Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

wat onderbreek je dit vermakelijke gesprek?
j/k

al met al, ik wordt vaak ook aangekeken als ik me onderarmen of een minder bekende oefening doe als de facepull. dan trek ik altijd mijn vest uit waar geen shirt onder zit, zet ik me alpha jaws op en roep ik ;
FUK'N ZEEEZZ PRA, FAK'N ZEEEZZ PRA. dat zal ze leren! klote ecto's.

wat onderbreek je dit vermakelijke gesprek?
j/k

al met al, ik wordt vaak ook aangekeken als ik me onderarmen of een minder bekende oefening doe als de facepull. dan trek ik altijd mijn vest uit waar geen shirt onder zit, zet ik me alpha jaws op en roep ik ;
FUK'N ZEEEZZ PRA, FAK'N ZEEEZZ PRA. dat zal ze leren! klote ecto's.

:roflol:

Ovosnovo is volledig naturel. Hij heeft zelfs geen voedingsschema!

Ik ben niet gespierd. Ik zie vaak mensen in de sportschool die geen fatsoenlijke oefeningen doen en toch groeien, bij pro's zie je het trouwens ook regelmatig.

Ik heb wel voedingsschema, ik weeg alleen niks af en hou me er niet krampachtig aan vast.

wat dan? 127 kg aan vet of fake stats? ben je endo of ecto?

Het grappige is dat mensen die amper tot geen progressie maken altijd wel iets te zeuren hebben, paar random qoutes die ik naar me hoofd heb gekregen.

• Was aan het squaten komt er een gast naar me toe. Doe je aan wielrennen of skeeleren? Nee, hoezo? Oh die zie je dat ook altijd doen..
  • Hanging windshield wipers aan het doen zegt zo'n gast zit je in het circus ofzo?
  • dumbbell ab rollout aan het doen zeggen 2 van die lui: oh heb je vroeger nog niet genoeg met speelgoed autotjes gespeeld?
  • 1 hand hanging leg raises feet to bar was ik aan het doen, zitten er 2 stumpers apengeluiden achter me te maken. Draai ik me na de oefening zitten ze stom schijnheilig te kijken..

Het grappige is dat mensen die amper tot geen progressie maken altijd wel iets te zeuren hebben, paar random qoutes die ik naar me hoofd heb gekregen.

• Was aan het squaten komt er een gast naar me toe. Doe je aan wielrennen of skeeleren? Nee, hoezo? Oh die zie je dat ook altijd doen..
  • Hanging windshield wipers aan het doen zegt zo'n gast zit je in het circus ofzo?
  • dumbbell ab rollout aan het doen zeggen 2 van die lui: oh heb je vroeger nog niet genoeg met speelgoed autotjes gespeeld?
  • 1 hand hanging leg raises feet to bar was ik aan het doen, zitten er 2 stumpers apengeluiden achter me te maken. Draai ik me na de oefening zitten ze stom schijnheilig te kijken..

:roflol: je wordt gewoon gepest in de gym man

Die van die auto's is vet :)

Ik had wel is dat wanneer ik aan het shruggen was er iemand achter me ging staan (kon ik zien in de spiegel) en die dan onnozel mee ging doen met zijn schouders alsof ie het niet wist. Dan is het leuk om bij elke rep te schreeuwen ik weet het niet meer, ik weet het gewoon niet meer en bloedje serieus blijven kijken.

Die van die auto's is vet :)

Ik had wel is dat wanneer ik aan het shruggen was er iemand achter me ging staan (kon ik zien in de spiegel) en die dan onnozel mee ging doen met zijn schouders alsof ie het niet wist. Dan is het leuk om bij elke rep te schreeuwen ik weet het niet meer, ik weet het gewoon niet meer en bloedje serieus blijven kijken.

En als iemand je er naar vraagt dan keistrak blijven kijken als je hem uitlegt dat je zeker 5cm groei hebt gemerkt sinds je dat erbij zegt tijdens je reps.

---------- Post toegevoegd 16 May 2013 om 18:16 ----------

Zou lachen zijn als je dan iets mompelt over Affirmations en NLP, en je zo'n mongol meekrijgt dat ie t ook gaat doen :D

was laatst wat stabileit naast mn krachtschema aan het doen, even achteraf meepakken. zegt zo'n kereltje als ik met die exercise ball loop: ga je skippyballen?

was laatst wat stabileit naast mn krachtschema aan het doen, even achteraf meepakken. zegt zo'n kereltje als ik met die exercise ball loop: ga je skippyballen?

Nog erger: kereltjes die dat ding overgooien terwijl ik mijn ding aan het doen ben 2 meter er voor. Was klaar en direct toen dat kreng in de lucht was weggeslagen en mijn meest droge blik opgezet: "sorry, gaan we nu MTS-en ?" (als iemand dat nog kent)

Dit is niet per se irritant, meer zoiets van -> WTF!?
Er komen af en toe 2 gasten naar de gym, zuid amerikanen (denk ik). Ze doen nooit bench press, of squat, of deadlift, of MP....altijd bezig met dumbelTJES, apparaten of kabels. Maar hebben al die tijd gewoon powerlifting riem aan :dunno:

Terug
Naar boven