Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

eergisteren nog een 16 jarig k*tkind dat ging curlen in het squatrack. :( sad

het zijn ook altijd van die ecto's die net zo veel wegen als mijn drol op een goede dag

Ik vind het irritant dat iemand een paar lui wil gaan corrigeren op techniek, terwijl hij zelf zijn eigen advies nog op kan volgen + dat diegene nog maar een paar maand sport :roflol:

Degene die niet luisteren als je ze advies probeert te geven. Ik ben ecto maar toch, kan dan wel wat zinnigs uitkomen ;)

De spotter bij bench press die elke herhaling helpt terwijl je net nadrukkelijk gezegd hebt dat niet te doen.

Degene die niet luisteren als je ze advies probeert te geven. Ik ben ecto maar toch, kan dan wel wat zinnigs uitkomen ;)

De spotter bij bench press die elke herhaling helpt terwijl je net nadrukkelijk gezegd hebt dat niet te doen.

Hatelijk idd als je wordt geholpen terwijl het niet nodig is.. Dan heb je toch geen voldaan gevoel na die laatste rep(s)

Jij bent dus de brofessor van je sportschool?

Jij bent dus de brofessor van je sportschool?

Ben maar gestopt met anderen helpen (is toch niks mis mee), kreeg meestal toch rare blikken en mensen die denken dat ze het beter weten. Dan zoeken ze het zelf maar uit, niet mijn probleem.

En zo heel vaak hielp ik ook niet alleen met bolle rug bij dl ofzo ;)

Ben maar gestopt met anderen helpen (is toch niks mis mee), kreeg meestal toch rare blikken en mensen die denken dat ze het beter weten. Dan zoeken ze het zelf maar uit, niet mijn probleem.

En zo heel vaak hielp ik ook niet alleen met bolle rug bij dl ofzo ;)

Ik zie ook vaak iemand een oefening verdoet uitvoeren ofzo, maar laat iedereen maar lekker zijn ding doen want vaak wordt het toch niet gewaardeerd.

Ik vind mijn gym in zn geheel irritant: Geen squatrek, schrijven hebben te kleine straal (10cm) waardoor deadliften ****ed up is, het is er snik heet, de hele dag ouwelullen/-wijfenmuziek.

:fuu:

verder vind ik van die arrogante types die 50 dumbells gebruiken bij een oefening en ze vervolgens niet opruimen ook aardig irritant.

Zoek dan een andere gym.

Die is er niet in de buurt..

Aaagggh laatste tijden loop ik me zo te irriteren aan iemand in mijn gym. Hij is misschien rond de 1.85 en is redelijk skinny, komt altijd met zijn telefoon binnengelopen! Loopt richting de bench met een instelling van dat doe ik wel even. Begint hij 20 kilo's aan beide kanten te droppen en doet hij 8 reps met enige moeite (super snel omhoog en omlaag) daarna begint hij nog is 10 kilo op te doen aan beide kanten, helaas kon ik deze niet meer mee maken want hij zat eerst een half uur op z'n telefoon (srs) voordat hij verder ging. Dit doet hij ook met squats (100+ kg aan gewichten), ten eerste doet hij alles fout wat je aan een squat fout kan doen (hij zakt 2 centimeters) en gaat dan weer aan z'n telefoon zitten tusen de setjes.

mad.gif

andre-giant-choke.gif

Brock_Lesnar.gif

Aanspreken die gast... Gewoon tot de orde roepen die held...

Als jij natuurlijk gebruik wil maken van dat bankje..

wat is er mis met snel benchen?

Aanspreken die gast... Gewoon tot de orde roepen die held...

Als jij natuurlijk gebruik wil maken van dat bankje..

Ik zie hem altijd in de ochtend/begin middag als heel de gym leeg is, heeft dan geen nut om dan iets te zeggen.

@Pant: Meer op een manier om er snel vanaf te komen

Aaagggh laatste tijden loop ik me zo te irriteren aan iemand in mijn gym. Hij is misschien rond de 1.85 en is redelijk skinny, komt altijd met zijn telefoon binnengelopen! Loopt richting de bench met een instelling van dat doe ik wel even. Begint hij 20 kilo's aan beide kanten te droppen en doet hij 8 reps met enige moeite (super snel omhoog en omlaag) daarna begint hij nog is 10 kilo op te doen aan beide kanten, helaas kon ik deze niet meer mee maken want hij zat eerst een half uur op z'n telefoon (srs) voordat hij verder ging. Dit doet hij ook met squats (100+ kg aan gewichten), ten eerste doet hij alles fout wat je aan een squat fout kan doen (hij zakt 2 centimeters) en gaat dan weer aan z'n telefoon zitten tusen de setjes.

http://www.reactiongifs.com/wp-content/uploads/2013/06/mad.gif
http://www.reactiongifs.com/wp-content/uploads/2013/05/andre-giant-choke.gif
http://www.reactiongifs.com/wp-content/uploads/2013/04/Brock_Lesnar.gif

Brock lesnar +1

Wat ik irritant en vervelend vind is.....

Dat er zo'n Brede Irakees traint... En echt als een mong**l, ik heb weleens oudjes, kindjes, geestelijk gehandicapten en nerds zien "fitnessen" dat je er aan ergerd over de uitvoering van bepaalde oefeningen.. Maar dat deze gast het net zo belabberd doet en dan er zo goed bijlopen begrijp ik niet...

Wat ik irritant en vervelend vind is.....

Dat er zo'n Brede Irakees traint... En echt als een mong**l, ik heb weleens oudjes, kindjes, geestelijk gehandicapten en nerds zien "fitnessen" dat je er aan ergerd over de uitvoering van bepaalde oefeningen.. Maar dat deze gast het net zo belabberd doet en dan er zo goed bijlopen begrijp ik niet...

waar train je?:P

Oh laat maar ik zie dat je in Groningen woont

Laatst bewerkt:
Luidruchtige Antillianen die meer praten dan trainen. Om de 30 seconden ''Ey swa'' of ''Jee Weet!!!''

Terug
Naar boven