MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Ik zei kinders door het gedrag, niet door de leeftijd -.- en ik zit niet te janken want toen ik 14 was had ik een relatie met iemand van 19 die uiteindelijk mn verloofde werd (daarna ex verloofde dan).
Ik jank daar dus niet om. Wel als er jongeren de boel lopen te vernken in de gym.

Oo echt? Werd jij op je 14e al uitgewoond door een 19 jarige? :eek:

Dit topic gaat nu over pedofilie.

Ik zei kinders door het gedrag, niet door de leeftijd -.- en ik zit niet te janken want toen ik 14 was had ik een relatie met iemand van 19 die uiteindelijk mn verloofde werd (daarna ex verloofde dan).
Ik jank daar dus niet om. Wel als er jongeren de boel lopen te vernken in de gym.

Oo echt? Werd jij op je 14e al uitgewoond door een 19 jarige? :eek:

Dit topic gaat nu over pedofilie.

Seconded. Send pics.

I would ****ing say so, yes.

mp3 batterij begaf het halverwege mijn training. Ineens all kinds of bullshit dat ik hoor om me heen en ik kan er niks tegen doen :(

je bent zelf ook 20? just sayin'

ohnee vrouwen zijn eerder volwassen hé, waarom zitten jullie dan te janken als er een 14 jarige geneuqdt wordt door een jongen van 18????

VOLWASSEN TOCH? ESQULEETET KWIKLY?

vandaag op de radio: mannen worden gemiddeld 'volwassen' op hun 43e, vrouwen op hun 32e

Op sokken squaten/deadliften is niet echt verstandig:

Ik heb lichtelijk platvoeten maar squat en deadlift eigenlijk altijd zonder schoenen (enkel sokken).
Hoewel ik (nog) geen last heb van pijnlijke gewrichten door een eventuele instabiele houding ben ik toch van plan om mijn deadlifts en squats eens te filmen om te kijken of mijn lichaam ook gebukt gaat onder deze potentiële instabiliteit :)

Brede kerels die mij wegsturen bij het squatrek (waar ik wil squatten uiteraard), zodat ze daar hun curls kunnen doen. Dan ben ik even zo flabbergasted dat ik er nog mee instem ook.:rolleyes:

Op sokken squaten/deadliften is niet echt verstandig:

verkeerde conclusie die je uit het filmpje haalt.

Iedereen heeft een voorkeurspositie en die zal op blote voeten inderdaad het makkelijkst naar buiten komen maar een simpele schoen die 90% van de lui in de gym halen bij de perry sport of iets dergelijks gaat hier niet veel tegen doen, zoals de aardige meneer in het filmpje vervolgens ook uitlegde. Enige wat dan "verstandig" zou zijn is om schoenen te dragen die jouw imperfecties corrigeren onder hoge belasting, probeer die maar is te vinden voor een normale prijs. Wat kan je beter doen? Zoals meneer in het filmpje al aangaf, zoek de fouten en corrigeer ze tot ze het niet meer doen.

Ik heb lichtelijk platvoeten maar squat en deadlift eigenlijk altijd zonder schoenen (enkel sokken).
Hoewel ik (nog) geen last heb van pijnlijke gewrichten door een eventuele instabiele houding ben ik toch van plan om mijn deadlifts en squats eens te filmen om te kijken of mijn lichaam ook gebukt gaat onder deze potentiële instabiliteit :)

Lifts filmen is altijd verstandig, probleem als je meteen over zou stappen naar het wel dragen van schoenen is dat je niet meer goed kan zien wat je voet doet. Draag het schoensel (of geen) waar jij het fijnst mee traint en als je voor schoenen kiest dan een soort die je goed ondersteunt.

Altijd handig om te laten checken inderdaad

verkeerde conclusie die je uit het filmpje haalt.

Iedereen heeft een voorkeurspositie en die zal op blote voeten inderdaad het makkelijkst naar buiten komen maar een simpele schoen die 90% van de lui in de gym halen bij de perry sport of iets dergelijks gaat hier niet veel tegen doen, zoals de aardige meneer in het filmpje vervolgens ook uitlegde. Enige wat dan "verstandig" zou zijn is om schoenen te dragen die jouw imperfecties corrigeren onder hoge belasting, probeer die maar is te vinden voor een normale prijs. Wat kan je beter doen? Zoals meneer in het filmpje al aangaf, zoek de fouten en corrigeer ze tot ze het niet meer doen.
Ja mee eens. Ik had vroeger juist een licht verhoogde hak nodig om diep te squaten (oorzaak waren hamstrings), maar nu lukt het prima op platte zolen. Ik heb ook nog 'gel' hardloopschoenen, daarop lukt het eigenlijk ook nog prima, omdat die zich enigszins aanpast aan de druk en deze goed verspreid over het oppervlak. Altijd nog beter als 'air' tijdens het trainen denk ik :)

Terug
Naar boven