Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

als je fly's aan het doen bent op een bankje, en iemand anders zet zn bankje vlak naast je zodat je geen ruimte meer hebt.
als je aan he curle bent met ez bar en mensen moeten zo nodig voor de spiegel staan, waardoor ze vlak tegen je aan komen staan en je op moet schuiven omdat je ze anders raakt met de bar.

en deze vind ik niet irritant, maar vind ik er wel altijd grappig uitzien. van die mensen die op slippers staan te trainen:roflol:

Beter op slippers dan op nike air schoenen.

Nike air heb ik ook, traint wel lekker. Alleen niet als ik squat, deadlift, bor doe of iets anders staands. Rest kan wel.
Dus ik draag ze niet met trainen :p
Toch vind ik dat frisser dan slippers :p

Blijven weinig trainingen over dan :p

De air zakt in tijdens squat/deadlift waardoor je onstabieler staat en slecht is voor je enkels.
Platte zool krijgt dan altijd de voorkeur.

Ik doe altijd mijn schoenen uit bij been oefeningen :P. Maar platte schoenen moeten ook stabiliteit geven, dat hebben veel ook niet.

Wat Inexpugnabilis zegt inderdaad. Je drukt vanuit je hielen, als hier dan eerst een cm ''air'' zit is dit natuurlijk niet bevorderlijk. Op sokken is ook prima natuurlijk als je goeie stabiele enkels hebt anders kan extra ondersteuning wel handig zijn. Ik zou niet weten waarom gewone slippers niet goed zouden zijn, al kun je dan natuurlijk net zo goed op sokken trainen.

In dit weer vaak slippers aan, anders kan ik gelijk nieuwe schoenen kopen na elke training :p
Squats + deadlifts gewoon op sokken, veel stabieler

Ik train ook gewoon op sokken (het is toch een soort tapijt die er ligt, dus het is niet glad). Calf raises en leg press doe ik wel met schoenen (too killing for your feet).

Haha true :roflol:, ik had 3 weken mijn schoenen vergeten en heb dus calf raises zonder schoenen gedaan. Man was dat me afzien, ik heb nog altijd last van mijn voeten.

:roflol:

Sindsdien mag iedereen het bloed ervan afschrapen :roflol:

Het k*tste is ook gewoon dat als je thuiskomt denk je: ik heb nieuwe schoenen nodig voor de volgende training

volgende training: ohja k*t nog geen nieuwe schoenen :o

gisteren was het weer raak... het opruim probleem. Meestal stoor ik me er niet al te veel aan maar nu stond ik toch min of meer binnensmonds te grommen

voor het squat rek op de grond lag een stank met 60kg aan gewicht
aan de buitenkant van de kooi op heuphoogte lag een stang met 80kg aan gewicht
en in de kooi een stang met 60kg, zo hoog dat ik eronderdoor kon lopen zonder te bukken

en dat kon ik allemaal eerst gaan opruimen voor ik aan mijn squats kon beginnen grrrrrr

gisteren was het weer raak... het opruim probleem. Meestal stoor ik me er niet al te veel aan maar nu stond ik toch min of meer binnensmonds te grommen

en in de kooi een stang met 60kg, zo hoog dat ik eronderdoor kon lopen zonder te bukken

en dat kon ik allemaal eerst gaan opruimen voor ik aan mijn squats kon beginnen grrrrrr

Pff daar kan ik ook chagrijnig om worden ja :) Ik moest bijna altijd standaard de opstap plateautjes voor dips en de beugels voor dips opruimen

60 kg stank, ja daar zou ik ook niet tegen kunnen.

Terug
Naar boven