOON NORMAAL!

Voor de rest train ik lekker hoor hehe

ik kan me er dood aan irriteren als het bp bankje niet recht onder de lichtbak staan.
ja raar he, maar de stang moet evenwijdig lopen aan de lijnen van de tlbalken.

lelijke chicks die overdrijven en aandacht zoeken.

Homos die aandacht zoeken en te brice zijn

opa en omas die totaal niet snappen dat je niet langs iemand moet lopen die aan het deadliften is.... stond gvd een kleine 10 seconden stil

o5pdi0.jpg

deze boi is in 4 jaar geen cm gegroeid, altijd grote praatjes op onder andere facebook maar squat nog geen 60 kg.

y u so mad?

Terug
Naar boven