zeror
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 286
omdat die phaggot de gemiddelde mooiboy trainer goed uitdrukt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer er maar één squatrek is waar je vrij vaak gebruik van moet maken (deadlift, t-bar row, bent over row, squat, rack pull) en er meestal mensen op trainen die meer hun kaakspieren aan het trainen zijn dan wat anders.
Waarom doe je in godsnaam al die oefeningen in het squatrack.
Als ik zou gaan squatten en een lamzak zit even lekker een half uur durende workout te doen zou ik staan te pompen van woede.
Je gaat me toch niet vertellen dat je gym maar een barbell heeft?
Mijn gym heeft meerdere barbells, maar is zo ingericht dat alleen maar de squatruimte mij een mogelijkheid bied om die oefeningen uit te voeren helaas..
Mensen zijn redelijk agressief soms in de gym denk dat het komt van de shakes ?
Mensen zijn redelijk agressief soms in de gym denk dat het komt van de shakes ?
Dat zal vast wel die , zijn van dit forum. HahaahaEr is een zo'n kale vent die altijd mij loopt te bekijken vanuit de spiegel. Verder dat mensen mij raar aankijken als ik Dumbbells laat vallen na een zware set.![]()
Er is een zo'n kale vent die altijd mij loopt te bekijken vanuit de spiegel. Verder dat mensen mij raar aankijken als ik Dumbbells laat vallen na een zware set.![]()

Mensen die eerst een uur cardio gaan doen en vervolgens met een doorweekt t-shirt alle apparaten langs gaan, zonder handdoek.
sowieso mensen die alleen de apparaten afgaan vrij irritant.
Vind ik juist geweldig, doen ze bij ons ook.
Smith machine bankdrukken staat bijv. soms een wachtrij van 4-5 man bij.
banddruk bankjes staan gewoon leeg :')
Nooit wachteen
sowieso mensen die alleen de apparaten afgaan vrij irritant.