XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Weinig stoers aan. Dat jij zo'n homotje bent die rustig een half uur wacht terwijl die lui daar niks staan te doen moet jezelf weten.

Maar ga nu maar weer je ouders pesten, irritant k*tkind.
roidrage much?

OT: tegenwoordig heb ik weinig ergernissen meer in de gym

ik heb nog een lege ruimte naast het huis van 15mx6m met schuin dak van 3 meter naar 6m,

Zoveel homegym's hier, hebben jullie dan allemaal zoveel plek in huis of staat alles ergens in een hoekje gedropt?

Ik hen een woning, alles gelijkvloers, die eigenlijk uit twee delen bestaat (was vroeger een deel van een bedrijf, en is omgevormd tot een woning. Een deel van de woning gebruiken we niet, omdat het gewoon te groot zou zijn (totaal 400 m* bebouwde opp). In het niet-gebruikte deel heb ik twee ruimtes ter beschikking gesteld van mijn gym. Heb ongeveer 70 m* waarvan ik momenteel maar 30 nodig heb. Maar beetje mee beetje uitbreiden met strongman zaken.

PS: als je een huis gekocht hebt met wat grond aan, en in je huis geen ruimte hebt, maar er dan één zelf in je tuin. Hoeft niet moeilijk te zijn. 30m* beton gieten, wat Ytongstenen, iets wat op een dak lijkt en wat ventilatiegaten. Klaar is kees.

Ik hen een woning, alles gelijkvloers, die eigenlijk uit twee delen bestaat (was vroeger een deel van een bedrijf, en is omgevormd tot een woning. Een deel van de woning gebruiken we niet, omdat het gewoon te groot zou zijn (totaal 400 m* bebouwde opp). In het niet-gebruikte deel heb ik twee ruimtes ter beschikking gesteld van mijn gym. Heb ongeveer 70 m* waarvan ik momenteel maar 30 nodig heb. Maar beetje mee beetje uitbreiden met strongman zaken.

PS: als je een huis gekocht hebt met wat grond aan, en in je huis geen ruimte hebt, maar er dan één zelf in je tuin. Hoeft niet moeilijk te zijn. 30m* beton gieten, wat Ytongstenen, iets wat op een dak lijkt en wat ventilatiegaten. Klaar is kees.

Had ik al maar een eigen huis :(.

Ik merk toch dat ik na 18 maand thuistrainen (waarvan een pauze van 6 maand in zat) een bezoekje in de lokale sportzaal me terug wat meer motiveert. Wat meer toestellen om de knie en heup te revalideren, veel bumperplates en veel kloeke mannen waar ik me een ecto bij voel.

Oudere mensen die achter u staan en wachten tot je klaar bent, daar krijg ik dus echt het vliegend schijt van. Een hele fitness zaal en je gaat echt wachten tot ik klaar ben, kl00tzakken.

Mijn vriendin vind dit raar maar ik douch mij voordat ik ga fitnessen, ik vind het zalig zo een fris gevoel te hebben als ik ga trainen. Maar er zijn van die kerels die precies na een zware dag handarbeid rechtstreeks naar de zaal komen en stinken als de pest (vrouwen trouwens ook). Ben al vaker van cardio toestel veranderd omdat de persoon naast mij gewoon te fel stonk. Had ik maar een extra ruimte voor mijn eigen homegym....

Ik heb vorige maand even zonnenbank bij mijn abbo genomen, 10 euro extra per maand.(don't judge, dit is NL er is niet altijd zon in de zomer). Maargoed, ik ging vandaag dus even vragen of dat abonnement vanzelf zou stoppen of ik dat moest doen. Ze zegt nee, en kijkt even om mijn profiel... Bleek het dat ik nog niet aan het betalen was voor de zonnebank, terwijl ik er wel onder ben geweest! GVD ik had gewoon gratis zonnebank kunnen hebben nu heeft ze het veranderd.:fuux:

Wanneer er twee bankjes dicht naast elkaar staan, je net wil beginnen aan je set met zware dumbbells in je handen en iemand naast je begint lekker flyes te doen, waardoor de dumbbells elkaar zouden raken als je je set uit zou voeren. Lekkurrrrrr

Wanneer er twee bankjes dicht naast elkaar staan, je net wil beginnen aan je set met zware dumbbells in je handen en iemand naast je begint lekker flyes te doen, waardoor de dumbbells elkaar zouden raken als je je set uit zou voeren. Lekkurrrrrr

Haha zeg ik echt wel wat van.

Voor ons gaan ze direct opzij bro:D

Haha zeg ik echt wel wat van.

Voor ons gaan ze direct opzij bro:D

Ik hoef niet eens wat te zeggen want het zou mij niet zo gauw gebeuren, mijn blik en houding spreekt boekdelen van Dont **** with Me, maar als het mij zou overkomen dan ging ik even heerlijk los, ik had die n*ger zijn arm gebroken zodat hij de eerste 3 maanden niet meer kan duwen, en die marokaan had ik niet alleen zijn armen maar ook zijn benen gebroken.

En elk randdebiel die dan nog wat wil ros ik dwars door het locaal heen van waar ik zou zijn, pfff ach soms een beetje uitleven is ook niet erg, op die manier dwing je ook respect af.

Ik vecht al ruim 30 jaar en op mijn leeftijd wil je heel soms wel eens jongens tegen komen van de wat jongere generatie die denken dat ze je wel aan kunnen, ach ja dan maar even op de old school en lekker rossen.
En het grappige is dat ze dan ook wel eens per ongeluk tegen in de sportschool komen waar ik train om eens een les mee te draaien hahaha en weg zijn ze weer.

Begrijp me niet verkeerd, ben geen ruzie zoeker, maar ik ga niet aan de kant en al helemaal niet als iemand te dicht bij mijn bankje komt, Make my ****ing day.

Ik hoef niet eens wat te zeggen want het zou mij niet zo gauw gebeuren, mijn blik en houding spreekt boekdelen van Dont **** with Me, maar als het mij zou overkomen dan ging ik even heerlijk los, ik had die n*ger zijn arm gebroken zodat hij de eerste 3 maanden niet meer kan duwen, en die marokaan had ik niet alleen zijn armen maar ook zijn benen gebroken.

En elk randdebiel die dan nog wat wil ros ik dwars door het locaal heen van waar ik zou zijn, pfff ach soms een beetje uitleven is ook niet erg, op die manier dwing je ook respect af.

Ik vecht al ruim 30 jaar en op mijn leeftijd wil je heel soms wel eens jongens tegen komen van de wat jongere generatie die denken dat ze je wel aan kunnen, ach ja dan maar even op de old school en lekker rossen.
En het grappige is dat ze dan ook wel eens per ongeluk tegen in de sportschool komen waar ik train om eens een les mee te draaien hahaha en weg zijn ze weer.

Begrijp me niet verkeerd, ben geen ruzie zoeker, maar ik ga niet aan de kant en al helemaal niet als iemand te dicht bij mijn bankje komt, Make my ****ing day.

Cool story steven seagal..

Copy + Paste much, el Hombre? :p

Zoiets had ik een tijdje terug ook. Was bezig met seated DB shoulder press. Het was aardig druk in de free weight zone, opeens komt er schuin naast me iemand barbell bicep curls doen. Dus ik dacht al, moet dat nou per se bij mij, je kan desnoods achter me staan? En ja hoor, 40kg dumbell in mijn hand en tijdens de negative *BOEM*. Gelukkig had ik de dumbell gewoon onder controle kunnen houden, maar het zal maar je fail rep zijn.. Ik maakte lichtelijk geïrriteerd mijn set af, daarna oordopjes uit en draaide me om en riep vrij hard tegen hem: ''Je kan beter een stuk opschuiven..'' Iedereen kijken, hij rode kop, en brabbelde iets van 'oké, sorry' om vervolgens na een paar reps toch maar een andere oefening te gaan doen :roflol:

yeahh right
2402758291_79f8d5045c_o.gif

Wanneer de fitness enorm druk is, mensen die dan nog eens op een toestel (die ze niet gebruiken dan nog) hun dingen gaan leggen zodat je er zeker niet aan kan ..
+ Wanneer je een toestel wilt benutten, mensen er een half uur (bij wijze van spreken) aan bezig zijn, dit met hun babbel-pauzes erbij ..

Terug
Naar boven