XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

air max? ik dacht dat er een wet was aangenomen en dat ze verboden waren.
straf was iets met levenslang?

:roflol: hahah ze lopen echt super lekker joh, heb ze al bijna 4,5 jaar :p Levenslang geen pijnlijke voeten ja :p 4,5 lang mee uitgegaan (hardstyle en hardcore feestjes) mee gewerkt, gewoon mee gelopen, mee naar school geweest. Alleen niet naar de sportschool nu dan, traint niet fijn dus.

:roflol: hahah ze lopen echt super lekker joh, heb ze al bijna 4,5 jaar :p Levenslang geen pijnlijke voeten ja :p 4,5 lang mee uitgegaan (hardstyle en hardcore feestjes) mee gewerkt, gewoon mee gelopen, mee naar school geweest. Alleen niet naar de sportschool nu dan, traint niet fijn dus.

snap ik... jij kwam uit de buurt van maaskantje toch :P
als ik je een tip mag geven, ik heb deze:
http://store.nike.com/nl/en_gb/pd/free-tr-iii-training-shoe/pid-754713/pgid-675515

ook van nike, maar dus geen airmax

snap ik... jij kwam uit de buurt van maaskantje toch :P
als ik je een tip mag geven, ik heb deze:
http://store.nike.com/nl/en_gb/pd/free-tr-iii-training-shoe/pid-754713/pgid-675515

ook van nike, maar dus geen airmax

Haha ja den bosch :p
Mooie schoenen! Ik train nu nog op andere platte schoenen (weet zo het merk niet, geloof geen speciale trainingsschoenen) maar als die op zijn zal ik er eens naar kijken of een gelijksoort schoen.

Vandaag maar eens kijken wat ik irritant vind in de gym :)

Air Max Classics :D

Classics blijfen geweldige schoenen, heb nooit anders gehad :P
Op schoenen voor trainen na, platte zolen jwt.

Ja precies, tijdens het trainen gewoon schoenen met platte zool. Als ik een keertje geld over heb wil ik nog wel van die Adidas Power Perfect 2's halen:
Adidas+Power+Perfect+II+Weightlifting+Shoe.jpg

Op sokken squaten/deadliften is niet echt verstandig:

OT: Zo'n achterlijke vent van in de 40 jaar met zijn Westfriese accent probeert echt met iedereen een praatje te maken tussen zijn setjes door. Gelukkig had ik mijn oordopjes in.

Laatst bewerkt:
Die adidas krengen zijn toch vrij prijzig ? :P

Groepje van 5 kinders (jaar of 20, maar je kon het niet merken) die zitten te klote bij krachttraining. Squats met knien tegen elkaar, lachen gieren brullen..brrrr heb me mateloos geirriteerd.

Aan de andere kant ook wel weer kapot gelachen :')

Dus het ene kind irriteerde zich aan de andere kinderen :trollface:

Ja precies, tijdens het trainen gewoon schoenen met platte zool. Als ik een keertje geld over heb wil ik nog wel van die Adidas Power Perfect 2's halen:
Adidas+Power+Perfect+II+Weightlifting+Shoe.jpg

Op sokken squaten/deadliften is niet echt verstandig:

OT: Zo'n achterlijke vent van in de 40 jaar met zijn Westfriese accent probeert echt met iedereen een praatje te maken tussen zijn setjes door. Gelukkig had ik mijn oordopjes in.

Waar train je? Klinkt erg bekend namelijk maar zulke lui zullen er in iedere gym wel zijn.

:fuu:

Ik ben allang geen kind meer (al lijkt het soms wel zo :engel: )

je bent zelf ook 20? just sayin'

ohnee vrouwen zijn eerder volwassen hé, waarom zitten jullie dan te janken als er een 14 jarige geneuqdt wordt door een jongen van 18????

VOLWASSEN TOCH? ESQULEETET KWIKLY?

je bent zelf ook 20? just sayin'

ohnee vrouwen zijn eerder volwassen hé, waarom zitten jullie dan te janken als er een 14 jarige geneuqdt wordt door een jongen van 18????

VOLWASSEN TOCH? ESQULEETET KWIKLY?

Ik zei kinders door het gedrag, niet door de leeftijd -.- en ik zit niet te janken want toen ik 14 was had ik een relatie met iemand van 19 die uiteindelijk mn verloofde werd (daarna ex verloofde dan).
Ik jank daar dus niet om. Wel als er jongeren de boel lopen te vernken in de gym.

Terug
Naar boven