Gaaf
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mensen die gewichten of apparaten bezet houden maar er geen ene donder mee uitvoeren, en als je na een half uur vraagt of ze klaar zijn zeggen ze nee en praten ze rustig verder zonder ook maar iets te doen. Gelijk lidmaatschap opzeggen zou ik een gepaste straf vinden.

Ik snap dat niet.
Als je bij apparaat moet zijn en is bezet dan loop je er toch naartoe en vraag je: kunnen we om en om?
Nog nooit nee gehoord![]()

Ik snap dat niet.
Als je bij apparaat moet zijn en is bezet dan loop je er toch naartoe en vraag je: kunnen we om en om?
Nog nooit nee gehoord![]()
Lol dan zeg je toch gewoon dat ze op moeten ... . Dat ze lekker in de bar kunnen gaan zitten als ze alleen maar komen om te ouwehoeren.

Schavuit...Lol dan zeg je toch gewoon dat ze op moeten kankeren. Dat ze lekker in de bar kunnen gaan zitten als ze alleen maar komen om te ouwehoeren.
reported
Weinig stoers aan. Dat jij zo'n homotje bent die rustig een half uur wacht terwijl die lui daar niks staan te doen moet jezelf weten.
Maar ga nu maar weer je ouders pesten, irritant k*tkind.
Irritant is de zweetgeur van iemand die traint in kledij waar hij al meerdere trainingsdagen in gezweet heeft. De geur die dan vrijkomt en de hele zaal bevangt is niet te harden. De manager van de club moet zo iemand aanspreken en indien er geen beterschap is dan moet die de toegang ontzegt worden.
Ook irritant is mensen die schijfjes komen pikken terwijl je ze aan het gebruiken bent. Was gisteren aan het small grip bench pressen, had de schijfjes van 5 kilo vervangen voor de de volgende set door schijven van 10 en had de twee schijjes van 5 tegen de achterste poten van mijn bench gezet. Komt er een ecto die doodleuk pikken terwijl ik aan het pressen ben. Na het einde van mijn set ben ik de schijfjes er bij hen af gaan halen toen ze net aan hun set gingen beginnen:" Eerste maal dat jullie in een club trainen? Als iemand aan het benchen is dan blijf je van de schijfjes die net naast hem liggen, want die worden gebruikt; OF je vraagt of je ze eventjes mag gebruiken. Je komtze niet pikken terwijl iemand net met een set bezig is". In de kleedkamer zeiden ze sorry. Apprecieerde ik.
Luidruchtige Antillianen die meer praten dan trainen. Om de 30 seconden ''Ey swa'' of ''Jee Weet!!!''

Luidruchtige Antillianen die meer praten dan trainen. Om de 30 seconden ''Ey swa'' of ''Jee Weet!!!''
Ja en daarna ruimen ze het niet op laten ze de stang vol met gewichten hangen...
Weinig stoers aan. Dat jij zo'n homotje bent die rustig een half uur wacht terwijl die lui daar niks staan te doen moet jezelf weten.
Maar ga nu maar weer je ouders pesten, irritant k*tkind.
Met assertiviteit kan men de meeste stoere en zware jongens beleefd maar kordaat vragen of ze klaar zijn. Zelf de meeste stoere jongens weten vaak niet hoe ze moeten omgaan met een zelfzekere, beleefde ecto die hen duidelijk zegt waar het op staat.
Ik heb dan ook een gym thuis omdat ik geen zin heb me druk te maken om andere mensen die apparaten gebruiken of druktemakers die zich druk maken als ik in de rust tussen setjes even een sms'je stuur of wat anders doe.
---------- Post toegevoegd 14 July 2013 om 14:44 ----------
Dit.
Als je gewoon netjes vraagt zullen de meeste gewoon weg gaan.
Zit je nu als je dit post ook met je broek op de enkels een een stijve leuter tegen je bureau omdat je weer een kans kreeg om te posten dat je een homegym hebt?
Ik gebruik momenteel mijn lul als iPad standaard dus je zat redelijk dichtbij