- Waardering
- 964
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg

Dacht je dat ik serieus ben?
---------- Post toegevoegd 16 July 2013 om 09:07 ----------
Ik ben meer een Chuck Norris wanabee

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wanneer de fitness enorm druk is, mensen die dan nog eens op een toestel (die ze niet gebruiken dan nog) hun dingen gaan leggen zodat je er zeker niet aan kan ..
+ Wanneer je een toestel wilt benutten, mensen er een half uur (bij wijze van spreken) aan bezig zijn, dit met hun babbel-pauzes erbij ..

Doen ze dat dan niet omdat ze dat toestel (of iets dergelijks) óók gebruiken?
Bij mij was er namelijk iemand die met de bench bezig was én met preacher curl..om en om of zo.
Gelukkig was het toen niet druk dus kon wel wachten![]()
Als iemand met een andere oefening bezig heeft en het is druk heeft hij pech. Gaan zijn spulletjes aan de kant..

Wel gelijk in hoor, maar bij mij was het rustig. Plus ik wilde die vent niet tégen mij hebben![]()
Doen ze dat dan niet omdat ze dat toestel (of iets dergelijks) óók gebruiken?
Bij mij was er namelijk iemand die met de bench bezig was én met preacher curl..om en om of zo.
Gelukkig was het toen niet druk dus kon wel wachten![]()
eigenlijk best wel hatelijk ..- Te drukke sportscholen
- Mensen die op een maandag met gewichten smijten, slechte vorm en komen om te showen.
- Dames die met strakke kleding komen en niet zo zeer om goed te trainen maar meer om te kletsen ,aandacht te zoeken hnnng. In andere woorden ze willen hardhandig aangepakt worden.
- Mensen en met name van die jongens met een te hoog zyzz gehalte
- Mensen met amper trainings ervaring en beginnen met een kuur. gatverdamme.
- Mensen die denken dat ze wat zijn, verheven gedrag tonen. En je hele tijd aankijken.
- Mensen die dumbels overal laten
- Slechte muziek, soms komt er een nummer langs waardoor ik echt last krijg van verzuring
- De sauna stinkt naar pis en schijt
- Mensen die vanuit ooghoeken kijken hoeveel gewicht je pakt
- Mensen die luidruchtig praten in de sportschool alsof het een club is (met die ****muziek erbij natuurlijk)
- Mensen die komen trainen voor p*ssy ( met alle respect), maar niet diegene die een k*tvorm hanteren, onzeker worden door mensen die juist "zware" gewichten pakken.
- Mensen die schreeuwen bij een lichte squat, benchpress. Je bent geen ronnie coleman hoor.
- Mensen die komen met broscience zonder de juiste argumenten.
- Mensen die je hele tijd boos aankijken als je een oefening doet.
- De hele sportschool business mentaliteit, gaat om geld en er is weinig gevoel voor de sport.
Als ik jou was zou ik je abonnement opzeggen en op bowlen gaan ofzo.- Te drukke sportscholen
- Mensen die op een maandag met gewichten smijten, slechte vorm en komen om te showen.
- Dames die met strakke kleding komen en niet zo zeer om goed te trainen maar meer om te kletsen ,aandacht te zoeken hnnng. In andere woorden ze willen hardhandig aangepakt worden.
- Mensen en met name van die jongens met een te hoog zyzz gehalte
- Mensen met amper trainings ervaring en beginnen met een kuur. gatverdamme.
- Mensen die denken dat ze wat zijn, verheven gedrag tonen. En je hele tijd aankijken.
- Mensen die dumbels overal laten
- Slechte muziek, soms komt er een nummer langs waardoor ik echt last krijg van verzuring
- De sauna stinkt naar pis en schijt
- Mensen die vanuit ooghoeken kijken hoeveel gewicht je pakt
- Mensen die luidruchtig praten in de sportschool alsof het een club is (met die ****muziek erbij natuurlijk)
- Mensen die komen trainen voor p*ssy ( met alle respect), maar niet diegene die een k*tvorm hanteren, onzeker worden door mensen die juist "zware" gewichten pakken.
- Mensen die schreeuwen bij een lichte squat, benchpress. Je bent geen ronnie coleman hoor.
- Mensen die komen met broscience zonder de juiste argumenten.
- Mensen die je hele tijd boos aankijken als je een oefening doet.
- De hele sportschool business mentaliteit, gaat om geld en er is weinig gevoel voor de sport.
Als ik jou was zou ik je abonnement opzeggen en op bowlen gaan ofzo.
1 keer is genoeg.
Maar als je je zo irriteert kun je dan niet beter gewoon een homegym nemen?1 keer is genoeg.Maar als je je zo irriteert kun je dan niet beter gewoon een homegym nemen?
Fatsige nijlpaarden die in het hele jaar geen enkele kilo zijn afgevallen en minstens 30 minuten een apparaat bezet houden met 10minuten rust+telefoon tussen setjes door..
En dan ook echt setjes van 5 kilo pakken, terwijl ze makkelijk meer kunnen doen. Wil elke training weer greanpeace bellen om te vragen of ze het weg willen rollen voor me.
Alle respect natuurlijk dat ze naar de sportschool komen, maar ga dan ook wat doen want zo schiet je er toch verdomme niks mee op en het kost je klauwen met geld.
Overigens kan ik me ook in alle punten van ruitenwisser trainen, het verschrikkelijke mensen gehalte bij mijn sportschool is erg groot, en word met de dag erger.
Gelukkig zijn de meeste mensen bij die standaard-apparaatjes en niet bij de losse gewichten dus hoef ik me driekwart van m'n training nergens druk om te maken.
Helaas is dit de enige 'goede' sportschool in de buurt.
Zijn ook wel een aantal goede personeelsleden.. ookal zag ik eergister wel een van de PT's curlen in het squatrack...........................
Nou....gelukkig dat jij geen fatsige nijlpaard meer bent, nu kan je met gemak over hen ouwehoerenFatsige nijlpaarden die in het hele jaar geen enkele kilo zijn afgevallen en minstens 30 minuten een apparaat bezet houden met 10minuten rust+telefoon tussen setjes door..
En dan ook echt setjes van 5 kilo pakken, terwijl ze makkelijk meer kunnen doen. Wil elke training weer greanpeace bellen om te vragen of ze het weg willen rollen voor me.
Alle respect natuurlijk dat ze naar de sportschool komen, maar ga dan ook wat doen want zo schiet je er toch verdomme niks mee op en het kost je klauwen met geld.
Overigens kan ik me ook in alle punten van ruitenwisser trainen, het verschrikkelijke mensen gehalte bij mijn sportschool is erg groot, en word met de dag erger.
Gelukkig zijn de meeste mensen bij die standaard-apparaatjes en niet bij de losse gewichten dus hoef ik me driekwart van m'n training nergens druk om te maken.
Helaas is dit de enige 'goede' sportschool in de buurt.
Zijn ook wel een aantal goede personeelsleden.. ookal zag ik eergister wel een van de PT's curlen in het squatrack...........................